دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

سفارش ست مدیریتی نفیس جدید

سفارش ست مدیریتی نفیس جدید

ست مدیریتی تبلیغاتی بهترین پیشنهاد برای نشان ‌دادن برند تجاری شما است. سفارش ست مدیریتی نفیس جدید برای افراد مهم مشاغل طراحی شده و نشانگر احترام و ارزشی است که برند شما برای فرد قائل است. همانطور که میدانید هدایای تبلیغاتی در معرفی برند ها تاثیر زیادی دارند.

ست مدیریتی

ست مدیریتی در همین دسته از هدایا قرار می‌گیرد و در صورتی که به درستی انتخاب شود، این امکان وجود دارد که کسب‌ و کارهای مختلف، زمینه همکاری با سایر کسب و کار ها را فراهم کنند. بنابراین انتخاب ست مناسب بسیار دارای اهمیت است و به نوعی آینده مشاغل را تحت تاثیر قرار خواهد داد. هدف از ارائه ست مدیریتی، معرفی برند و محصولات شما خواهد بود. هدایای تبلیغاتی مدیریتی معمولاً شامل وسایل کاربردی و لوکس برای مدیران هستند.

در صورتی که امکان استفاده از محصولات برند ها در این هدایا وجود داشته باشد، فرایند معرفی برند و محصولات آن بسیار راحت تر خواهد بود. ست مدیریتی باید شامل اجزای ارزشمند و کاربردی باشد. دقت در انتخاب اجزایی گران ‌بها و ارزشمند، نشانگر اهمیت برند شما به مدیران و صاحبان مشاغل خواهد بود. همچنین این افراد هرگز نام برندی را که از آن هدیه ارزشمندی را دریافت کرده‌اند، فراموش نخواهند کرد.

از جمله محصولاتی که میتوان از آنها تحت عنوان ست مدیریتی استفاده کرد، موارد زیر است:

  • ست کیف پول، جاسوئیچی و سررسید
  • ست کمربند و جا کارتی
  • ست خودکار به همراه سررسید
  • ست فلش مموری یا پاور بانک تبلیغاتی

البته امکان اضافه کردن یا حذف برخی از آیتم‌ها وجود خواهد داشت و در نهایت ست مدیریتی با توجه به درخواست مشتری تهیه و تنظیم خواهد شد. تهیه سایر هدایای مدیریتی گران ‌بها همچون تابلوهای نفیس یا مینا کارهایی ارزشمند از دیگر گزینه های پیش ‌رو برای اهدای هدایا به مدیران خواهد بود.

مزایای سررسید

سررسید یا دفترچه یادداشت روزانه, دفتری است که میشود در هر صفحه ی آن تاریخ و مناسبت روز را دید و همچنین میتوانیم برنامه های شخصی روزانه خود را در آن یادداشت کنیم زیرا سررسید از اهمیتی  برخوردار است چرا که میتواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد؛

سررسید ، دفتر مورد علاقه ی افراد برنامه ریز یا افرادی که علاقه مند هستند تا کارهای روزانه شان را بر طبق برنامه انجام دهند محسوب می شود علاوه بر این سفارش ست مدیریتی نفیس جدید استفاده ی تجاری و تبلیغاتی داشته و شرکت ها و موسسات  برای  رسیدن به اهداف تجاری یا معرفی خود یا محصولات شان به سفارش و چاپ آن میپردازند .

لذا سررسید یکی از بهترین ابزار در حوزه ی تبلیغات کاغذی محسوب می شود و به این صورت مورد قبول و مورد پسند ، جمع بیشتری  از  علاقه مندان واقع میگردد.

هدف از تهیه و تولید سررسید و سفارش ست مدیریتی نفیس جدید و چاپ سررسید اختصاصی، و ارائه آن به مشتریان، همکاران و افراد دیگر به عنوان یک هدیه تبلیغاتی است. لذا ضروری است تا لوگو، نام و یا سایر اطلاعات شرکت سفارش دهنده در روی سررسید و یا داخل آن درج شود تا کاربر سررسید در حین استفاده با مشاهده این اطلاعات، به دفعات نام شرکت هدیه دهنده را به خاطر آورده و از این طریق، آگاهی مخاطبان نسبت به برند شرکت افزایش یابد.

در مورد سررسید یا همان سررسید اختصاصی، به طور کامل توضیح داده ایم. اما یکی از بهترین راه های درج لوگو و سفارشی سازی، روبان سررسید است. برخی شرکت ها با درج لوگوی خود روی روبان سررسید از این فضا برای تبلیغات در سررسید سفارشی خود استفاده می کنند. مشتریان در سفارش سررسید خود سعی می کنند سر رسیدی کاربردی برای مخاطبان خود هدیه دهند که یک سال در ذهن مخاطب خود ماندگار بمانند .

سررسید چیست ؟

سررسید تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی است که در سالهای اخیر استفاده بیشتری برای تبلیغات و برند تجاری شده است. سررسید یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که هیچ زمان اهمیت، کاربرد و طرفداران خود را از دست نخواهد داد. تقریبا تمام شرکت ها و سازمان‌ های بزرگ و حتی کسب و کارهای کوچک سررسید تبلیغاتی را برای ابتدای سال تهیه می‌کنند و این را بهترین فرصت به منظور معرفی برند و محصولات خود به مشتریان، مخاطبان و همکاران خود میدانند.

اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، سفارش ست مدیریتی نفیس جدید  و سررسید ۱۴۰۱ گزینه‌ ای خوب و عالی و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید تنها هدیه ‌ای است که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدمات آن را در ذهن او ماندگار می ‌کند.

پس  به فکر سفارش سررسید 1401 باشید و آن را باید از اکنون آغاز کرد که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد .

انواع سررسید

چاپ سررسید و چاپ لوگو روی سررسید اختصاصی را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.

سررسید 140۱ برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای  سررسید  در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که نظر مخاطب در نظر گرفته می شود، یک سررسید ۱۴۰۱ با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از سررسید  استاندارد، مدل های غیر تکراری و با خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه هست و ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، گزینه ای انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را کاهش دهد در تیراژ بالای چاپ .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد