دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

خرید اینترنتی کاور سوکت شبکه

خرید آنلاین کاور سوکت شبکه

خرید آنلاین کاور سوکت شبکه

در این مبحث، به شیوه خرید آنلاین و ویژگی های خرید آنلاین کاور سوکت شبکه می پردازیم. بنابراین به مخاطبان عزیز سفارش می کنیم، تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایند.

امروزه اکثر ما با خرید حضوری و آنلاین آشنایی داریم. شیوه حضوری با حضور و مراجعه فرد به مکان خرید و قاعدتا سپری نمودن زمان نسبتاً زیادی صورت می گیرد.

ولی در شیوه غیرحضوری که امروزه غوغای زیادی را در دنیای مجازی به پا کرده است، مشتری بدون اتلاف زمان و  انرژی و با حذف واسطه ها قادر است در سریعترین و کمترین زمان خرید خود را انجام دهد.

برهمین اساس مطالبی جامع در رابطه با خرید آنلاین کاور سوکت شبکه برای شما گردآوری کرده ایم تا بتوانیم شما را در خریدی مطمئن و آسان یاری نماییم.

سوکت شبکه چیست ؟

لازم است ابتدا سوکت شبکه را تعریف کنیم، و در ادامه مطلب به بررسی روکش سوکت شبکه و سایر ویژگی های آن همچون خرید آنلاین بپردازیم.

سوکت، پریز یا کانال شبکه، قطعه ای است که جهت انتقال داده ها میان دو شبکه بکار می رود. در چند رنگ متنوع ساخته می شود و یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین تجهیزات شبکه می باشد.

سوکت ها را کاوردار می کنند تا کابلی را که به کانکتور RJ-45 وصل می کنند دچار خم شدگی نشود. بنابراین کاور یا غلاف نصب شده در انتهای کانکتور، تاثیر بسزایی روی پریز شبکه خواهند داشت.

پس در صورت نیاز به خرید یک بوت کاور پریز شبکه، پیشنهاد می کنیم به سایت آنلاین مربوط به فروشگاه شرکت پودسان مراجعه نمایید.

مشخصات سوکت شانه دار

سوکت شانه دار، طرحی مدرن از سوکت شبکه می باشد و دارای چندین مدل است که پرفروش ترین آنها، سوکت شبکه  cat7 SFTP شانه دار نقره ای است.

از آن‌ جایی که سوکت ها اجزای اصلی تجهیزات شبکه به شمار می روند و وظیفه اصلی آنها انتقال داده ها در سریعترین زمان ممکن و برقراری اتصال میان سخت افزارها می باشد، در نتیجه نمی توان آنها را نادیده گرفت.

عنوان شانه دار بودن پریز شبکه به دلیل وجود یک قطعه پلاستیکی با 8 شیار است که محلی برای نظم و ترتیب دادن هر هشت رشته کابل شبکه است. این قطعه را شانه می نامند که جهت سهولت نصب سوکت شبکه طراحی شده است.

ویژگی بارز این سوکت، جنس محکم و مرغوب آن است که از پلاستیک مرغوب با یک روکش فلزی تهیه شده است. در این زمینه لازم است یادآور شویم که در صورت نیاز به خرید آنلاین کاور سوکت شبکه به فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه پودسان رجوع نمایید تا از کیفیت بالای روکش کانکتور شبکه بهره مند گردید.

البته مشتریان عزیز می توانند علاوه بر خرید آنلاین کاور سوکت شبکه شانه دار از مجموعه ذکر شده، از شیوه آنلاین فروش کابل شبکه در آن نیز بهره مند شوند.

 کاور پلاستیکی سوکت RJ45 تجهیزات شبکه

جهت خرید حضوری و خرید آنلاین کاور سوکت شبکه و بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات شبکه، در این مقاله و مقاله های پیشین ارائه شده در سایت پودسان، به چگونگی خرید و معرفی برندها و شرکت های تولید کننده معتبر همچون لگراند، نگزنس، سیسکو و غیره مطالبی درج نمودیم.

و اما در این مطلب قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با کاور پلاستیکی سوکت rj45 تجهیزات شبکه ، مباحثی مفید و مختصر بیان کنیم.

با شناخت ویژگی های این مدل از کاور سوکت شبکه که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، قادر خواهید بود بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • کاور کانکتور rj45 باعث طولانی شدن عمر شبکه در محل اتصال سوکت RJ-45 خواهد شد.
  • هنگامی که به پورت وصل می شود هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کند چرا که ضخامت روکش آن زیاد نیست.
  • علت کاربرد کاور برای این سوکت، محافظ از کانتکتور در برابر از دست دادن کارایی خود بر اثر خم شدن می باشد.
  • جهت جداسازی و نظم دهی نودهای مختلف شبکه ، میتوان در کنار پچ کورد نگزنس از انواع رنگهای مختلف بوت کاور شبکه استفاده کرد.
  • شما می توانید در صورت نیاز، آن را به صورت تکی یا عمده و با بسته بندی ویژه به شکل خرید آنلاین بوت کاور سوکت شبکه تهیه نمایید.

 معرفی سایت خرید و نصب تجهیزات شبکه

ابزار موردنیاز شبکه به دو زیر مجموعه تجهیزات پسیو شبکه و تجهیزات فعال یا اکتیو شبکه تقسیم بندی می شوند. تجهیزات غیرفعال یا پسیو شامل: سوکت شبکه، روکش سوکت شبکه، پچ پنل، سوکت شانه دار، کابل شبکه و…  تجهیزات اکتیو شبکه با نام های سرور، اکسس پوینت، روتر، سوئیچ شبکه و غیره شناخته می شوند.

مشتریان محترم برای راه اندازی شبکه خود، قطعا به تجهیزات نامبرده نیازمند خواهند داشت. در نتیجه می توانید این تجهیزات شبکه را از فروشگاه اینترنتی شرکت پودسان تهیه نمایید.

این مجموعه آنلاین، یکی از معتبرترین سایت  خرید و نصب تجهیزات شبکه می باشد و قادر است با ارائه ارزنده ترین خدمات، تمام نیازمندیهای مربوط به شبکه های ارتباطی را برطرف سازد.

همانطور که در موارد قبلی هم اشاره کردیم، خرید آنلاین کاور سوکت شبکه نیز در این سایت امکان پذیر است.

ویژگی و شاخصه بارز مجموعه پودسان، فروش اینترنتی یا آنلاین مرغوب ترین محصولات شبکه با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر است.

چون امروزه شیوه خرید آنلاین مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، پس نیازمند یافتن مکان خرید مطمئنی می باشد تا مشتری با خاطری آسوده، نیازمندیهای خود را تامین نماید.

نصب تجهیزات شبکه

در نتیجه فروشگاه اینترنتی پودسان ، قابل اعتمادترین خواهد بود چرا که هم کیفیت بالای محصولات را تضمین می کند و هم هزینه مازاد بابت فروش ابزار شبکه از کاربر دریافت نمی کند.

مشاوره رایگان، بهره گیری از متخصصان خبره جهت نصب  تجهیزات  شبکه، ارائه محصولات با برندهای معروف و ثبت بروز قیمت آنها از دیگر خدمات سایت شرکت پودسان می باشند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم جهت انجام تمام خریدهای مربوط به تجهیزات شبکه و خرید آنلاین کاور سوکت شبکه، به همین سایت مراجعه نموده و رضایت را برای خود به ارمغان بیاورید.

تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان

مقدمه: ممکن است تا به حال نام کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت به گوشتان خورده باشد و به دنبال راهی برای کسب اطلاعات بیشتر و یا حتی دریافت آن باشید. اگر چنین است، خبر خوب اینکه در مقاله پیش روی شما به صورت اختصاصی به این موضوع پرداخته است. به طوری که در ابتدا به توصیف و توضیح لمینت و ایمپلنت پرداخته میشود و نحوه دریافت کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان توضیح داده میشود.

در ابتدا لازم به ذکر است که دندان ها حیاتی ترین عضو صورت و بدن هستند. این عضو علاوه بر اینکه تاثیر شگرفی بر زیبایی دارند، تاثیر زیادی برای سلامت دستگاه گوارش و کیفیت زندگی دارد. از این رو لازم است هر عاملی که باعث به خطر افتادن سلامت دندان ها خطرناک باشد سریعا رفع و حذف شود.

مراقبت از دندان ها
همانطور که گفته شد دندان ها عضو بسیار حساس و آسیب پذیر بدن هستند. بنابراین لازم است به صورت مستمر و پیوسته از آن ها مراقبت شود. دندان ها خیلی زود نسبت به تغذیه، فشارهای خارجی و غیره واکنش نشان میدهند و آسیب میبیند. خوردن خوراکی و نوشیدنی شیرین میتواند خیلی زود به دندان ها آسیب برساند و آن ها را پوسیده کند.

همچنین نوشیدنی های رنگی تاثیر بسیار زیادی در تغییر رنگ دندان ها دارند. فشار های خارجی نیز موجب آسیب و تغییر شکل دندان ها میشود. همچنین لازم است علاوه بر کنترل تغذیه و مراقبت فیزیکی از دندان ها، روزانه مسواک بزنیم و نخ دندان بکشیم.

تخفیف لمینت دندان چیست ؟
گفتیم که گاهی ممکن است فشار ها و عوامل خارجی موجب تغییر شکل دندان ها شوند و یا خوردن نوشیدنی های رنگی سبب تغییر رنگ آن ها شود. یا حتی ممکن است دندان های فردی به صورت ارثی دارای دچار نامنظمی و بد رنگی باشد. اما در چنین شرایطی باز هم جای نگرانی نیست. روش های مختلفی برای ترمیم شکل ظاهری دندان ها وجود دارد که با مراجعه به دندان پزشک میتوان از آن بهره مند شد. یکی از این روش ها لمینت دندان است. لمینت روشی است که در آن یک لایه از جنس سرامیک روی دندان ها قرار گرفته میشوند.

این لایه میتواند عیب و ایراد های دندان اعم از بدررنگی، نامنظمی خفیف فاصله بین دندان را میپوشاند و زیبایی خارق العاده ای به دندان ها میبخشد. اما این روش بسیار پر هزینه است به طوری که یک فرد معمولی با شرایط مالی معمولی قادر به انجام آن نیست و نیازمند دریافت تخفیف لمینت دندان خواهد بود. ما در ادامه این مقاله به نحوه دریافت کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تخفیف ایمپلنت دندان چیست ؟
دندان ها ممکن است در اثر پوسیدگی و یا حوادث مختلف به طور کل از بین بروند. اگر چه در گذشته در چنین شرایطی تنها راه حل دندان مصنوعی بوده ولی امروزه اینگونه نیست. امروزه یک روش بسیار کاربردی برای جایگزین کردن دندان وجود دارد که به آن ایمپلنت میگویند. ایمپلنت یک جایگزین خیلی خوب برای دندان های از دست رفته است و حتی میتوان گفت از دندان اصلی هم مقاوم تر و زیبا تر است به طوری که اگر به خوبی از آن مراقبت شود تا سال ها و حتی تا پایان عمر باقی خواهد ماند.

ایمپلنت یک روش بسیار نوین و عالی بوده و دارای طرفداران بسیار زیادی است. تنها مشکلی که میتوان به این روش گرفت هزینه بسیار بالای آن بوده که هر کسی توان پرداخت آن را ندارد از این رو گاهی افراد ملزم به دریافت تخفیف ایمپلنت دندان هستند. در چنین شرایطی این افراد میتوانند از کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان استفاده کنند‌ تا در هزینه هایشان تخفیفات چشم گیری صورت گیرد.

بیمه دندان پزشکی
از آنجایی که احتمالا مطلع هستید بیمه های دولتی هیچ تخفیفی برای خدماتی چون لمینت و ایمپلنت ندارند. به همین دلیل افراد با هزینه شخصی خودشان این خدمات را دریافت میکنند. تنها تخفیفی که بیمه های دولتی برای دندان پزشکی در نظر گرفته اند مربوط به بخش کشیدن دندان، پرکردن سطحی دندان و در برخی موارد عصب کشی است. حال از آنجایی که متاسفانه هزینه لمینت و ایمپلنت بسیار بالا بوده و هر کسی توان پرداخت این قبیل هزینه ها را ندارد تنها یک راه پیش رو است.

در چنین شرایطی تنها راه دریافت این خدمات استفاده از کارت تخفیف لمینت و دندان است. این کارت تخفیف میتواند تمامی خدمات دندان پزشکی شما را تحت پوشش خود قرار دهد.

کارت طلایی دندان پزشکی
کارت طلایی دندان پزشکی یک نوع بیمه غیر دولتی محسوب میشود که تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از لمینت، ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی، بلیچینگ و غیره را تحت پوشش خود قرار میدهد. این بیمه شامل تخفیفات شگفت انگیزی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است که متقاضیان با دریافت این کارت میتوانند از آن بهره مند شوند. برای دریافت این کارت کافیست به سایت کارت طلایی دندان پزشکی مراجعه کنید و بخش مربوط به فرم را پر کرده و در نهایت این کارت شگفت انگیز و کاربردی را دریافت نمایید. بله ما اینجا هستیم تا در این شرایط اقتصادی سخت باری از روی دوش شما هم میهنان عزیزمان برداریم و لبخندی زیبا را به شما هدیه دهیم چرا که آرزوی ما دیدن لبخند زیبای شماست.
 
ادامه مطلب ...

طراحی لوگو اختصاصی

طراحی آرم شرکت صدف سازه, طراحی لوگو شرکتی, طراحی آرم

طراحی لوگو اختصاصی کلید موفقیت شما در کسب و کار میباشد. افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به مجموعه جوپنزا می سپارند باید این را بدانند که همه ی لوگوهایی که مجموعه جوپنزا طراحی می کند، کاملا خاص و اختصاصی است. لوگو اختصاصی علاوه بر آن که برند شما را در بین دیگر برند‌ها پر رنگ تر می کند، از طرفی هم باعث جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما میشود. لوگو، هرچه قدر خاص‌تر، برند شما با هویت و منسجم تر خواهد بود.

طراحی آرم اختصاصی، باعث میشود تا از رقیبان خود در زمینه برندینگ، جلوتر و پیشتاز باشید. لوگوهای اختصاصی جوپنزا همه قابل ثبت میباشند و می توانید به راحتی، ثبت لوگو خود را انجام دهید.

استفاده از طراحی لوگو اختصاصی چه مزایایی دارد

یکی از اصول اولیه طراحی آرم و نشانه خاص بودن آن است. به گونه ای که لوگو در بین برند های همرده دیگر به صورت متمایز دیده شود. ابتدایی ترین و اصلی ترین مزایای طراحی آرم اختصاصی حرفه ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در بین دیگر رقبا است.

هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی با دیده شدن و جلب توجه کردن برند شما دارد.

مزایای دیگر لوگو اختصاصی ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از دیگر لوگو ها به خصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغی است که می توانید داشته باشید. در نتیجه لوگو اختصاصی حس اعتماد و خاص بودن برند شما را به دیگران میدهد و هویتی متمایز را به شما میدهد.

سفارش طراحی آرم حرفه ای

اگر به دنبال سفارش طراحی نشانه حرفه ای می باشید، مجموعه جوپنزا می تواند بهترین گزینه برای انجام و طراحی یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار شما باشد. افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به این مجموعه سپرده اند، در انجام کار، از لوگویی که برای آنها طراحی شده است راضی بوده اند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار، سفارش طراحی لوگوی خود را، تنها باید به شرکت هایی بسپارید که از قبل نمونه های بسیار زیادی در طراحی آرم داشته اند. این موضوع به خاطر این است که این شرکت‌ها، توانایی انجام و به اتمام رساندن سفارش لوگوی شما را به عالی ترین حالت داشته باشند.

چگونگی سفارش طراحی لوگو با فتوشاپ

زمانی که مجموعه شما تصمیم به سفارش لوگوی جدید خود می کند، فرقی ندارد که لوگوی جدید شما با چه نرم افزارهایی طراحی شود، چیزی که در باید مورد ارزیابی قرار گیرد، این مورد است که لوگوی طراحی شده برای برند شما، موارد مهمی که در زیر آورده شده است را داشته باشد و طراح لوگو این موارد را به صورت کامل رعایت کرده باشد.

طراحان لوگو که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند به خوبی می دانند که یکی از نرم افزارهای طراحی آرم، فتوشاپ است؛ فتوشاپ نقش به سزایی را در روند طراحی لوگو ایفا می کند.

نکات مهم در ساخت لوگو حرفه ای

لوگو باید خاص باشد قطعا هرکسی که به دنبال یک لوگو برای کسب و کار خود میباشد، لوگویی خاص را برای آن می خواهد. وجه تمایز یک لوگو به خاص بودنش است. وقتی یک کسب و کار قصد تغییر لوگو خود را دارد، قطعا به این نتیجه رسیده است که لوگوی قبلی دیگر آن تاثیرگذاری سابق را روی مخاطب ندارد و به دنبال یک لوگو خاص و بامفهوم است. برای همین لوگویی که طراحی می کنید باید تک و خاص باشد. طراح آرم، باید معنا و مفهوم را برساند هدف لوگو این است که یک مفهومی را به مخاطب ارائه دهد. لوگو باید بیانگر شغل، خدمت، هویت و ارزش های یک مجموعه باشد. به همین دلیل است که پشت هر لوگویی یک معنا یا مفهومی پنهان است.

به همین دلیل لوگو‌هایی که عنوان یک شکل طراحی می شوند و معنا و مفهومی ندارند، از هیچ ارزشی برخوردار نیستند. نشان تجاری باید به ساده ترین حالت طراحی شود همانطور که قبلا هم گفتیم لوگوی شما باید به ساده ترین شکل طراحی شود. زیرا با ساده بودن لوگو، مفهوم با یک نگاه و در سریعترین زمان مخاطب با آن احساس راحتی دارد. طراحی آرم باید خلاقانه انجام شود لوگو هرچقدر خلاقانه‌تر باشد، به همان اندازه هم جذاب و تاثیرگذارتر است. یک راه برای افزایش خلاقیت، نگاه کردن است. دقت کنید که لوگوهای مختلف را نبینید و فقط آنها را نگاه کنید.

معرفی لوگو تایپ

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.
بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با نام طراحی آرم اسم هم می شناسند.

معرفی لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است. در طراحی آرم تصویری هم از تایپ های ساده برای اسم شرکت هم می توان استفاده کرد.

لوگو تلفیقی چیست

این لوگو همانطور که از اسمش هم پیداست، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود. لوگویی به مراتب سخت تر و وقت گیرتر از دیگر لوگو‌ها است. زیرا بحث های مختلف لوگوتایپ و لوگو تصویری را شامل می شود که این دو بخش به صورت جداگانه باید طوری طراحی شوند که هماهنگی محکمی بین آنها وجود داشته باشد.

بررسی طراحی لوگو اسم

یکی از اصطلاحاتی که مردم در زمان سفارش لوگوی خود از طراح می خواهند، طراحی لوگو اسم برند یا نام خودشان می باشد. به همین دلیل طراحان با طراحی لآرم اسم فارسی بسیار مواجه می شوند. در واقع طراحی لوگوی اسم را تایپوگرافی می نامند. این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی می شود.

تقویم رومیزی سفارشی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی,تقویم سفارشی , چاپ تقویم

اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  همچنان گزینه‌ ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که تقویم رو میزی ۱۴۰۱ تنها هدیه ‌ای است که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدمات آن را در ذهن او ماندگار می ‌کند.

پس فکر کردن به طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  را باید از اکنون آغاز کرد که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد .

 تقویم رومیزی ۱۴۰۱ را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.

تقویم رومیزی 1401،طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی

تقویم رومیزی 1401 برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای تقویم رومیزی در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک تقویم رومیزی ۱۴۰۱ با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از تقویم رومیزی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را به حداقل برساند در تیراژ بالای  چاپ،

سررسید اختصاصی سر رسیدی است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود. لذا چنانچه مدل خاصی به عنوان نمونه در اختیار دارید و

می خواهید سالنامه خود را مطابق آن تولید کنید، برخی از تولید کنندگان می توانند آنرا به عنوان تقویم اختصاصی برای شما تولید کنند.

یکی از دلایل مهمی که تقویم را در جایگاه یک هدیه تبلیغاتی مناسب قرار می دهد، استفاده از آن در طول یکسال است؛ همین نکته باعث می شود که شرکت ها با اختصاصی کردن تقویم  از این تبلیغات موثر استفاده کرده و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنند. امروزه با افزایش بی سابقه قیمت هدایای تبلیغاتی همچنان میتوان روی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی، یک تقویم  اختصاصی

به عنوان  یک هدیه مقرون به صرفه حساب باز کرد. طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  دفترچه یادداشتی است که  تقویم روز و تاریخ را دارا می باشد، صفحات داخلی شامل مناسبت هایی است که بنا بر تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات مهم و دستاوردهای ویژه زنده نگه داشته شود.

در صفحات و یا انتهای تقویم  می توان اطلاعات مهم و کاربردی را اضافه نمود که هر شرکت یا مجموعه با توجه به نیاز مشتریان خود و هدفی که دارد این اطلاعات را چاپ می نماید. جداول مهندسی، احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، سخن بزرگان و تلفن های ضروری و عناوین دیگر از جمله این اطلاعات هستند. عناوین مختلفی از سررسید های اختصاصی در طی سالیان اخیر به چاپ رسیده است که می توان به سررسید های مهندسی، سررسید های مدیران، سررسید های دستیار، سررسید های آموزشی، سررسید های پزشکی، سررسید های تعیین وقت بیمار، سررسید های ورزشی و… را نام برد.

 

شرکت های تولیدی سررسید هر ساله اقدام به تولید دو مدل سررسید (یکی عمومی و دیگری اختصاصی) می کنند که معمولا سررسید عمومی در تیراژ های بالا چاپ گردیده و آماده می باشد، تنها خدماتی که می توان به این مدل از سررسید ها اضافه نمود، چاپ داغ کوب و طلا کوب و یا لیزر پلاک چسبیده شده روی سررسید (در صورت وجود) بنام مجموعه سفارش دهنده

می باشد .

طراحی و چاپ تقویم رومیزی

نوع دیگری از طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  تقویم  دیواری هستند و برای نصب به دیوار ساخته شده اند و معمولا نسبت به سایر تقویم ها قیمت پایین تری دارند . تقویم دیواری معمولا به دو

صورت چاپ می شوند تقویم های دیواری حصیری و  تقویم های دیواری مقوایی .

قیمت این تقویم ها معمولا نسبت به کاغذها و کارهای گرافیکی که بر روی آن ها انجام می شود در نظر می گیرند زیرا معمولا این تقویم ها نیاز به استفاده از دوخت یا جلد خاص که بر روی آن تزئیناتی انجام شود را ندارند.

معمولا تقویم  رومیزی ارزان از برگ های کمتری تشکیل شده اند و معمولا این صفحات از برگ های کوچک A3می باشند به همین دلیل اکثرا قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر تقویم ها دارند.

در اوایل سال معمولا تقویم های رومیزی به عنوان رسانه های تبلیغاتی مطرح می شوند و کاربرد های بیشتری را نسبت به بقیه روزهای سال پیدا می کنند.

این تقویم یکی از اولین تقویم هایی است که به صورت گسترده توسط شرکت های کوچک و بزرگ و کسب و کار هایی با مخاطب عام استفاده میگردد . در این تقویم فضای بالای صفحه را معمولا برای تبلیغات برند ها یا لوگو شرکت و سازمان در نظر میگیرند.

تقویم دیواری

یکی از مدلهای پر کاربرد تقویم دیواری ، تقویم تک برگ است .در این تقویم روزهای خاص و وقایع مهم ثبت می‌ گردد و بسته به نیاز مشتری در اندازه های مختلف چاپ می‌شود. این نوع تقویم بیشتر در مکان های پر رفت‌ و آمد نصب می‌شود که تنها لازم است با یک نگاه به صورت سریع به تاریخ های موجود در تقویم دسترسی پیدا کنیم.

در این نوع تقویم میتوانیم بسته به نیاز و محل قرار گیری در سایز های گوناگون طراحی کنیم. این نوع تقویم به دلیل ساده بودن نوع تولید و مواد مصرفی ، قیمت مناسبی دارد که خود یکی از دلایل استقبال مشتریان است.بسته به نوع سفارشات اکثرا بر روی مواد مصرفی  ساده چاپ می‌شود.

سررسید بهترین هدیه تبلیغاتی

سررسید یا دفترچه یادداشت روزانه, دفتری است که میشود .در هر صفحه ی آن تاریخ و مناسبت روز را دید و همچنین میتوانیم برنامه های شخصی روزانه خود را در آن یادداشت کنیم. زیرا سررسید از اهمیتی برخوردار است چرا که میتواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد؛ سررسید ، دفتر مورد علاقه ی افراد برنامه ریز یا افرادی که علاقه مند هستند . تا کارهای روزانه شان را بر طبق برنامه انجام دهند محسوب می شود . طراحی و چاپ تقویم رومیزی سفارشی  استفاده ی تجاری و تبلیغاتی داشته و شرکت ها و موسسات  برای  رسیدن به اهداف تجاری یا معرفی خود یا محصولات شان  به سفارش و چاپ آن میپردازند. لذا سررسید یکی از بهترین ابزار در حوزه ی تبلیغات کاغذی محسوب می شود . به این صورت مورد قبول و مورد پسند, جمع بیشتری  از علاقه مندان واقع میگردد.

چاپ پاوربانک تبلیغاتی

چاپخانه برای چاپ آرم روی پاوربانک تبلیغاتی – سعی میکند بهترین چاپ آرم را برای معرفی محصول خود ارائه دهد . پاوربانک یک باطری همراه است که میتواند موبایل شما را و در بعضی موارد لپ تاب شما را شارژ کند . این دستگاه توسط پورت یو اس بی شارژ می شود و میتوانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.

نکته ای که در پاور بانک ها مهم است اول ظرفیت باتری داخلی آن است که مدت شارژ شدن دستگاه نیز با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند البته این به این معنا نیست که پاور بانک هایی که دیر شارژ میشوند ظرفیت بالایی دارند بلکه تکنولوژی هایی که در ساخت آن استفاده شده است نیز در آن مهم است ، و مدت شارژ شدن دستگاه نیز با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند.

پاوربانک یک هدیه تبلیغاتی عالی

چاپ آرم روی پاوربانک تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی بسیار محبوب به حساب می آیند نه تنها از لحاظ تبلیغاتی بلکه از لحاظ کاربردی هم محبوب و ضروری هستند. و در مواقع بسیار ضروری و مهم کاربرد دارند و میتوان از آن برای تبلیغات شرکت یا محصول خود استفاده کرد. نه تنها شخص استفاده کننده بلکه اطرافیان هم از وجود آن سود می برند و این یک مزیت بزرگ برای یک هدیه تبلیغاتی برای ماندگاری بیشتر آن است.

پاوربانک به دلیل استفاده همه مردم میتواند یک هدیه تبلیغاتی خیلی خوب باشد .

برخی مزیت های پاوربانک تبلیغاتی

چاپخانه برای چاپ آرم روی پاوربانک تبلیغاتی یک از مدرن ترین شیوه های تبلیغاتی هست. با توجه به ارزشمند بودن کالا ، به عنوان یک محصول تبلیغاتی ارزشمند از آن یاد می شود. به دلیل اهمیت این کالا میتواند برای تبلیغ مجموعه شما بسیار مفید باشد.

چاپ آرم روی پاوربانک تبلیغاتی یکی از جدیدترین محصولات تبلیغاتی در سال ۲۰۱۷ شناخته شده اند. محصولی بسیار شیک و متفاوت می باشد.

بهترین هدیه تبلیغاتی برای یک کنفرانس و همایش بزرگ می باشد . و ده ها دلیل دیگر که پاوربانک تبلیغاتی را به عنوان منحصر به فرد ترین محصول تبلیغاتی ۲۰۱۷ تبدیل کرده است.

مهم ترین مزیت های پاوربانک های تبلیغاتی این است که هر زمان به آن احتیاج داشته باشیم میتوانیم از آن استفاده کنیم .

و می توان آن را به یک باتری همراه برای شارژ وسایل الکترونیکی خود استفاده کرد. پاور بانک ها از یک باتری لیتیومی قدرتمند بهره می برند که میتواند این باتری تا ۹۰ درصد دستگاه ما را شارژ کند .

چرا پاور بانک تبلیغاتی ؟

پاور بانک تبلیغاتی یکی از بهترین انتخاب ‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی است.

به دلیل استفاده گسترده ای که امروزه تمام افراد از تلفن همراه دارند، چه برای مسائل شخصی و چه مسائل کاری، شارژ گوشی از مواردی است که معمولا دغدغه ایجاد می کند. در سال های اخیر پاور بانک ها راه حل این مسئله را ارائه داده اند و افراد می توانند در هر زمانی با استفاده از پاور بانک گوشی خود را شارژ کنند تا دیگر در مواقع اضطراری نگرانی تمام شدن شارژ گوشی خود را نداشته باشند .

اگر قصد دادن هدیه تبلیغاتی برای مدیریت یکی از شرکت های همکار را دارید بهترین پیشنهاد این است که در کنار

چاپ آرم روی پاوربانک تبلیغاتی وسیله دیگری نیز با لوگوی شرکت خود قرار دهید و یک ست مدیریتی تبلیغاتی هدیه بدهید.

پاور بانک برای بیشتر افراد مثل تلفن همراه یک وسیله دائمی و ضروری به حساب می رود و همیشه همراه آن هاست خب این وسیله که همیشه همراه آن ها هست میتواند یک بستر تبلیغاتی خیلی خوب برای شما باشد چون شما میتوانید رویی آن لوگوی تبلیغاتی چاپ کنید بنابراین شما میتوانید به کاربرانتون پاوربانک تبلیغاتی هدیه دهید که به جز اینکه خیلی کاربردی و قابل حمل و مفید است میتواند یک تبلیغ دائمی برای شما باشد .

بهترین چاپخانه برای چاپ آرم

یک شرکت می‌تواند سفارش و انتخاب چاپخانه برای چاپ آرم روی پاوربانک تبلیغاتی ارائه دهد . و این پاور بانک ‌ها را در قالب هدایای تبلیغاتی به افراد مختلفی در جامعه واگذار کند.

با توجه به اینکه تعداد وسایل قابل شارژ با این پاور بانک ‌ها در حال افزایش است و افراد بیشتری با آنها درگیر هستند، منطقی است که انتظار داشته باشیم که این فرآیند چاپ به دیده شدن یک برند یا لوگو کمک کند.

پس می‌ توانید چاپ روی پاور بانک را به عنوان یک تکنیک چاپ در حوزه تبلیغات معرفی کنیم که فرایند چاپ آن با استفاده از تکنیک‌های مختلفی انجام می‌گیرد.

تکنیک‌های انتخاب چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک

تکنیک‌های انتخاب چاپخانه برای چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت هستند .

حتی نتیجه کار آنها نیز تفاوت دارد. انتخاب تکنیک چاپ به کارگاه چاپ و تجهیزات آنها بستگی دارد، اما به طور کلی این تکنیک‌ها در نهایت باعث ایجاد یک طرح یا چاپ آرم روی پاوربانک تبلیغاتی می‌شوند که به معرفی کسب و کار کمک می‌کند. دو روش کلی برای چاپ بر روی پاور بانک وجود دارد

چاپ رنگی بر روی پاور بانک

این تکنیک که با چاپ یووی نیز شناخته می‌شود، شامل استفاده از دستگاه چاپ فلت بد که برای چاپ رنگی بر روی سطوح سخت و غیرقابل انعطاف استفاده می‌شود. چاپ فلت بد برای کاشی، سرامیک و سنگ مناسب است، با توجه به اینکه پاور بانک نیز انعطاف پذیر نیست، امکان استفاده از چاپ یووی برای آنها وجود دارد. در این شیوه، از لامپ یووی برای خشک کردن جوهر و بالا بردن ماندگاری آن استفاده می‌شود.

چاپ لیزری بر روی پاوربانک

چاپ لیزری بر روی پاور بانک کاملاً با چاپ رنگی متفاوت است و شامل حکاکی و برش لیزری می‌شود. در این شیوه از اشعه لیزر برای حکاکی یک برند یا یک لوگو خاص در قسمت جلو یا پشت پاوربانک تبلیغاتی استفاده می‌شود. اهمیت این روش در این است که امکان پاک شدن چاپ صورت گرفته وجود ندارد فرد می‌تواند اطمینان داشته باشد که برای مدت زمان طولانی، جنبه تبلیغی پاوربانک حفظ می‌شود. در مورد استفاده از چاپ لیزری نگرانی ‌هایی در مورد تأثیر لیزر در بخش‌ های داخلی آن وجود دارد که باید اطمینان داشته باشید که این روش تاثیری بر برد یا سایر قسمتهای داخلی پاور بانک ندارد و کیفیت اولیه آن حفظ می‌شود.