دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

عطر مناسب هدیه روز پدر

عطر مناسب هدیه روز پدر

یکی از هدایایی که می تواند برای همه چالش برانگیز باشد ، انتخاب و خرید هدیه روز پدر است.

روز پدر و مرد یکی از مناسبت های مهم ما ایرانی ها محسوب می شود که

در تاریخ 13 ماه قمری رجب است و این روز مبارک به دلیل میلاد حضرت علی (ع) بعنوان

روز پدر نامگذاری شده است.

روز پدر سال 1400 مصادف شده است با 26 بهمن ماه.

اگر شما هم همیشه برای خرید هدیه روز پدر دچار سردرگمی هستید ما به شما

پیشنهاد می کنیم یک عطر مناسب بعنوان هدیه روز پدر انتخاب نمایید.

اگر قصد دارید  عطر مردانه و زنانه را بعنوان هدیه خریداری نمایید ، در زمان خرید عطر ها

به نکات اساسی و لازم درباره ی عطر ها دقت نمایید .

در ادامه این مقاله ما قصد داریم به معرفی چند نمونه عطر مردانه پرطرفدار بپردازیم

که میتواند هدیه خوبی برای روز پدر باشد.

عطر مردانه جیو بلک ACQUA DI GIO  GIORGIO ARMANI

عطر مردانه آکوا دی جیو پروفومو که به اختصار به آن جیو بلک نیز گفته می شود از برند ایتالیایی

جورجیو آرمانی می باشد که در سال 2015 به بازار جهانی عطر معرفی شد.

این عطر مردانه محبوب توسط عطر ساز مشهور آلبرتو موریلاس ساخته شده است.

عطر جیو بلک از عطر هایی است که در دسته بویایی معطر آبزی قرار دارد .

در ترکیبات این محصول از نت های آب دریا و ترنج و گل شمعدانی و رزماری و نعناع هندی

به همراه روایح دودی استفاده شده که طبع خنکی را به این عطر داده اند.

عطر مردانه دیور ساواج Dior Savuage

دیور ساوج جزو عطر های مردانه ایست که نیاز به معرفی و تعریف و تمجید ندارد.

از معدود عطر هاییست که رایحه ی آن مورد پسند خیلی از افراد قرار دارد.

عطر مردانه ساوج از برند مشهور دیور در سال 2015 در فرانسه معرفی شده.

دیور ساوج یکی از موفق ترین محصولات تولید شده برند دیور است.

طبع عطر ساوج معتدل بوده و براس استفاده در چهار فصل سال مناسب می باشد که به

همین دلیل به راحتی و با خیالی راحت می توانید این عطر را بعنوان هدیه روز پدر تهیه نمایید.

در نت ابتدایی این عطر فوق العاده از ترنج و فلفل استفاده شده است و که در نت میانی به نت های

نعناع هندی و اسطوخودوس و شمعدانی  و فلفل صورتی می رسیم.

تمام این ترکیبات در نهایت به رایحه ی سدر و آمبروکسان ختم می شود.

هدیه روز پدر

عطر مردانه دیورفارنهایت Dior Fahrenheit

عطر مردانه دیور فارنهایت عطریست فوق العاده خاص و منحصربفرد که اگر انتخاب شما این عطر باشد ،

به عطر امضای شما تبدیل خواهد شد.

عطر فارنهایت از برند فرانسوی دیور از عطر های قدیمی اما پرطرفداری است که هم چنان

جایگاه خود را میان عطر های محبوب حفظ نموده و جزو عطر های پرفروش

مردانه به شمار می رود.

دیور فارنهایت تولید سال 1988 میلادی است که از همان ابتدای ورود در حوزه ی عطر ادکلن به

موفقیت ویژه ای دست یافت.

این محصول به لحاظ رایحه و نت های چوبی موجود در ساختار آن در گروه بویایی چوبی مشکی گلی

دسته بندی شده است.

در نت اول این شما شاهد نت های ترنج و نارنگی ماندارین و سدر و لیموترش در نت میانی

نت های چوبی چوب صندل گل یاس و گل برف و در نت پایه کهربا دانه تونکا و مشک و چرم خواهید بود.

عطر دیور فارنهایت انتخاب بسیار ویژه ای برای هدیه روز پدر می تواند باشد.

عطر ادکلن های مردانه ای که مناسب برای هدیه روز پدر بودند خدمت شما معرفی شدند.

عطر های مردانه جیو بلک و دیور ساوج و دیور فارنهایت و بسیاری دیگر از عطر های پرطرفدار مردانه

در فروشگاه اینترنتی مگنت در حجم های متفاوتی موجود هستند.

ما در این مطلب به توصیف ویژگی هر یک از این عطر ها پرداختیم اگر قصد انتخاب و خرید هر یک

از آن ها را دارید با مراجعه به سایت مگنت

به راحتی می توانید سفارش خودتان را ثبت کنید هم چنین با خرید از مگنت خیالتان از بابت کیفیت

و اصالت هر یک از عطر ها راحت خواهد بود .

هم چنین اگر بودجه ی اقتصادی تری را برای خرید هدیه در نظر گرفته اید ما به شما

پرفیوم های اختصاصی مگنت را پیشنهاد می کنیم که با هزینه ای پایین تر و کیفیتی مشابه اورجینال

می توانید عطر مورد پسند خود را انتخاب نمایید.

لوستر سقفی ریسه ای دم ماهی ۵۰

لوستر سقفی ریسه ای دم ماهی 50-خرید لوستر چوبی-لوستر چوبی کلاسیک-لوستر چوبی ارزان


لوستر سقفی ریسه ای دم ماهی ۵۰ را در تصویر بالا مشاهده میفرمایید.

لوسترهای ریسه ای و بلند از مدل های بسیار پرفروش و شیکی هستند.که برای محیط هایی از جمله خانه هایی با سقف های بلند و دوبلکس و گوشه های سالن و پذیرایی استفاده میگردند .
لوستر سقفی ریسه ای دم ماهی علاوه بر سایز ۵۰ در سایزهای ۴۰-۶۰ و ۹۰ سانتی متر نیز تولید میگردد. که در سایزهای بزرگتر ارتفاع کار نیز افزایش پیدا میکند.
ارتفاع لوستر سقفی ریسه ای دم ماهی ۹۰ از ۱۳۰ الی ۲۰۰ سانتی متر تولید میگردد .که انتخاب ارتفاع لوستر بستگی به ارتفاع سقف محیط و سفارش مشتری دارد.
۱۷۸ عدد گوی گرد سایز ۳۰ کریستالی در این محصول استفاده میگردد . که انتخاب رنگ کریستال ها از بین دو رنگ سفید و شامپاینی با مشتری میباشد.

جنس صفحه لوستر سقفی ریسه ای دم ماهی ۵۰

جنس صفحه لوستر از استیل درجه یک و ضد زنگ است. که حالت براق و آینه ای دارد و بر روی آن ریسه های فلزی محکم و بسیار با کیفیت قرار گرفته است . و گوی های گرد کریستالی به ترتیب از بالا تا پایین بر روی آنها نصب میگردد.
سرپیچ های این محصول از نوع پایه استارتی است . جنس آن از سرامیک میباشد. که از انواع لامپ های هالوژنی اس ام دی یا سی اوبی میتوان درون لوستر استفاده کرد .تعویض این لامپ ها بسیار آسان است . از زیر صفحه با یه چرخش کوچک لامپ را میتوان باز کرد . و تعویض نمود و دیگر لازم نیست اگر لامپی میسوزد تعویض لامپ ها مانند لامپ های اس ام دی سکه ای از پشت صفحه انجام شود.
بسته بندی لوسترهای ریسه ای بسیار عالی و حرفه ای بوده و صفحه استیل و کریستال ها هر کدام در کارتنی جداگانه و پنج لایه بسته بندی میگردند و بصورت امن و بیمه شده به کل کشور ارسال میشوند و هیچ نگرانی از بابت ضربه خوردن و صدمه دیدن محصولات وجود ندارد.

لوستر سقفی ال ای دی دم ماهی 50را در تصویر بالا مشاهده میفرمایید.
لوسترهای ریسه ای و بلند از مدل های بسیار پرفروش و شیکی هستند که برای محیط هایی از جمله خانه هایی با سقف های بلند و دوبلکس و گوشه های سالن و پذیرایی استفاده میگردند .
لوستر سقفی رندومی دم ماهی علاوه بر سایز 50در سایزهای 40-60و 90سانتی متر نیز تولید میگردد که در سایزهای بزرگتر ارتفاع کار نیز افزایش پیدا میکند.
ارتفاع لوستر سقفی ریسه ای دم ماهی 50 از 130الی 200سانتی متر تولید میگردد که انتخاب ارتفاع لوستر بستگی به ارتفاع سقف محیط و سفارش مشتری دارد. 109عدد گوی گرد سایز 30کریستالی در این محصول استفاده میگردد که انتخاب رنگ کریستال ها از بین دو رنگ سفید و شامپاینی با مشتری میباشد.


زیرانداز ۵لایه بیمار با پودر جاذب ۹۰ *۶۵



زیرانداز بهداشتی 5 لایه بیمار با پودر جاذب که عمل جذب مایعات را به طور کامل انجام می دهد. لایه اول ضد حساسیت بوده و از بروز هرگونه آلرژی یا سایر حساسیت‌های پوستی بر روی پوست شما جلوگیری می‌کند. وجود دو لایه از جنس کاغذ که قابلیت بالایی در جذب مایعات دارند سبب شده تا تمامی مواد ترشح شده از بدن را جذب کرده و از انتقال این ترشحات و سایر عفونت‌ها به تخت جلوگیری کند.

زیرانداز بهداشتی در سایزهای مختلفی وجود دارد که جهت استفاده برای افراد با اختلالات ادراری، جهت عوض کردن پوشک کودکان، استفاده برای بیماران پس از عمل جراحی و بیماران بستری و بدون تحرک کاربرد دارد.

همچنین بیمارانی که دارای زخم بستر بوده و خانم ها در دوران قاعدگی نیز به راحتی می توانند از زیرانداز 5 لایه بیمارستانی برند همیار استفاده کنند. زیرانداز بهداشتی بیمار بهنام طب بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و استفاده حتی در مسافرت است. از زیرانداز بهداشتی بیمار بهنام طب میتوان بر روی تخت خواب، مبل و ویلچر استفاده کرد.-*


موارد استفاده از این زیر انداز:

1- بالا رفتن سن

2- بارداری و حاملگی

3- بیماری ام اس

4- یائسگی

5- بیماری پارکینسون

6- آسیب های نخاعی

و …

مزیت های استفاده از زیرانداز ۵لایه بیمار با پودر جاذب ۹۰ *۶۵ بیمارستانی:

جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در بستر سالمندان مبتلا به بیماری بی اختیاری ادرار

جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در مورد کودکان که دچار مشکل شب ادراری می باشند .

جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از عمل جراحی و شستشوی زخم ها

جهت جلوگیری از انتقال ترشحات پس از زایمان

قابل استفاده برای بیماران ضعیف و بدون تحرک

ساخته شده از ۵ لایه محافظ شامل :

۱-لایه جاذب pp

۲-لایه تیشو

۳-لایه خمیر با پودر sap

۴-لایه تیشو

۵-لایه فیلم pe


ویژگی های زیرانداز ۵لایه بیمار با پودر جاذب ۹۰ *۶۵:

مناسب برای پهن کردن بر روی تخت و تشک بیمار

جنس ضدحساسیت

قابلیت جذب رطوبت بالا

فرم مستطیلی شکل

جلوگیری از منتقل شدن رطوبت بیماران مبتلا به بی اختیاری ادراری

جلوگیری از منتقل رطوبت برای کودکانی که دچار شب ادراری هستند

جلوگیری از انتقال ترشحات پس از عمل جراحی و شستشوی زخم ها

جلوگیری از انتقال ترشحات پس از زایمان

قابل استفاده برای بیماران ضعیف و بدون تحرک

بافتی نرم و ابریشم گونه

کناره هایی مخصوص به منظور جلوگیری از نشت مایعات

لایه زیرین غیر لغزنده و ممانعت کننده از نفوذ مایعات به رختخواب

لایه زیرین با خاصیت کشسانی

مقاوم در برابر پارگی

بسته های زیر انداز های یک بار مصرف بهداشتی بیمارستانی

در هنگام خرید زیرانداز ۵لایه بیمار با پودر جاذب ۹۰ *۶۵ به میزان جذب زیر انداز های یک بار مصرف بهداشتی دقت کنید در واقع میزان جذب نوشته شده بر روی بسته های زیر انداز های یکبار مصرف بهداشتی بیمارستانی نشان دهنده ی مقدار متمرکز بودن و بهم فشرده بودن پلیمر هاست.

به عبارتی هر چه پلیمر ها متمرکز تر و بهم فشرده تر باشند میزان جذب نیز بیشتر است.

اندازه و سایز زیر انداز های بهداشتی بیمارستانی

لطفا در انتخاب اندازه و سایز زیرانداز بهداشتی دقت کافی را خرج کنید و قبل از خرید حتما از ابعاد محلی که می خواهید به وسیله زیر انداز های بهداشتی یک بار مصرف بپوشانید اطلاعات کافی را بدست اورید چرا که سایز و اندازه ی زیر انداز های یک بار مصرف بیمارستانی یکی از مهم ترین عواملی است که باید به هنگام خرید مطالعه شود.


خرید سررسید تبلیغاتی جدید



سالنامه یا سررسید دفتری ست دارای تقویم که در انواع گوناگون و مدل های متنوع در بازار موجود است. خرید سررسید تبلیغاتی جدید یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب و پر کاربرد است .

سررسید یا سالنامه، دفترچه یادداشتی است در سایزهای مختلف که اطلاعاتی مانند تاریخ، مناسبت ها، اعیاد و تعطیلات را دارا می باشد و به واسطه این ویژگی، شما می توانید کارهای روزانه، اطلاعات و برنامه ریزی ها را داخل صفحات آن یادداشت نمایید.

ویژگی سالنامه

شما می توانید سالنامه را در تیراژ های مختلف سفارش داده و به مشتریان و پرسنل خود ارائه دهید. در این میان اگر تیراژ مد نظر شما از حدی بیشتر باشد، می توانید با اضافه نمودن اطلاعات کاربردی و تبلیغات خود، سررسید انتخابی تان را سفارشی کنید. برای اختصاصی کردن سررسید، گزینه های زیادی را در اختیار دارید که عبارتند از اضافه نمودن لت تبلیغاتی داخل سررسید، چاپ لوگو یا شعار تبلیغاتی در تمامی صفحات داخلی ، حک نام یا لوگو برروی سررسید، چاپ آستر اختصاصی و…

مدت هاست که استفاده از خرید سررسید تبلیغاتی جدید و سالنامه به عنوان یک هدیه کاربردی، انتخاب مناسبی به شمار می آید. با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن قیمت هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، فلش، لیوان ، خرید سالنامه و سررسید می تواند یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای خرید باشد. در ادامه این مقاله با تمام نکات ضروری در مورد سفارش و خرید سررسید و سالنامه آشنا خواهید شد .

یکی از اصلی ترین و متداول ترین روش های مورد استفاده شرکت ها و ادارات، حک لوگو روی جلد سررسید است. در واقع به بیانی دیگر می توان گفت کمتر سررسید تبلیغاتی را می توانید پیدا کنید که لوگوی شرکت مربوطه، روی جلد آن وجود نداشته باشد. برای درج لوگو روی سالنامه، روش های متفاوتی وجود دارد؛ این روش ها کاملا به نوع جلد سررسید و سلیقه مشتری بستگی دارد.

سررسید بهترین هدیه تبلیغاتی

سررسید یا دفترچه یادداشت روزانه, دفتری است که میشود در هر صفحه ی آن تاریخ و مناسبت روز را دید و همچنین میتوانیم برنامه های شخصی روزانه خود را در آن یادداشت کنیم زیرا سررسید از اهمیتی برخوردار است چرا که میتواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد .

سررسید ، دفتر مورد علاقه ی افراد برنامه ریز یا افرادی که علاقه مند هستند تا کارهای روزانه شان را بر طبق برنامه انجام دهند محسوب می شود علاوه بر این چاپ سررسید ۱۴۰۱ استفاده ی تجاری و تبلیغاتی داشته و شرکت ها و موسسات برای رسیدن به اهداف تجاری یا معرفی خود یا محصولات شان به سفارش و چاپ آن میپردازند،

لذا سررسید یکی از بهترین ابزار در حوزه ی تبلیغات کاغذی محسوب می شود و به این صورت مورد قبول و مورد پسند جمع بیشتری از علاقه مندان واقع میگردد.

سررسید ۱۴۰۱

از بهترین های هدایای تبلیغاتی می توان به سررسید ۱۴۰۱ و خرید سررسید تبلیغاتی جدید اشاره کرد، زیرا دارای تقویم سالانه، محل یادداشت و همچنین معرفی بیوگرافی شرکت و معرفی محصولات می باشد. اگر یک سررسید به شکلی مناسب و با کیفیت طراحی و چاپ شود، تاثیر به سزایی بر مخاطب می گذارد. از دیگر مزایای سررسید های تبلیغاتی

می توان به آسان تر کردن برنامه ریزی های روزانه اشاره کرد. این موضوع سبب می شود علاوه بر اینکه نام شرکت تان را هر روز به مخاطبان خود یاد آوری می کنید، به پرسنل خود نیز کمک خواهید کرد که برنامه کاری و جلسات خود را به خوبی زمان بندی کنند.

استفاده لوگو در صفحات داخلی سررسید یکی از موثر ترین روش های چاپ سررسید سفارشی از دیدگاه کاربرد تبلیغاتی است که باعث تکرار نام شما و برند کسب و کار شما در ذهن مخاطب خواهد شد. هدف چاپ یادآوری روزانه برند شما به مخاطبان تان است.

سفارش سررسید اختصاصی جدید بیشتر توسط مشتریانی صورت می گیرد که تیراژ سفارش سررسید آنها بالاست .

گاهی وقت ها برخی از تولید کننده سررسید چاپ لوگو در متن سررسید یا همان ترام را در سفارش پایین نیز انجام می دهند.

امکانات سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی سر رسیدی است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود. لذا چنانچه مدل خاصی به عنوان نمونه در اختیار دارید و

می خواهید سالنامه خود را مطابق آن تولید کنید، برخی از تولید کنندگان می توانند آنرا به عنوان تقویم اختصاصی برای شما تولید کنند.

یکی از دلایل مهمی که تقویم را در جایگاه یک هدیه تبلیغاتی مناسب قرار می دهد، استفاده از آن در طول یکسال است؛ همین نکته باعث می شود که شرکت ها با اختصاصی کردن تقویم از این تبلیغات موثر استفاده کرده و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنند. امروزه با افزایش بی سابقه قیمت هدایای تبلیغاتی همچنان میتوان روی  تقویم اختصاصی و خرید سررسید تبلیغاتی جدید به عنوان یک هدیه مقرون به صرفه حساب باز کرد. طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی دفترچه یادداشتی است که تقویم روز و تاریخ را دارا می باشد، صفحات داخلی شامل مناسبت هایی است که بنا بر تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات مهم و دستاوردهای ویژه زنده نگه داشته شود.

نحوه اختصاصی نمودن سررسید و تقویم

در صفحات و یا انتهای تقویم می توان اطلاعات مهم و کاربردی را اضافه نمود که هر شرکت یا مجموعه با توجه به نیاز مشتریان خود و هدفی که دارد این اطلاعات را چاپ می نماید. جداول مهندسی، احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، سخن بزرگان و تلفن های ضروری و عناوین دیگر از جمله این اطلاعات هستند. عناوین مختلفی از سررسید اختصاصی در طی سالیان اخیر به چاپ رسیده است که می توان به سررسید های مهندسی، سررسید های مدیران، سررسید های دستیار، سررسید های آموزشی، سررسید های پزشکی، سررسید های تعیین وقت بیمار، سررسید های ورزشی و… را نام برد.

شرکت های تولیدی سررسید هر ساله اقدام به تولید دو مدل سررسید (یکی عمومی و دیگری اختصاصی) می کنند که معمولا سررسید عمومی در تیراژ های بالا چاپ گردیده و آماده می باشد، تنها خدماتی که می توان به این مدل از سررسید ها اضافه نمود، چاپ داغ کوب و طلا کوب و یا لیزر پلاک چسبیده شده روی سررسید (در صورت وجود) بنام مجموعه سفارش دهنده چاپ میشود .


اهمیت طراحی تابلو فروشگاهی


طراحی تابلو فروشگاهی

طراحی تابلو فروشگاهی شیوه ای است که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به جامعه هدف معرفی کنید. این تابلو ها موجب ایجاد تصویری از شما و برندتان در ذهن مخاطبان می شود. چاپ تابلو فروشگاهی به جذب مشتریان و افزایش تعداد آنان کمک می کند. تعداد زیادی از مشتریان و افراد از کنار فروشگاه ها و مغازه ها عبور می کنند و اگر تابلوی فروشگاهی جذاب باشد به شما کمک می کند تا مشتری بالقوه را به بالفعل تبدیل کنید. مشتریان با نگاه کردن به تابلوی شما تصمیم می گیرند که اقدام به خرید کنند و مشتری شما شوند یا نه. در نتیجه طراحی تابلو فروشگاهی بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است.

چاپ تابلو فروشگاهی در انواع مختلف انجام می شود و از متریال های گوناگون برای تولید آن استفاده می کنند. این امر باعث افزایش بهره وری و کارآیی فعالیت های شرکت و آن صنعت می شود. قیمت چاپ تابلو فروشگاهی به عوامل مختلفی مانند انتخاب متریال های مورد استفاده، بستگی دارد. بسیاری از صاحبان کسب و کار از تاثیر گذاری و ضرورت استفاده از این تابلو ها بی اطلاع اند.

تابلو فروشگاهی چیست ؟

طراحی تابلو فروشگاهی با هدف این است که تابلویی در سر درب مغازه نصب شود و برای معرفی نام برند به کار می رود. از این طریق می توان کسب و کار را به رهگذران ارائه داد. چاپ تابلو فروشگاهی با استفاده از متریال هایی مانند استیل، فلز، چوب ترموود، چلنیوم و پلاستیک تولید می شود.

بسیاری از رهگذاران از کنار تابلو های فروشگاهی عبور می کنند ولی روی آن ها تاثیری ندارد و از نظر آنان این تابلو ها بی محتوا می باشد. ولی اگر طراحی تابلو فروشگاهی با دقت و خلاقانه انجام شود به دلیل جذاب بودن محتواها ذهن خود را مشغول کرده و مخاطب رغبت می کند تا وارد فروشگاه شود. اگر هنگام چاپ تابلو فروشگاهی بخواهید از اطلاعات زیادی استفاده کنید باید آن را در محلی نصب کنید که رهگذران زمان بیشتری را صرف کنند تا مطالب را بخوانند.

قیمت چاپ تابلو فروشگاهی زمانی زیاد می شود که بخواهید تابلوی بزرگ تری را سفارش دهید و تولید کنید. بهتر است اگر قرار است تابلو سفارش دهید کمی اندازه ی آن را بزرگ تر انتخاب کنید تا بتوان به راحتی آن را طراحی کرد. اگر در طراحی تابلو فروشگاهی تعداد عکس ها و تصاویر زیاد باشد زمان زیادی را از مخاطب می گیرد تا بتواند تمام عکس ها را ببیند و این کار اشتباه است.

بهتراست هنگام چاپ تابلو فروشگاهی از عکس هایی با تعداد کم ولی با کیفیت و با مفهوم استفاده کرد. این گونه تابلو ها بیشتر مخاطب را به خود جذب می کند. با انتخاب یک عکس خلاقانه می توانید مفاهیم زیادی را به رهگذر منتقل کنید. انتخاب عکس بسیار موثر و مهم است انتخاب یک عکس جذاب موجب موقفیت در استراتژی شما می شود.

نکات مهم در طراحی تابلو فروشگاهی

هر استراتژی ای که انتخاب می شود و هر شیوه بازاریابی برای جذب مشتری و افزایش فروش و ارائه خدمات بیشتر می باشد. برای این که طراحی تابلو فروشگاهی بتواند مشتری هدف را جلب کند باید نسبت به مشتریان شناخت بیشتری داشته باشیم و در باره ی علایق آنان و سن و جنس شان، کسب اطلاعات نماییم. اگر کار شما تهیه غذاهای فست فود است باید چاپ تابلو فروشگاهی را به گونه ای خلاقانه انجام دهیم که ناخودآگاه مشتری هوس خوردن فست فود را کند.

می توان از تابلو ترموود استفاده کرد و نماهای چوبی به کار برد و آب نمای ویژه ای طراحی کرد تا یک فضای طبیعی برای مخاطبان فراهم شود. استفاده از متریال های گران تر، قیمت طراحی تابلو فروشگاهی را افزایش می دهد ولی راندمان را نیز بالا می برد.

اگر قیمت چاپ تابلو فروشگاهی برای تان مهم است می توانید با متریال های ارزان این کار را انجام داد تنها کافیست خلاقیت ویژه ای به کار برد و مخاطب را جذب نمود.

قیمت طراحی تابلو فروشگاهی

می توان تابلو های فروشگاهی را روی ساختمان و پل ها و مکان های متعدد و راه ها نصب کرد. می توان نصب را به گونه ای انجام داد که قیمت طراحی تابلو فروشگاهی ارزان تمام شود و در زمان کوتاهی این کار اجرا شود.

تیم حرفه ای خدمات طراحی جوپنزا از ساده ترین و پیشرفته ترین وسایل استفاده می کنند تا تابلو های فروشگاهی را به بهترین شیوه طراحی کنند و به مشتریان گرامی تحویل دهند.