دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

هزینه کاشت مو در تهران

هزینه کاشت مو در تهران

مقدمه: اگر به دنبال کاشت مو هستید و میخواهید از هزینه کاشت مو در تهران و سایر شهرستان ها مطلع شوید این مقاله کمک زیادی به شما میکند. اما قبل از اینکه به جواب سوال شما برسیم بهتر است درباره‌ ی ریزش مو، درمان ریزش مو توضیحاتی داده شود تا در نهایت به کاشت مو و هزینه کاشت مو در تهران و سایر شارستان ها برسیم. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

ریزش مو

ریزش مو هیچ گاه بی دلیل و خود به خود اتفاق نمی افتد. عوامل زیادی ممکن است دست به دست هم دهند و ریزش مو را ایجاد کنند. گاهی این عوامل مشخص هستند و گاهی باید به دنبال دلیل آن بگردید. عواملی از جمله ژنتیک، اختلالات هورمونی، شامپوی نامناسب، استفاده بیش از حد از اتو مو و سشوار، استفاده بیش از حد از ژل مو، ماسک مو ، تغذیه نامناسب، طریقه اشتباه شستن و شانه زدن موها، رنگ کردن موها و غیره میتواند روی ریزش مو تاثیر بگذراند. گاهی یک یا چند عامل میتواند روی ریزش مو تاثیر بگذارد.

برخی از این عوامل فقط عامل ریزش هستند و درصورت اصلاح سبک زندگی ریزش قطع میشود. ولی برخی از عوامل کاملا فولیکول مو را از بین میبرد و اینجاست که مو هیچ گاه رویش نمیابد و فرد احتیاج به کاشت مو پیدا میکند و به دنبال اگاهی از هزینه کاشت مو در تهران و شهرستان است. اگر شما جز دسته اول هستید و فولیکول موهایتان از دست نرفته میتوانید از راه درست اقدام به درمان کنید و اگر جز دسته دوم هستید راهی جز کاشت مو نخواهید داشت و اگر توانایی پرداخت هزینه کاشت مو را ندارید و به دنبال تخفیف کاشت مو هستید تا پایان مقاله همراه باشید چرا که ما میخواهیم راهی مطمعن را به شما معرفی کنیم.

درمان ریزش مو

اول از همه لازم است بدانید اگر روزانه ریزش موهایتان بیشتر از ۵۰ تار مو باشد یعنی شما دچار ریزش مو هستید و اینجاست که باید اقدام به درمان کنید. در اولین قدم به روتین روزانه ریزش موهایتان توجه بیشتری داشته باشید. شست و شوی درست، شامپوی مناسب، خشک کردن مناسب موها، عدم استفاده از اتو مو و سشوار، رنگ نکردن موها. اگر تمامی این موارد را رعایت میکنید و باز هم دچار ریزش مو هستید اینجاست که باید به پزشک مراجعه کنید‌. پزشک با انجام آزمایشات مختلف هورمونی و غیره میتواند علت اصلی و داخلی ریزش موهای شما را مشخص کند و با رفع عامل اصلی ریزش موها برطرف میشود. در این مرحله با مراقبت و انجام دستورات پزشک این مشکلات درمان خواهند شد و نیازی به کاشت مو و در نهایت تخفیف کاشت مو نخواهید داشت.

کاشت مو

همانطور که گفته شد در بیشتر مواقع ریزش مو ها درمان میشود ولی در برخی مواقع فولیکول موها بیش از حد ضعیف و یا از بین میروند و ریزش موها تا جایی ادامه میابد که به اصطلاح فرد دچار طاسی میشود و هیچ گونه رویش مویی صورت نمیگیرد. در چنین شرایطی بهترین راهکار کاشت مو است. در این مرحله فرد باید به دنبال بهترین دکتر کاشت مو در تهران و یا شهر خود باشند. اما خب بدیهی است پزشکان در تهران از امکانات بیشتری برخوردار هستند بنابراین خدمات بیشتری ارائه میدهند و در مقابل هزینه کاشت مو در تهران بیشتر خواهد بود و اصلا این چیز عجیبی نیست.

روش های کاشت مو

کاشت مو از روش های مختلفی صورت میگیرد که ما در اینجا به برخی از این موارد میپردازیم.

۱_کاشت موی نواری

این روش قدیمی ترین روش کاشت مو است ک شاید بهترین روش نیز محسوب میشود چرا که فولیکول هایی که در این روش استخراج میشوند بسیار با کیفیت تر هستند. لازم با ذکر است که فولیکول های مورد استفاده در کاشت مو از موهای خود فرد برداشته میشود. این فولیکول ها عموما از موهای پوشت سر برداشته میشود که به اصطلاح به آن ” بانک مو ” میگویند.  در این روش در پشت سر یک برش ایجاد میشود و از طریق میکروسکوپ فولیکول را استخراج میشود و سپس برای کاشت کاشت مو آماده میشود. این روش اگر چه نیاز به بخیه دارد و درد و دوره درمان طولانی تری دارد ولی همانطور که گفته شد کیفیت فولیکول های استخراج شده بیشتر هستند.

۲_ استخراج واحد های فولیکولی

این روش دارای تکنیک های مختلفی اعم از FIT, SUT , Micro FIT, BHT, میکروگرافت

در این روش برشی در پشت سر صورت نمیگیرد و پزشک متخصص با سوراخ کردن، هر واحد فولیکول را خارج میکند که قطر این سوراخ کمتر از یک میلی متر است. این روش به قدری ظریف است که اصلا جز دسته روش های دارای جراحی محسوب نمیشود. سپس در نهایت هر واحد فولیکول به وسیله ابزار مخصوص در قسمت های بدون مو قرار میگیرند. تایم رویش این موها بین ۶ماه تا یکسال است و طی این مدت فولیکول ها شروع به رویش میکنند و مو ها کم کم به صورت پرز رشد کرده و درنهایت به موهای سالم و ضخیم تبدیل میشوند.

با تمامی مراحلی که گفته شد احتمالا متوجه اهمیت و ظرافت کاشت مو شده اید و اما اگر هنوز به دنبال جواب سوال هزینه کاشت مو در تهران و یا تخفیف کاشت مو هستید با ما همراه باشید.

تعرفه هزینه کاشت مو در تهران

در هزینه کاشت عوامل زیادی تاثیر دارند. کلینیکی که انتخاب کرده اید، پزشکی که انتخاب کرده اید، شهری که انتخاب کرده اید و غیره. همگی این عوامل در هزینه کاشت مو تاثیر گذار هستند. حتی هزینه کاشت مو در تهران با هزینه کاشت مو در شهرستان متفاوت است. ولی اگر به دنبال بهترین روش و تاثیر گزار ترین روش و بهترین پزشک هستید باید بدانید که هزینه بیشتری در پی خواهد داشت. در واقع هزینه کاشت مو به صورت دانه ای محاسبه میشود. یعنی هزینه کاشت هر واحد مو به صورت جداگانه محسابه میشود و بسته به میزان طاسی فرد و تعداد فولیکول های مورد نیاز این هزینه میتواند متغیر باشد. ولی اصلا جای نگرانی نیست چرا که ما راهی برای تخفیف کاشت مو میشناسیم و میخواهیم آن را به شما معرفی کنیم.

تخفیف کاشت مو

همانطور که میدانید کاشت و مو و دیگر عمل های زیبایی هیچکدام تحت پوشش بیمه قرار نمیگیرند. از این رو شرکت های خصوصی دست به اقدام زدند و با ارائه کارت تخفیف زیبایی افراد را تحت بیمه خود قرار میدهند. این بیمه شامل  تخفیف کاشت مو، بیمه دندان پزشکی و غیره است. جالب است بدانید که بازه این تخفیفات چیزی بین ۳۰تا ۷۰ درصد است و این تخفیف بسیار شگفت انگیز است. بنایراین دیگر لازم نیست نگران هزینه کاشت مو در تهران باشید چرا که با داشتن بیمه تخفیف کاشت مو میتوانید در بهترین کلینیک های تهران اقدام به کاشت مو کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد