دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

خرید جدید پریز شبکه اورجینال

خرید پریز شبکه اورجینال

اگر در حال راه اندازی شبکه کامپیوتری خود هستید و مدیریت شبکه را بر عهده دارید یا اینکه فقط به شما وظیفه برپایی شبکه سپرده شده و شما مسئول رساندن پروژه به مرحله اجرا هستید، پس صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید.  در این مقاله به شما بسیاری از مفاهیم پایه شبکه آموزش داده خواهد شد و بعد از به سراغ موضوع خرید پریز شبکه اورجینال می رویم.

و با هم بهترین شرکتی که محصولات شبکه را به صورت اورجینال عرضه می کند را معرفی می کنیم. اما در همین ابتدا باید گفت که مطالب این مقاله گرچه در سطح پایه هستند اما مرور کردن آن ها برای افراد با تجربه و متحصص هم خالی از لطف نخواهد بود.

تجهیزات شبکه غیر فعال یا پسیو

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتری به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از: تجهیزات پسیو و تجهیزات اکتیو شبکه. که در ادامه به توضیحاتی در مورد این دو دسته خواهیم رسید.

از خمله تجهیزات شبکه پسیو می توان به کابل های شبکه، پریز شبکه، کی استون، آچار شبکه و تستر اشاره که با هر کدام به صورت مجزا آشنا خواهیم شد.

کابل شبکه

خرید پریز شبکه اورجینال نیازمند آشنایی با مفاهیم ساده ای از جمله کابل های شبکه است پس ادامه مطلب را به خوبی مطالعه کنید. کابل یکی از تجهیزات پسیو شبکه است که مسئولیت آن انتقال اطلاعات بین دستگاه موجود در شبکه بدون دخل و تصرف و از دست دادن آن هاست. کابل های شبکه از تقسیم بهدی های زیادی برخوردارند که در اینجا تنها به توصیف فیبر نوری خواهیم پرداخت.

برای تمامی انواع کابل ها از جمله فیبر نوری خرید پریز شبکه اورجینال امری بدهی است ولی باید از فیبر نوری و کارکرد آن آگاه شویم و سپس به مراحل بعدی برویم. فیبر نوری یکی از انواع کابل های شبکه است که سرعت بسیار زیادی دارد و هسته آن بجای فلز مس از شیشه و پلاستیک ساخته شده است که انعطاف پذیری کمی دارد.

فیبر نوری مانند کابل های مسی نبوده و بجای این که جریان های داده را با استفاده از رسانای مسی عبور دهد از میان یک لوله بسیار نازک شیشه ای و با استفاده از شکست نور عبور میدهد. کابل های فیبر نوری دارای 5 لایه هستند که به ترتیب از درونی ترین لایه به بیرونی ترین لایه، هسته، روکش، غلاف، الیاف تقویتی، روکش بیرونی کابل، نام دارند، که درونی ترین لایه وظیفه انتقال اطلاعات و بقیه لایه ها برای محافظت در برابر نویز در نظر گرفته شده اند.

کیستون

کیستون نوعی کانکتور یا اتصال دهنده است که برقراری ارتباط بین کابل شبکه مسی را با بقیه تجهیزات شبکه مثل کامپیوتر ها را انجام می دهد. کابل های شبکه که به سر آن سوکت شبکه زده شده است وارد کیستون می شود و اتصال را برقرار می کند. این موضوع را هم باید مد نظر داشت که استاندارد کابل زوج سیم به هم تابیده باید با استاندارد کیستون یکی باشد.

پریز شبکه

برای خرید پریز شبکه اورجینال باید ابندا بدانیم که پریزه شبکه چیست و چه کاربردی دارد. پریزه شبکه قطعه ای از تجهیزات پسیو شبکه است که به دو صورت توکار و روکار در بازار موجود است و از آن برای نگهداری کی استون ها استفاده می شود. پریز های شبکه معمولا بر روی ترانک ها نصب می شوند که در ادامه درخواهید یافت که ترانک چیست و چه کاربردی دارد.

ترانک

خرید پریز شبکه اورجینال سبب می شود که با ترانک هم آشنایی پیدا کنید چرا که پریز های شبکه معمولا روی ترانک نصب می شوند. اگر با داکت آشنایی داشنه باشید می دانید که قطعه ای از جنس پلاستیک است و برای قرار گرفتن کابل شبکه طراحی و تولید شده است اما ترانک دارای فضای بیشتری نسبت به داکت است و برای نصب پریز شبکه روی آن ها از ماژول های خاصی استفاده شده.

هنچنین ترانک ها دارای عایق بندی مناسب هستند تا از پوسیدن و زنگ زدن کابل ها جلوگیری کنند. و لازم به ذکر است که درون ترانک ها را برای مدیریت بهتر کابل ها، تقسیم بندی یا پارتیشن بندی کرد. ترانک ها همچنین دارای قطعات مخصوصی به نام های، پارتیسن، مسدود کننده، درزگیر، زاویه داخلی، زاویه خارجی، زاویه تخت وسه راهی هستند که از توضیحات بیشتر در مورد آن ها خودداری می کنیم. خرید پریز شبکه اورجینال در ابتدا کار ساده ای بنظر می رسد اما هر چه بیشتر جلو می رویم پی می بریم که باید با مطالب بیشتری آشنایی پیدا کنیم سپس اقدام به خرید کنیم.

آچار شبکه

آچار شبکه نیز یکی از تجهیزات غیرفعال یا پسیو شبکه است که برای پرس کردن سوکت های تلفن و شبکه کاربرد دارد. ساختار آن از این قرار است که در هر طرف (راست و چپ) دو تیغه وجود دارد، یکی برای قطع کردن کابل استفاده می شود و دیگری برای برداشتن روکش کابل های شبکه کاربرد دارد.

تستر

تستر برای تشخیص این موضوع به کار می رود که کابل های شبکه ای که دو طرف آن سوکت زده شده، آیا بدرستی اطلاعات را انتقال می دهد یا خیر. بدین منظور یک سر کابل را به ریموت و سر دیگر آن را به مستر دستگاه دستر متصل می کنیم، در صورتی که چراغ های دو دستکاه مانند یکدیگر روشن و خاموش شوند یعنی کابل شبکه بدرستی کار می کند.

بهترین فروشگاه برای خرید پریز شبکه اورجینال

تا به اینجا با چند تا از تجهیزات شبکه پسیو آشنا شدیم پس حالا نوبت به این می رسد که به شما شرکتی را معرفی کنم که در زمینه فروش قطعات شبکه های کامپیوتری حرف زیادی برای گفتن دارد و یکی از بهترین هاست، شرکت پودسان. این شرکت فقط محصولات اورجینال را آن هم از شرکت های معتبر مانند لگراند و نگزنس تهیه و عرضه می کند. از نام شرکت پودسان هم می توان به این امر پی برد:

پود به معنای تار و پود، و سان به معنای مانند است، یعنی این شرکت مانند تار و پود شبکه است و محصولات اورجینالی را عرضه می کند. پس همین حالا دست به کار شوید و محصول مورد نظرتان یعنی پریز های شبکه یا هر محصول دیگری را ثبت سفارش کنید چرا که بهترین فروشگاه برای خرید پریز شبکه اورجینال، پودسان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد