دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

انواع سوکت شبکه ارزان

معرفی سوکت شانه دار

معرفی سوکت شانه دار

تجهیزات شبکه شامل ابزارهای مختلفی هستند که هر کدام از آنها به نوبه خود، جایگاه مهم و خاصی در راه اندازی شبکه دارند. معرفی سوکت شانه دار از آن دسته ابزارهایی است که در صورت نبود آن، کار شبکه و انتقال داده ها دچار  اختلال خواهد شد.

در مقاله های قبلی که در سایت تجهیزات شبکه پودسان درج شده اند، به نقد و بررسی سوکت شبکه پرداخته ایم. اما جهت یادآوری، تعریفی مختصر از آن خواهیم داشت. سوکت شبکه، قطعه ای کوچک اما پر اهمیت است که با نصب آن روی کابل شبکه، داده ها و اطلاعات میان دو شبکه یا سیستم منتقل می شوند.

معرفی سوکت شانه دار، یکی از جدیدترین مدل های سوکت شبکه است که به واسطه شانه دار بودن، به عنوان بهترین و کاربردی ترین سوکت شناخته می شود به طوریکه کارشناسان جهت نصب و راه اندازی شبکه، ترجیح می دهند از این نمونه استفاده کنند.

سوکت شبکه یا کانکتور شبکه که به آن RJ-45 نیز گفته می شود، زیرمجموعه تجهیزات پسیو شبکه می باشد و در حقیقت قطعه ای غیرفعال است که با کمک تجهیزات اکتیو، در شبکه کاربرد دارد. سوکت ها بدون کابل شبکه، مفهومی ندارند زیرا برای انتقال داده ها می بایست به هر دو سر کابل نصب شوند.

در ادامه مطلب به انواع سوکت شبکه و شیوه سوکت زدن کابل شبکه می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

انواع سوکت شانه دار

گفته شد که در معرفی سوکت شانه دار در انتهای خود یک شانه دارد که به منظور گستردگی و احاطه نمودن هرچه بیشتر کابل شبکه طراحی شده است. قابلیت استفاده از این مدل سوکت بر اساس فاکتورهایی همچون: نوع کاور یا پوشش سوکت، نوع جنس بدنه و نوع پین و همچنین نوع کابل شبکه قابل ارزیابی است.

سوکت شبکه دارای پین هایی مسی با نام کانکتور شبکه است که تعداد و قطر آنها باعث می شود تا انواعی گوناگون از سوکت طراحی شود.

اینک با انواع سوکت شانه دار آشنا شوید:

  • سوکت شبکه RJ45
  • سوکت شبکه RJ48
  • سوکت شبکه RJ11

سوکت شبکه rj45 نام دیگری برای سوکت شبه است که مهمترین نوع آن نیز می باشد. دارای ۸ پین مسی است و رنگ بندی های این سوکت بصورت استاندارد می باشد. این مدل، به نوبه خود دارای دو نوع مختلف دیگر از سوکت ها است که بر اساس نوع جنس طبقه بندی می شوند.

  • سوکت شبکه UTP: جنس بدنه این نمونه از پلاستیک است و مناسب کابل شبکه بدون شیلد می باشد.
  • سوکت شبکه SFTP: جنس بدنه این مدل از فلز است و با کابل شبکه شیلد دار تناسب دارد.

نحوه سوکت زدن سوکت شانه دار

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، سوکت شانه دار می بایست به کابل شبکه متصل شود تا کارایی داشته باشد. به نحوه سوکت زدن سوکت شانه دار که تیتر زیر آن را توضیح می دهیم دقت نمایید.

ابتدا لوازمی که جهت سوکت زدن به آنها نیاز داریم را معرفی می کنیم که شامل: کابل شبکه، آچار سوکت زن، سوکت شبکه، تستر کابل ، روکش شبکه استریپر و سیم چین شبکه می باشند.

اصولاً سوکت زدن شبکه دارای قواعد خاصی است که باید آنها را به ترتیب انجام داد و البته  استانداردهای شبکه را نیز می بایست در نظر گرفت.

ابتدا کابل هایی را با متراژ موردنظر و معین تهیه نماییم. هر یک از کابل ها از ۸ رشته سیم مسی تشکیل شده اند و هر رشته، دارای رنگ مخصوصی است که رعایت ترتیب آنها هنگام سوکت زدن از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای نصب سوکت شبکه بر سر کابل از یکی از استانداردهای TIA-568A و TIA-568B استفاده میشود که در آنها ترتیب رنگ بندی کابل شبکه در سوکت شبکه مشخص شده است.

سپس هر دو سر کابل را به کانکتورهای شبکه متصل می نماییم و کابل شبکه را در واقع سوکت می زنیم. البته برای اینکه کار سوکت زنی شبکه بدرستی انجام گیرد، بهتر است که از کارشناسان و نصابان کاربلد کمک بخواهید چرا که این افراد، کار نصب تجهیزات شبکه و سوکت زدن سوکت شانه دار را ماهرانه انجام می دهند.

قیمت خرید سوکت شبکه cat6 شانه دار

کانکتورهای شبکه دارای انواع گوناگونی هستند که به سه گروه cat5 cat6، cat7 تقسیم می شوند و بصورت شیلد دار و بدون شیلد می باشند. سوکت شبکه cat6 شانه دار، یکی از این مدل ها است که دارای ویژگی هایی از قبیل: کیفیت و سرعت بالا و پهنای باند استاندارد است و کاربرد آن در کنار کابل های cat6 باعث می شود تا سرعت انتقال داده ها بیشتر شود.

قیمت خرید سوکت شبکه cat6 شانه دار و سایر انواع مدل ها در معرفی سوکت شانه دار، در سایت اینترنتی فروشگاه پودسان بسیار مقرون به صرفه می باشد و قیمت ارایه شده به مشتری، کاملا واقعی است. البته قیمت سایر ابزار شبکه در این مجموعه مناسب و رقابتی می باشد.

از لحاظ کیفیت و اعتبار، تجهیزات شبکه پودسان در درجه بالایی قرار دارند چرا که این فروشگاه اینترنتی محصولاتی با برندهای معروف لگراند، نگزنس ، سیسکو و چند برند دیگر را عرضه می نماید.

جهت اطلاع از قیمت این محصولات و قیمت فروش کابل شبکه، کیستون شبکه، معرفی سوکت شانه دار، پچ کورد، داکت، ترانک و پچ پنل شبکه نگزنس به سایت آنلاین پودسان وارد شوید و قیمت محصول موردنظر را مشاهده نمایید یا با کارشناسان فروش تجهیزات شبکه تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت ارزان

بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت

امروزه با پیشرفت علم در همه ی زمینه ها که موجب راحتی بشر بوده است ، و این موضوع برای انواع درب های ورودی هم صدق می کند، فلسفه ی ساختن درب از آن جا آغاز شد که انسان احساس کرد که برای داشتن حریم خصوصی که افراد غیر از خانواده نتواند به راحتی وارد آن شوند برای این مهم دست به ساخت درب زد که هر روز انواع جدید تر و بهتری از درب را ساختن تا امروزه درب های ضد سرقت که آن ها نیز انواع مختلفی دارند با توجه به قیمت و شرکت های ساخت و کشور های وارد کننده مختلف هستند. و شما برای آرامش خاطر خود هم که شده با استفاده از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت به راحتی از منازل و محل کار خود خارج شوید.

اگر قصد سفر طولانی دارید برای اینکه از ورود افراد ناشناس و سارقین به خانه و محل کار شما جلوگیری کند و یا ورود آن ها را به تاخیر  بیاندازد، و با سفارش از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت ترک این مسئله مهم به راحتی حل می گردد و شما با خاطر آسوده می توانید به سفر های طولانی خارج از شه  و یا حتی از کشور بروید .

درب ضد سرقت ترک

در ایران بیشتر از یک دهه است که با واردات درب ضد سرقت ترک که با کیفیت هم هستند و با استقبال خوبی در بین شرکت ها و پیمانکار ها بسیار کاربردی و مفید است و هم ضد دیلم و ضد سرقت بسیار با کیفیت و مقاوم و با پانزده سال گارانتی  نسبت به نمونه های دیگر قابل مقایسه نیست، و با تحقیق نشان داده شده که هیچ کشوری تا کنون موفق به تولید درب ضد سرقت و ضد دیلم نشده اند، بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت که با دقت در تولید آن که با ۱۲ تا رویه میل تمام چوب تولید می شود،

و شما یک محصول فوق العاده که ّ ترکیب چوب و فولاد محکم و قوی استفاده می شود، در واقع که درب ضد سرقت ترک با ویژگی ضد دیلم بودن آن که حتی با سخت ترین دیلم ها نیز کج نخواهد شد و وبا خرید از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت کار را برای سارقین سخت و غیر ممکن خواهید کرد،

درب ضد سرقت لوکس

برای جلو گیری از ورود سارقین به منزل خود ابتدا باید از ایمنی درب ورودی منزلتان مطمئن شوید، سارقین ابتدا برای نفوذ به منزلتان از نقطه ضعف درب ورودی منزل یا محل کار شما استفاده کرده و راهی برای ورود می یابند اما با تولید درب های ضد سرقت ترک مانند درب ضد سرقت لوکس که با لولای  فولادی و قفل های بدون مغزی که کار می شود و دو طرف درب که از فولاد سخت ساخته شده و قفل در بین این دو در قرار میگیرد.

و در آخر هم روکشی زیبا از بهترین چوب ها هم از لحاظ کیفیت و مرغوبیت هم از لحاظ زیبایی کار می شود. که هم ظاهری بی نظیر برای ساختمان و ویلای شما می سازد هم ایمنی تقریبا هشتاد تا نود درصد را برای امکان شما رقم می زند، و شما با سفارش از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت ترک می توانید اسودگی را به مشتریان خود هدیه کنید.

فروش درب ضد سرقت

امروزه با وارد کردن درب های ضد سرقت چینی که واقعا قابل مقایسه با سایر شرکت های تولید داخل و درب های ضد سرقت ترک نیستند ولی با قیمت نجومی که واقعا بیشتر از مقاومت این درب ها و کیفیت آن ها است ، و نمونه های ایرانی بسیار با کیفیت تر از آن ها هستند و با قیمت بسیار مناسب تر عرضه می شوند و با گارانتی بیشتری اما با این تفاوت که درب ها ضد سرقت چینی گارانتی ان چنانی ندارند.

خرید از بهترین شرکت فروش درب ضد سرقت که باعث می شود بر قیمت و ارزش ملک شما بی افزاید و با زیبایی بی حد و شیک هستند و راحتی و امنیت را به صاحب ملک هدیه می کنند و حتی از درب آکاردونی هم در مقابل درب های ضد سرقت حرفی برای گفتن ندارد .

فروش درب ضد سرقت به صورت  عمده و جزیی قابل اجرا است و با قرارداد با ساختمان های بزرگ و مهم می توانید تخفیف چشم گیری نیز برخوردار باشد،

قیمت انواع عینک اقتابی

همگی ما میدانیم حساس ترین عضو بدن چشم ها هستند. چشم ها خیلی زود در برابر هر چیزی واکنش نشان داده و بسیار آسیب پذیر هستند. اما عاملی که بیش از هر چیزی با چشم در ارتباط است و باعث آسیب به چشم میشود اشعه فرابنفش آفتاب است. اگر چه اشعه فرابنفش دارای طول موج ها و اسم های متفاوتی است ولی از این میان اشعه UVB فرابنفش میتواند آسیب جدی به چشم ها وارد کند. در واقع این اشعه در طولانی مدت باعث بیماری های چشمی از جمله: آب مروارید، ماکولا و ناخنک میشود. از این رو محافظت از چشم‌ با استفاده از از عینک آفتابی مردانه و زنانه از لزومات است.

اما هر عینک آفتابی توانایی محافظت از چشم ما را ندارد از این رو لازم است از عینک آفتابی اصل استفاده کنیم. پس در ادامه به توضیح این مسئله میپردازیم:

عینک آفتابی اصل

راه های متعددی برای شناسایی عینک آفتابی اصل از تقلبی وجود دارد که در اینجا به یکی از مهمترین آنها آنها اشاره میکنیم:

بررسی کردن شماره مدل عینک

جالب است بدانید حک شماره مدل روی عینک  آفتابی مردانه و زنانه اصل یک روش جهانی است. بنابراین در صورت خرید یک عینک به عنوان اصل لازم‌ است به سایت کمپانی عینک خود مراجعه کنید و شماره درج شده را بررسی کنید.
اما این بدین معنی نیست که روی عینک های تقلبی این شماره ها وجود ندارد ولی نکته اینجاست که شما نمیتوانید شماره مدل عینک خود را در جدول ثبت شده توسط کمپانی مربوطه پیدا کنید.

برای خرید عطر زنانه و مردانه باید به چند نکته توجه کنید. در درجه اول هنگام خرید عطر، از اطرافیان خود کمک نگیرید. زیرا ممکن است به دلیل سلیقه های متفاوت دچار شک و تردید شوید. چندین عطر را به طور همزمان بو نکنید. پیش از بو کردن عطر جدید، از قهوه استفاده کنید. بو کردن قهوه باعث می شود مشام شما از بوی قبلی خالی شده و بوی عطر بعدی را بهتر احساس کنید. بهترین زمان برای خرید عطر صبح ها است. زیرا حس بویایی انسان در طول روز دقیق تر کار می کند.

هنگام خرید عطر کمی از آن را بر روی پوست خود اسپری کرده و چند دقیقه صبر کنید. نت آغازین و نت پایانی عطرها با یکدیگر متفاوت هستند. از این رو برای انتخاب عطر مناسب خود باید زمان کافی صرف کنید در غیر این صورت ممکن است پشیمان شوید.

در صورتی که عطر خاصی را در ذهن دارید همان ابتدا به سراغ عطر مورد نظر بروید. در غیر این صورت می توانید از فروشنده کمک بگیرید تا با توجه به سلیقه شما عطر مناسبی را معرفی کند‌. همچنین می توانید تعدادی عطر زنانه پرفروش و محبوب را امتحان کنید. عطرهای برندهای شنل، ورساچه، بولگاری و … از جمله عطرهای بسیار پرطرفدار در دنیا هستند که هر کدام رایحه مخصوص به خود را دارند.

انواع فروش لوستر ارزان

مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای

در نظر گرفتن باید ها و نباید ها در انتخاب نوع لوستر و مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای و همچنین شناخت انواع لوستر سقفی کمک می‌کند تا در نهایت دکوراسیون جذابی داشته باشید.

حتی اگر اتاقی با سقف کوتاه دارید  لوسترهای سقفی نیز شکل ‌ها و مدل‌ های گوناگونی دارند که انتخاب درست آنها در نورپردازی بهتر که از ویژگی های یک لوستر سقفی عالی است ، کمک کننده خواهند بود.

لوستر سقفی با ارتفاع کم

در فروش لوستر سقفی با ارتفاع کم همانطور که مشخص است لوستر با سقف فاصله کمی داشته و یا کاملا بر روی آن نصب می‌شود. اغلب این مدل‌ها، در اتاق‌ هایی با سقف کوتاه کاربرد دارند که ضمن تامین نور مناسب، سبب می‌شوند سایر عناصر دکوراسیون نیز به خوبی به نظر برسند.

یکی از ویژگی های لوستر سقفی خوب در مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای است  نورپردازی صحیح است که کمک میکند با انتخاب لوستر سقفی کوتاهی سقف کمتر به چشم آید .

برای ساخت لوستر سقفی از متریال مختلفی استفاده می‌شود که همین متریال تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضاهای گوناگون است و در فروش لوستر سقفی خیلی کاربرد دارد .

شیشه، کریستال و فلز، سه ماده‌ ی اصلی  هستند که در ساخت لوسترهای سقفی بیشترین کاربرد را دارند البته در ساخت لوسترهای مدرن از پارچه یا دیگر مواد نیز استفاده خواهد شد که گرما بخش دکوراسیون فضا خواهند بود.

اکنون که با مدل و طراحی ‌های مختلف لوستر سقفی آشنا هستید بهتر است با متریالی که در ساخت این لوسترها رایج هستند نیز آشنا شوید. بدون شک تزئینات به کار رفته در لوسترها تعیین کننده مناسب بودن یا نبودن آنها برای فضای شما خواهند بود.

لوستر سقفی

لوستر های سقفی همانطور که از نامشان پیداست برای اتصال کامل به سقف تولید شده اند. در بسیاری از مکان ها قابلیت نصب آویز بلند برای روشنایی را نداریم. اینجاست که کاربرد لوستر سقفی مشخص می شود.

عوامل زیادی مانند کوتاه بودن ارتفاع اتاق، رفت و آمد مداوم، و توجه به سبک های مدرن و فرار از کلیشه ها در تولید این لوسترها نقش داشته اند. هر خانه دارای اتاق ها و فضا هایی است که در آن نصب لوسترهای سقفی بهترین و گاهی اوقات تنها گزینه برای انتخاب است.

با راهنمایی های ارائه شده در این مقاله ،

می توانید نورپردازی مناسبی را برای فضاهای مختلف در محل کار و منزل خود داشته باشید و دقیقاً بدانید که به چه نوعی از نور احتیاج دارید و بهترین محل قرارگیری لوستر های سقفی برای هر اتاق خانه شما کجاست.

لوستر شاخه ای

علاوه بر موضوع نور پردازی ، تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های  مورد استفاده در لوستر، حفظ تناسب ابعاد آن با فضا نیز از جمله ضروریات است . و لوستر شاخه ای در مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای  از بهترین گزینه ها است .

بنابراین برای فضای کم وسعت، لوستری انتخاب نکنید که اگر چه کم شاخه است ولی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد زیرا فضایی ایجاد میکند که زیبا نیست . خوشبختانه لوستر شاخه ای تنوع زیادی دارند.  این موضوع باعث شده تا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

مدل های این نوع لوسترها فانتزی، مدرن، سنتی و کلاسیک می باشد.  که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد.

لوستر شاخه ای چند ویژگی خیلی خوب هم دارد مانند :

  • نوردهی بیشتر این لوسترها، باعث شده است که برای فضاهای بزرگ، مناسب‌تر باشند.
  • تنوع شکل، جنس، رنگ این لوسترها بسیار زیاد است و برای هر سلیقه و سبک از منزل وجود دارند. انواع و اقسام لامپ ها از اشکی تا ال ‌ای ‌دی و کم مصرف می ‌توانند در این لوسترها نصب شوند.
  • قیمت آن‌ها بسیار مناسب است و تنوع قیمت آن بسته به متریالی که در ساخت آن استفاده می‌شود زیاد است. یعنی هم میتوانید لوستر ارزان پیدا کنید و هم لوستر گران قیمت.
  • برخلاف ظاهر آن ها که سنگین به نظر می رسند، بسته به جنس لوستر وزن ‌های متفاوتی از آن وجود دارد که گاهی بسیار سبک و گاهی سنگین‌ تر هستند اما در هر صورت نصب آسانی دارند و به صورت جدا حمل خواهند شد.
  • لوستر شاخه ایی تقریبا برای هر فضایی که بیشتر از ۷۰ متر مساحت داشته باشد، قابل استفاده هستند
  •  بهتر است که برای انتخاب مدل لوکس ترین لوستر شاخه ای در بازار از وسایل های دیگر خود کمک بگیرید.

سایر ویژگی ها :

  • هماهنگ بودن مدل لوستر با دیگر وسایل منازل می تواند جذابیت دکوراسیون شما را چندین برابر میکند.
  • متراژ محیط: یکی از گزینه های مهم برای انتخاب لوستر شاخه ای در نظر گرفتن محیط مورد استفاده می باشد.
  • همیشه برای انتخاب مدل لوستر خود به جایی که قصد دارید قرار بگیرد توجه کنید.
  • انتخاب اندازه های غیر استاندارد و غیر متناسب با متراژ محیط از زیبایی آن کاهش میدهد .
  • پس اگر در این زمینه سلیقه و سواد کافی را ندارید بهتر است از فروشنده یا طراح های داخلی کمک بگیرید.
  • ارتفاع سقف: یکی از مورد هایی که باید در انتخاب لوستر شاخه ای خود توجه کنید ارتفاع سقف می باشد.
  • ارتفاع لوستری که می خواهید خریداری کنید باید متناسب با ارتفاع سقف باشد.

اگر بدون در نظر گرفتن این موضوع خرید کنید احتمال دارد بعد از نصب لوستر در رفت و آمد مزاحمتی ایجاد کند. در آخر با مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای میتوان بهترین انتخاب را با توجه به دیگر نکات ذکر شده انجام داد .

فروشگاه آنلاین لوستر

فروشگاه لوستر با داشتن ویژگی مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای و امکانات عالی با بیش از یک دهه فعالیت در این زمنیه اقدام به راه اندازی فروش لوستر به صورت آنلاین نیز نموده و مراحل انتخاب تا خرید و تحویل را برای مشتریان قدیم و جدید خود آسانتر کرده است.

این فروشگاه لوستر شامل فروش انواع لوستر ها، آباژور و لامپ ها، انواع ساعت و چراغ های دکوراتیو نموده و به طور قطع میتوان گفت که تمامی نمونه های ترند و پر طرفدار لوستر ها را در فروشگاه لوستر خود به نمایش گذاشته است.

فروش لوستر شاخه ای، فروش لوستر چوبی، فروش لوستر سقفی، فروش لوستر آویز و دیگر چراغ ها از اصلی ترین خدمات فروشگاه ها است.

شما میتوانید با مراجعه به  سایت فروشگاه لوستر ، از میان محصولات متنوع و پرطرفدار سایت انتخاب های خود را مشخص نموده، و به صورت آنلاین اقدام به خرید نمایید. لازم به ذکر است که بسیاری از لوستر های موجود در وبسایت قابلیت سفارشی شدن و انتخاب تعداد شاخه ها نیز امکان دارد . هنگام خرید آنلاین لوستر به دارا بودن نماد اعتماد  وبسایت و همچنین وجود پروتکل های امنیتی توجه نمایید، چرا که اعتبار یک فروشگاه آنلاین را نماد اعتماد مرتبط با آن کسب و کار مشخص می نماید.

انواع زیر انداز بیمارستانی

بهترین برند زیرانداز بیمارستانی

زیرانداز بیمار، زیرانداز بیمارستانی یا دروشیت یکی از کاربردی­ترین وسایل در بیمارستان­ها، درمانگاه­ها، مراکز بهداشتی و حتی منازل است. این محصولات برای سالمندان، بیمارانی که در حال گذران دوران نقاهت هستند، کودکان و حیوانات خانگی کاربرد زیادی دارد. جنس زیرانداز بیمارستانی به صورتی است که ترشحات و مایعات را به خود جذب کرده، از نفوذ آن ها به سطح زیرین جلوگیری می­کند و برای حفظ بهداشت بیمار و محیط بسیار مناسب است. این زیراندازها یکبار مصرف هستند و در تمام داروخانه ها و مراکز فروش لوازم بهداشتی در دسترس عموم می­باشند. برای آشنایی بیشتر با این زیراندازها و بهترین برند زیرانداز بیمارستانی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زیرانداز بیمارستانی چیست؟

زیرانداز بیمارستانی یک زیرانداز یکبار مصرف است که برای جلوگیری از عبور مایعات و نفوذ آن­ها به سطح زیرین بیمار با استفاده از مواد پتروشیمی تولید شده است.

این زیراندازها اغلب پنج لایه هستند و به دلیل وجود لایه پلاستیکی که در انتهای آن­ها قرار می­گیرد، مانع از عبور مایعات و ترشحات همچون ادرار و خون می شوند. زیرانداز بیمار دارای پودر جاذب است. این پودر ترشحات را به خود جذب کرده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع در محیط اطراف می­شود. این زیراندازها بهداشت بیمار، محیط و افرادی که با بیمار در ارتباط هستند را حفظ می­کند. برای خرید بهترین برند زیرانداز بیمارستانی از طریق همین سایت اقدام کنید.

قطع و اندازه زیراندازهای بیمارستانی

زیراندازهای بیمارستانی اغلب دارای 5 یا 7 لایه هستند. لایه ابتدایی دارای پودر جاذب است و ترشحات را به سرعت به خود جذب می­کند. هرچه میزان این پودر بیشتر باشد، میزان جذب نیز بالاتر می­رود. لایه انتهایی نیز یک لایه نایلونی است که از نشت مایعات به سطح زیرین جلوگیری می­کند. این زیراندازها با توجه به نیاز مصرف کننده در ابعاد مختلفی تولید می شوند و قسمت میانی بدن بیمار را کاملا پوشش می دهند. سایز 60×90 سانتی متر این زیراندازها بیشترین استفاده را در بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراقبتی دارند.

سایز 60×160 سانتی متر که با نام زیراندازهای بالدار نیز شناخته می­شوند، اغلب برای بیمارانی استفاده می شود که تحرک زیادی دارند. باله ها به اطراف تخت می چسبد تا از تکان خوردن زیرانداز جلوگیری کنند.

سایز 60×60 سانتی متر نیز برای نوزادان و یا کودکانی که دچار شب ادراری هستند، مناسب می باشد. همچنین سایزهای 70×100 و 70×170 که از نوع بالدار است، برای بیمارانی که اضافه وزن دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های زیرانداز بیمارستانی

زیرانداز بیمارستانی اغلب دارای 5 لایه است. لایه اول از یک لایه جاذب، لایه دوم و چهارم از تیشو، لایه سوم از یک لایه خمیری و لایه پنجم از یک لایه نایلونی عایق تشکیل شده­اند. لایه رویی کاملا ضد حساسیت بوده و تمامی ترشحات را به خود جذب می­کند.

این لایه حاوی پودر جاذب است. این پودر اغلب بین 3 تا 7 گرم در زیراندازهای بیمار مورد استفاده قرار می­گیرد. هرچه مقدار پودر بیشتر باشد، قدرت جذب آن بالاتر می­رود. این زیراندازها قابلیت جذب 3 الی 5 لیتر مایعات را دارند و به راحتی خون، ادرار و سایر ترشحات را به خود جذب می­کنند و مانع از ترشح آن­ها به سطح زیرین می­شوند.

زیرانداز بیمار یا دروشیت بسیار سبک است و به راحتی قابل استفاده می­باشد. شما می­توانید از این محصولات روی تحت، تشک، ویلچر، زمین و … استفاده کنید. زیرانداز روی سطح مورد نظر فیکس می­شود و از زیر بیمار تکان نمی­خورد. هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی­کند و برای انواع پوست­های حساس از جمله پوست سالمندان و نوزادان کاملا مناسب می­باشد. بهترین برند زیرانداز بیمارستانی را از سایت ما خریداری کنید.

مزایای استفاده از زیرانداز بیمارستانی

همانطور که اشاره کردیم، زیرانداز بیمارستانی یکی از پرمصرف­ترین محصولات بهداشتی است. این زیراندازها برای سالمندان و افرادی که کنترل ادرار خود را از دست داده­اند، بیمارانی که دچار خونریزی هستند و توان حرکتی ندارند، بانوانی که به تازگی زایمان کرده­اند، کودکانی که دچار شب ادراری هستند، جهت تعویض پوشک نوزاد، بانوانی که دوران قاعدگی خود را سپری می­کنند و چار خونریزی شدید هستند و نمونه­های دیگر، بسیار کاربردی هستند.

سالمندان و نوزادان پوست بسیار حساسی دارند. زیراندازهای بیمار از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی، قارچ، زخم و … جلوگیری می­کنند و برای هر پوستی کاملا مناسب هستند. بهنام طب، بهترین برند زیرانداز بیمارستانی را در اختیار شما قرار می­دهد.

زیراندازهای بیمارستانی بهداشت فردی و محیطی را حفظ کرده و از انتقال آلودگی، باکتری و ویروس به محیط اطراف جلوگیری می­کنند. همچنین به دلیل بافتی که دارند، ترشحات را به سرعت به درون خود جذب کرده و از انتشار بوی نامطبوع جلوگیری می­کنند. این زیراندازها به آسانی دچار پارگی نمی­شوند و حمل و نقل آن­ها بسیار ساده است. پس از استفاده از زیرانداز بیمار، آن را در سطل زباله انداخته و از یک زیرانداز نو و تمیز استفاده کنید.

قیمت زیرانداز بیمارستانی

زیراندازهای بیمارستانی از جمله اقلام بسیار کاربردی هستند. این زیراندازها نه تنها برای بیماران مناسب هستند و اغلب در مراکز بیمارستانی، بهداشتی، مراکز مراقبت از سالمندان و … مورد استفاده قرار می­گیرند، بلکه در بسیاری از منازل نیز کاربرد دارند. شما می­توانید این محصولات را از داروخانه­ها و فروشگاه­های لوازم بهداشتی تهیه کنید.

این زیراندازهای یکبار مصرف اغلب در رنگ­های آبی و سفید و در بسته­های 5 الی 10تایی به مشتریان عرضه می­شوند. قیمت این محصولات با توجه به میزان کاربرد آن­ها بسیار مناسب است. هر کارخانه داخلی یا خراجی با توجه به نوع، اندازه و متریال به کار رفته در محصولات خود، این قیمت را تعیین می­کند. اما زیراندازهای بیمار درکل محصولاتی ارزان قیمت هستند که مناسب با تمام بودجه­ها می­باشند. برای خرید بهترین برند زیرانداز بیمارستانی به ما مراجعه کنید.

بهنام طب، بهترین برند زیرانداز بیمارستانی

بهنام طب ایرانیان با شعار ” مراقبت بهتر، نتایج بهتر” همواره می کوشد تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید زیر اندازهای بیمارستانی در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت برای تمام بیماران از جمله: افراد سالمند ، کودکان دچار شب ادراری، خانم های باردار، اطفال شیرخوار، عمل­های جراحی، مراکز دامپزشکی جهت نگهداری حیوانات خانگی و…تولید کند و گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد.

بهنام طب، کارخانه تولید زیرانداز و بهترین برند زیرانداز بیمارستانی داخلی است. شما می­توانید انواع زیرانداز بیمار را در ابعاد مختلف، با کیفیت بالا و با قیمت مناسب از این شرکت و به صورت آنلاین خریداری کنید.