دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

مزایای استفاده از کارت ویزیت تجاری باکیفیت

طراحی لیبل محصولات

طراحی لیبل و چاپ لیبل برای محصولات عمده یک شرکت تولیدی و یا برای ارائه خدمات توسط یک شرکت طراحی و چاپ انجام میگیرد.

طراحی برچسب و چاپ لیبل برای بسته بندی شروع طراحی بسته بندی مناسب است.

طراحی لیبل چیست

امروزه فرآیند کلی تفکیک و جداسازی توسط طراحی لیبل به صورت پیچیده و علمی شده است، همان طور که میدانید تصویر یک طراحی برچسب بر روی بسته بندی نقش مهمی در تشخیص یک محصول از دیگر محصولات را دارد.

اهمیت خدمات طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی یکی از خدماتی است که برای انواع کسب و کارها لازم و ضروری است. زیرا در سال های گذشته ثابت شده است که علاوه بر کیفیتی که محصولات تولید شده باید داشته باشند، بسته بندی محصولات هم دارای اهمیت خیلی زیادی میباشد.

بیشتر مشتریان قبل از خرید هر محصول، از بسته بندی محصول آن را انتخاب می کنند.

این موضوع باعث شده تا طراحی بسته بندی محصولات دارای اهمیت بسیار بیشتری برای شرکت های تولیدی باشد.

همین موضوع تبدیل به یک رقابت جدید در بین شرکت ها و تولیدکننده ها شده است.

کارت ویزیت براساس چه ویژگی هایی تقسیم میشوند

تقسیم بندی های متفاوتی را می توان برای طراحی کارت ویزیت در نظر گرفت. از نظر جنس و متریال، اندازه و ابعاد کارت و البته از نظر کاربرد و نوع کسب و کار هم انواع کارت ویزیت ها را دسته بندی می کنند. بستگی به نوع حرفه و بستگی به سلیقه خود شما می توانید از جنس ها و اندازه های مختلف استفاده کنید. تفاوت این متریال ها در قیمت، کیفیت و ضخامت کارت است.

کارت ویزیت بر کسب و کار شما چقدر تاثیرگذار است

کارت ویزیت یک تابلو میباشد و کسب و کار شما را میتواند پر رونق کند. یک کارت ویزیت جذاب و زیبا می تواند تاثیر عمیقی بر مشتریان یا افراد مختلف جامعه داشته باشد. حتما بسیاری از افراد را دیده اید که چندین کارت ویزیت را همراه خود دارند. اگر شما دلیل این کار را از آنها بپرسبد به احتمال زیاد به علت زیبایی آن کارت ها این کار را انجام می دهند. به طوری که می توان گفت که این جذابیت و زیبایی کارت است که روی آن فرد تاثیر گذاشته است و این هم ناخودآگاه باعث می شود تا فرد به برند صاحب آن کارت دید خوبی داشته باشد. طراحی کارت ویزیت برای یک شرکت یا یک کار شخصی از ارکان اصلی برای رسمیت بخشیدن به آن ها است. همه ی این کارها را فقط یک کارت ویزیت کوچک انجام می دهد.

طراحی لیبل

کاربردهای تقویم زیردستی

چاپ تقویم دیواری

اما نکات مهمی که در چاپ تقویم‌دیواری وجود دارد، مرتبط با انتخاب نوع برگه و کاغذ مناسب طرح و نوع تقویم دیواری است. یعنی اگر شما طرحی فانتزی انتخاب نموده اید یک نوع کاغذ مناسب است و اگر طرحی هنری انتخاب نموده اید، نوع کاغذ موردنیاز نیز فرق می کند.

فرایند چاپ در کل فرایندی پیچیده است اما در تقویم دیواری به دلیل اینکه اغلب به صورت تک برگی طراحی و چاپ می گردد، شاهد پیچیدگی خاصی در فرایند چاپ نمی باشیم. مگر اینکه طرحی که جهت چاپ انتخاب شده، دارای جزئیات فراوانی باشد و در مقابل نوع کاغذ نیز امکان چاپ و نمایش جزئیات زیادی را نداشته باشد. در این صورت فرایند چاپ کمی پیچیده خواهد شد.

پس یک رابطه دوسویه بین انتخاب طرح مناسب تقویم‌دیواری و انتخاب کاغذ مناسب طرح انتخاب شده می باشد که باید در این رابطه دقت کافی به عمل آید.

تقویم رومیزی زیردستی که با نام های تقویم منشی نیز بکار می رود، نوعی از تقویم است که در حالت یک زیردستی کامل قرار می گیرد و بر روی آن می توانید علاوه بر ثبت نکات مهم، به مرور تقویم نیز بپردازید.

شکل طراحی این نوع تقویم زیردستی به این صورت می باشد که ابتدا یک لایه چرمی که به رنگ های مختلف طراحی و ساخته می شود در زیر کار قرار می گیرد. برای طراحی این زیره نیز به این صورت عمل شده که در قطع تقریبا بزرگ و در اندازه یک برگه استاندارد a3 قالب گیری شده که از قسمت پایین آن نیز یک لبه ضخیم تر که محل قراردادن دست هنگام نوشتن و همچنین مانع پایین آمدن برگه تقویم زیر دستی می شود، طراحی و ساخته شده است.

بر روی این زیره چرمی، یک برگه تقویم سالیانه بصورت نمای کلی قرار دارد که جهت مرور زمان و مدیریت آن می باشد. در بالای برگه تقویم زیردستی نیز فضای یادداشتی قرار دارد که بسیار محدود است.

تقویم زیردستی Th728

چاپ تقویم دیواری

اما نکات مهمی که در چاپ تقویم‌دیواری وجود دارد، مرتبط با انتخاب نوع برگه و کاغذ مناسب طرح و نوع تقویم دیواری است. یعنی اگر شما طرحی فانتزی انتخاب نموده اید یک نوع کاغذ مناسب است و اگر طرحی هنری انتخاب نموده اید، نوع کاغذ موردنیاز نیز فرق می کند.

فرایند چاپ در کل فرایندی پیچیده است اما در تقویم دیواری به دلیل اینکه اغلب به صورت تک برگی طراحی و چاپ می گردد، شاهد پیچیدگی خاصی در فرایند چاپ نمی باشیم. مگر اینکه طرحی که جهت چاپ انتخاب شده، دارای جزئیات فراوانی باشد و در مقابل نوع کاغذ نیز امکان چاپ و نمایش جزئیات زیادی را نداشته باشد. در این صورت فرایند چاپ کمی پیچیده خواهد شد.

پس یک رابطه دوسویه بین انتخاب طرح مناسب تقویم‌دیواری و انتخاب کاغذ مناسب طرح انتخاب شده می باشد که باید در این رابطه دقت کافی به عمل آید.

تقویم دیواری


یک پاوربانک خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارآمد و پرطرفدار است. استفاده هر روزه از لوازم الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، و در دسترس نبودن همیشه پریز برق برای شارژ کردن این کالاهای دیجیتال، باعث شده که پاوربانک به عنوان یک ابزار کاربردی و ضروری برای افراد به حساب آید.

برای همین انتخاب یک پاوربانک تبلیغاتی جدید و با کیفیت که بتواند این نیاز روزمره مخاطبان شما را براورده کند می تواند تا حد زیادی روی برندینگ کسب و کار شما تاثیرگذار باشد و برندتان را در ذهن مشتریانتان ماندگار کند.

پاوربانک های تبلیغاتی در مدل های مختلف و با ظرفیت های متفاوتی موجود هستند. پاوربانک تبلیغاتی با قابلیت شارژ وایرلس جزء جدیدترین و پر طرفدارترین انواع پاوربانک ها می باشد.

فلش اختصاصی

فلش سفارشی که به همراه نام و لوگوی شرکت شما عرضه می شوند، هدایای تجاری کاملی هستند که می توانند در نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری ارائه شوند.

فلش های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی مناسبی هستند که شرکت ها می توانند محصولات خود را به وسیله آنها تبلیغ کنند.

هر روزه در سراسر دنیا، تکنولوژی دیجیتال رو به رشد می باشد و داشتن فلش تبلیغاتی یک امر کاملا ضروری به حساب می آید.

چاپ لوگو بر روی فلش تبلیغاتی

اگر  به منظور تبلیغ برند خود میخواهید فلش تبلیغاتی سفارش دهید، باید توجه کنید که فضای مناسب چاپ بر روی فلش  وجود داشته باشد که بتوانید به راحتی و زیبایی لوگو خود یا اطلاعات مورد نیاز خود را بر روی فلش چاپ کنید.

خودکار تبلیغاتی

ویژگی های درب های ضد سرقت

شرکت درب ضد سرقت کرال در مفتخر است با تولید درب‌های ضد سرقت امنیت و آرامش خاطر را به منزل و محل کار شما هدیه دهد.
درب‌های ضد سرقت تولید شده توسط شرکت کرال در در دارای روکش وارداتی اصل روکش چوب گردو می باشد که زیبایی منحصر به فردی درب‌ضد سرقت می بخشد. همچنین ساختار داخلی درب‌های ضد سرقت با یک لایه ورق فولادی به قطر 1.5 میل به شکل سینوسی شبکه بندی شده و ایمنی و مقاوت درب‌ضد سرقت را بسیار بالا برده و نفوذ از طریق تخریب را بسیار مشکل و غیر ممکن می سازد.

درب ضد سرقت , در ضد سرقت , فروش درب

درب ضد سرقت لوکس با رویه ۱۰ میل ام دی اف ترک و از روکش های گردوئی آمریکایی و راش ترک با کلاف کشی فلزی در دور تا دور لنگه درب و ورق کشی فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه ساخته می شوند مدل ها و طرح های این مجموعه معمولا از طرح های کلاسیک عام پسند و یا تلفیقی ساخته می شوند و زیبایی مختص به خود را دارند این مدل درب ضد سرقت از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار بوده و معمولا کسانی که قصد خرید درب ضد سرقت کلاسیک یا ساختمان سازانی که قصد هزینه کردن در ساختمان را دارند از درب ضد سرقت لوکس استفاده می کنند.


چرا فندک زیپو را انتخاب کنیم ؟

ساعت مچی اورجینال

ساعت مچی اورجینال دارای کد رفرنس اختصاصی و همچنین گارانتی بین المللی میباشد. در واقع کارت گارانتی به همراه این کد رفرنس به شما امکان مراجعه به نمایندگی های رسمی برند مربوطه در سراسر دنیا را میدهد. از این طریق میتوانید اصالت آن را بررسی نمره و از کارت گارانتی آن نیز تا 2 سال استفاده نمایید.

ساعت Rolex مدل date just for ladies

فندک زیپو

فندک زیپو  یکی از پر فروش ترین وسایل در جهان فندک است و بهترین و بزرگ ترین برند تولید فندک در جهان شرکت زیپو می باشد فندک zippo  یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید فندک در جهان است که امروزه با توجه به زیاد شدن شرکت های تولید کننده فندک باز هم بیشترین فروش را در بین سایر شرکت ها دارد.  این فندک ها برای اولین برای سربازان آمریکایی که در کشور روسیه بودن ساخته شده تا بتوانند در شرایطی آب و هوایی سرد و بادهای شدید کار کنند.