دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

نکات مهم در خرید زیرانداز بیمارستانی

سرجی فیکس چیست ؟سرجی فیکس(sergifix)، سرژی فیکس یا باند فیکس یک نوع باند است که برای ثابت نگه داشتن پانسمان در ناحیه سر و دیگر نواحی استفاده می شود. این محصول، پانسمان روی زخم را ثابت نگه می دارد و آن را کاملا می پوشاند.

زخم ها محل هایی هستند که باکتری به راحتی از آن ها عبور کرده و وارد بدن می شود، پس پوشاندن و ضد عفونی نگه داشتن آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. البته استفاده از این باند در سایر نواحی بدن نیز رایج است و بیشتر برای زخم های مزمن کاربرد دارد.

جنس سرجی فیکس چیست ؟

سرجی فیکس نوعی باند توری شکل است که در انواع مختلف تولید می شود. می توانید از این باند برای پوشاندن زخم هایی با ابعاد مختلف استفاده کنید. جنس این باند و طراحی آن به گونه ای است که طول و عرض آن به راحتی کش آمده و روی زخم فیکس می شود. همچنین این باندها استریل بوده و از جنس پنبه می باشند. از این رو به زخم نمی چسبند و ایجاد تعریق نمی کنند و خون محل آسیب دیده را به خود جذب می کند.

این پد استریل که یکی از بهترین طراحی های متخصصان مهندسی پزشکی است، محل زخم را خشک نگه داشته و نقش بسزایی در بهبود و نگهداری از آن دارد.

پر کاربردترین محصول پزشکی

سرجی فیکس یکی از پرکاربرد ترین محصولات پزشکی است که در بیمارستان ها، مراکز درمانی، منازل و نیز جعبه کمک های اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و به راحتی پاره نمی شود. همچنین به دلیل قابلیت کشسانی برای پوشش تمام نواحی آسیب دیده مناسب می باشد، اما در مقابل قیمت بسیار مناسبی دارد.

این بانداژ مشبک یکبار مصرف است و باید هر بار پس از مصرف تعویض شود. این باندها استریل بوده و پس از هر بار مصرف باید پانسمان دیگری جایگزین آن ها شود تا زخم تمیز باقی بماند.

کاربرد بالای این محصول به این علت است که تنفس پوستی را محدود نکرده و برای سخت ترین نقاط بدن همچون سر، انگشتان و … بسیار مناسب است و پانسمان را در نقطه مورد نظر ثابت نگه می دارد. همچنین این باند باعث ایجاد اختلال در گردش خون نمی شود و هیچ عوارض جانبی برای بیمار نخواهد داشت.

سرجی فیکس های مادر و نوزاد

نوعی دیگر از این محصولات، سرجی فیکس مادر یا شورتکس طبی نام دارد. این شورتکس طبی، توری و انعطاف پذیر بوده و به راحتی شکل بدن را به خود می گیرد و هیچ فشاری به فرد وارد نمی کند. این محصول نیز از جنس پلی آمید و پلی اورتان است و برای پوست ایجاد حساسیت نمی کند.

شورتکس طبی اغلب برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای سالمندان و افراد ناتوانی که قادر به کنترل ادرار و مدفوع خود نیستند نیز کاربردی می باشند. این شورتکس ها کمک می کنند که پد ثابت بماند و تکان نخورد.

این شورتکس یکبار مصرف بوده و نیازی به شستشو ندارد. می توانید پس از یکبار استفاده آن را دور انداخته و از شورتکس دیگری استفاده کنید. این شرتکس ها اغلب در بسته بندی های با تعداد مشخص عرضه می شوند.

این محصول پرکاربرد سرجی فیکس نوزاد ، برای نوزادان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این باند برای ثابت نگه داشتن بند ناف استفاده می شود.

این محصول به دلیل بافتی که دارد، هیچ فشاری به شکم نوزاد وارد نمی کند. همچنین نوزادانی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند نیز می توانند برای ثابت نگه داشتن پانسمان در نقاط مختلف از این محصول استفاده کنند.

معرفی زیرانداز بیمارستانی بهنام طب

اندرپد بیمار یکی از پر استفاده ترین وسایل در بیمارستان ها می باشد و گستردگی استفاده از این وسیله در بخش های مختلف باعث شده شرکت های مختلفی برای تولید این محصول اقدام نمایند و شما با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید اسامی شرکت های که در ایران این محصول که برای مراقب از آلوده شدن تخت ها می باشد را مشاهده کنید.

شرکت بهنام طب یکی از شرکت های می باشد که با سابقه درخشان در تولید زیراندازهای بیمارستانی توانسته بخش قابل توجه ای از بازار این محصول را در اختیار خود قرار دهد. تمامی محصولات بیمارستانی بهنام طب را میتوانید در این سایت مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس موجود در سایت با مشاورین ما تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناس شرکت در میان بگذارید.

خصوصیات زیرانداز بیمارستانی بهنام طب

از ویژگی های این سری از محصولات شرکت بهنام طب میتوان به الیاف طبیعی به کار رفته در اندرپدهای این شرکت اشاره کرد. این الیاف باعث میشود که بیمار در زمان استفاده از زیر انداز دچار حساسیت های پوستی یا تنفسی نشود. بدون حساسیت و استفاده از مواد اولیه آنتی باکتریال باعث شده تا این محصول به یکی از با کیفیت ترین زیراندازهای موجود در بازار ایران باشد.

این محصولات را میتوانید با خیال راحت مورد استفاده قرار بدهید و مطمئن باشید که هیچگونه بوی نمیدهد و با توجه به کیفیت بالای این محصول بوی بد هم نمیگیرد.

اند پدهای بهنام طب با جذب بالای و بدون نشتی از تشک های بیمارستان ها مراقبت میکند و از آلوده شدن تشک و بوی بد جلوگیری میکند. این محصولات در سایزهای متنوع تولید و عرضه میشود و میتوان به تناسب هر بخش از سایز های مختلف استفاده کرد. زیرانداز بیمارستانی در مدل های مختلف در سایزهای ۶۵x۹۰،۶۵x۴۵، ۶۵x۶۰، ۶۵x۱۰۰، ،۶۵x۱۲۰، ۶۵x۱۵۰، ۶۵x۱۸۰ ۷۰x۱۰۰، ۷۰x۱۲۰، ۷۰x۱۵۰، ۷۰x۱۸۰، ۱۰۰x۱۰۰، ۱۰۰x۱۲۰،۱۰۰x۱۵۰،۱۰۰x۱۸۰،۱۰۰x۲۰۰ تولید می شود.

در تولید محصولات از پودر جذاب استفاده شده که قدرت جذب این زیر اندازها را بالا میبرد و شما میتوانید با خیال راحت از این زیر اندازها استفاده کنید و از عدم نشت ترشحات به تشک خیالتان راحت باشد شما میتوانید قبل از استفاده با ریختن مقداری آب بر روی این زیراندازها این محصولات را امتحان کنید تا از عملکرد خوب این محصول آسوده خاطر شوید

موارد استفاده از زیر انداز

  • برای بیمارانی که کنترل ادرار خود را از دست داده اند و دچار بی اختیاری شده اند.
  • کودکانی که شب ادراری دارند.
  • افرادی سالمند یا بزرگسالانی که شب ادراری دارند.
  • بیمارانی که مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.
  • برای بانوان پس از دوران بارداری یا زایمان.
  • بیمارانی که توانایی حرکت کردن ندارند.
  • برای نوزادانی که میخواهند پوشک آنها را عوض کنند یا آنها رو پوشک نکنند.
  • از زیر اندازهای بیمارستانی میتوان در دامپزشکی ها استفاده کرد و زیر حیوانات بیمار استفاده شود.

نکات مهم در خرید زیرانداز بیمارستانی

قبل از اشاره به قیمت مناسب باید نکاتی مهمی را مورد بررسی قرار دهید

با توجه به این که بیمار زمان زیادی را بر روی این زیر انداز در حال استراحت است حتما آنتی باکتریال بودن این کالا باید مورد توجه قرار بگیرد در صورتی که آنتی باکتریال نباشد محل رشد باکتریا می شود و میتواند باعث ضخم های بر روی پوست بیمار شود.

آنتی باکتریال بودن این محصول موجب میشود که بوی زیر انداز بوی نامتبوع نگیرد. در کنار آنتی باکتریال بودن به ضد حساسیت زا بودن الیاف به کار رفته در زیرانداز بیمارستانی دقت کنید چرا که موجب اذیت شدن پوست بیمار و عدم آرامش و آسایش بیمار در دوران نقاحت شود.

این زیر اندازها برای کودکان نیز استفاده میشود و با توجه به لطافت پوست کودکان باید با مواد اولیه با کیفیت بالا تولید شده باشند. این محصولات در سایز های مختلفی تولید میشود و شما باید با توجه به بیمار سایز متناسب انتخاب کنید تا از کناره های زیر انداز به تخت نشت داده نشود.

زیرانداز بهداشتی بیمارستانی

زیرانداز بیمارستانی چیست ؟ زیر انداز بیمارستانی  یا دروشیت، موارد مصرف بسیار زیادی در بیمارستان ها و یا منازل دارد و به رعایت هرچه بیشتر بهداشت در این محیط ها کمک می کند. این زیرانداز ها در سایز های مختلف و تولید داخلی و خارجی در بازار موجود می باشند و به راحتی از طریق فروشگاه های آنلاین و یا به صورت حضوری از داروخانه ها و مراکز تجهیزات پزشکی قابل خریداری هستند. زیرانداز بیمار در بسته های چندتایی به فروش می رسد و قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

زیرانداز های بیمار یک بار مصرف بوده و علاوه بر بیمارستان ها در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اگر در خانه خود بیمار یا فرد سالمندی دارید، استفاده از این زیرانداز ها به شما توصیه می شود. در این بخش انواع زیرانداز بیمارستانی و کاربردهای آن را بررسی خواهیم کرد.

کاربردهای زیرانداز بیمارستانی چیست ؟

بسیاری از افراد پس از عمل های جراحی دچار خونریزی می شوند و امکان حرکت ندارند. برخی سالمندان کنترل ادرار خود را در از دست می دهند. زنان پس از زایمان دچار خونریزی می شوند. این موارد از شایع ترین موارد استفاده از زیرانداز های بیمارستانی هستند. همچنین می توانید از این دروشیت ها برای حیوانات خانگی و نیز تعویض پوشک نوزادان خود نیز استفاده کنید. بانوان نیز در دوران قاعدگی می توانند با استفاده از این زیراندازهای بیمارستانی هنگام خواب، شب را با خیال راحت سپری کنند و دیگر نگران خونریزی های شدید خود نباشند.

درباره بهنام طب

کارخانه تولید زیر انداز بیمار بهنام طب  ایرانیان با شعار ” مراقبت بهتر، نتایج بهتر” همواره می کوشد تا با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در تولید زیر اندازهای بیمارستانی در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت برای تمام بیماران از جمله: افراد سالمند ، کودکان دچار شب ادراری ، خانم های باردار، اطفال شیرخوار ، عمل های جراحی ، ومراکزدامپزشکی جهت نگهداری حیوانات خانگی و…تولید کند و گامی موثر در صنعت سلامت و بهداشت فردی و عمومی جامعه بردارد.

شرکت بهنام طب ایرانیان با افتخار مشارکت در ادوار مختلف نمایشگاه های تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی میزبان دوست داران و همکاران مشغول در عرصه پزشکی بوده و همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات، گامی مهم در جهت سلامت و تندرستی ایران عزیز و هر چه بهتر و باشکوهتر شدن عرصه خدمات پزشکی و بهداشت بردارد.

دستکش یکبار مصرف پزشکی چیست ؟

این دستکش ها یکی از انواع لوازم یکبار مصرف پزشکی هستند که برای جلوگیری از عبور و نفوذ مواد شیمیایی و موارد بیماری زا استفاده می شوند و از دستان در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کنند. تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی سفارش تولید را دریافت می کنند و با استفاده از متریال های مورد نیاز شروع به تولید این محصول می کنند. این محصول برای پرسنل های مراکز درمانی ضروری است. میزان راحتی استفاده از این دستکش ها با هم متفاوت است به همین دلیل باید در خرید آن دقت کرد. دستکش پزشکی از وسایل مهم در بیمارستان ها و آزمایشگاه ها است که باید تمیز باشد و در مراکز درمانی برای هر مشتری دستکش جداگانه ای استفاده کرد. وگرنه باعث انتقال بیماری از یک بیمار به بیمار دیگر خواهد شد و حتی امکان دارد او را از پا بیندازد.

رعایت این نکات درباره ی دستکش باعث افزایش بازدهی پزشکان و کادر درمان می شود.  تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی دستکش ها را به دو صورت با پودر و بدون پودر تولید می کند. در هنگام تولید نوع پودری از روان کننده استفاده می شود تا موجب سهولت در استفاده و پوشیدن آن شود ولی گاهی این پودر ها در برخی افراد حساسیت ایجاد می کند. به دلیل حساسیت زا بودن دستکش های پودر دار، بسیاری از افراد ترجیح می دهند نوع بدون پودر آن را استفاده کنند. قیمت دستکش ها متفاوت است برای مثال پرستاران و تکنیسسن ها و دندان پزشکان و آرایشگران از دستکش های جراحی استفاده می کنند.

دستکش لاتکس چیست ؟

تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی با توجه به تقاضاهایی که در بخش های مختلف بازار هدف وجود دارد انواع مختلف دستکش ها را تولید می کند. وجود دستکش های مختلف باعث سردرگمی خریداران می شود. شرکت بهنام طب انواع مختلف دستکش ها را تولید کرده و در بازار عرضه می کند. دستکش لاتکس دارای جنس پلاستیکی بوده و در موارد پزشکی و صنعتی کاربرد دارد. یکی از معایبی که این دستکش ها دارند این است که ممکن است باعث بروز آلرژی بر روی پوست شده و موجب خارش و سوزش و قرمزی بر سطح پوست شوند. برای کسانی که نسبت به این محصول حساسیت ندارند بهترین دستکش است چون انعطاف پذیری زیادی دارد و کار کردن با آن نسبت به دیگر دستکش ها  آسان تر است. این محصول دارای خصوصیاتی است که در ادامه به اختصار توضیح می دهیم:

  • مانند پوست به دست چسبیده و اگر سایز مناسب با دست خریداری شود موجب می شود بتوان به راحتی با آن کار کرد بدون این که سرعت عمل کم شود.
  • تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی، این دستکش ها را با ضخامت کم تولید می کند و این ویژگی باعث می شود لامسه تا حد زیادی حفظ شود.
  • می توان برای طولانی مدت از آن ها استفاده کرد.
  • قیمت مناسبی داشته و سفارش آن ها در حجم بالا بسیار مقرون به صرفه است.
  • دستکش لاتکس در برابر میکروب ها ایمن است و برای اماکن عمومی که احتمال آلودگی و کثیفی بالاست کاربرد زیادی دارد.
  • ضد لغزش و انعطاف پذیر است و به راحتی قابل بازیافت است.
  • این محصول غیر استریل است و قابلیت یکبار استفاده را دارد.

شرکت بهنام طب به عنوان تولید کننده دستکش یکبار مصرف پزشکی این دستکش ها را در دو حالت تولید می کند که شامل پودر دار و بدون پودر است.

طراحی و اجرای نما کلاسیک و نما رومی

طراحی و اجرا نما سیمانی


در طراحی و اجرای نما صرفا ً نباید به طور سلیقه ای عمل نمود و باید این را دانست که عوامی مانند اقلیم منطقه، قوانین شهرسازی و شهرداری، بودجه اختصاص داده شده و … در طراحی و اجرای انواع نما (نما کلاسیک، نما رومی، نما سیمان شسته و …) تاثیرگذار می باشند و با رعایت این عوامل می توان اثری به یاد ماندنی را در ذهن بیننده تداعی کرد. برای طراحی و واجرای نما از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود که به صورت دو بعدی و سه بعدی طرحی را به نمایش می گذارند و این باعث می شود تا قبل از اجرا نما، طرح نما را اصلاح نمود تا از هدر دادن هزینه های فراوان جلوگیری نمود.

گروه نماسازان مرادی با سی سال سابقه درخشان در طراحی و اجرای نما، نما کلاسیک و نما رومی، نما شسته، ابزارزنی نما، جوشکاری نما، نما سیمانی، بازسازی نما و تیم اجرایی قوی مفتخر است با خلق نماهای سیمانی و کلاسیک شیک و زیبا که این پروژه ها قابل بازدید می باشند آماده همکاری با شما عزیزان در جای جای کشور عزیزمان ایران می باشد.

چرا نما کلاسیک سیمانی

برای اینکه به راحتی به دلیل استفاده از نما کلاسیک رومی پی ببریم بهتر است با این نوع سبک از نما بیشتر اشنا شویم و به تاریخچه قدیمی آن رجوع کنیم.

نما کلاسیک سیمانی یک نوع سبک معماری نما بسیار پرطرفدار می باشد که در ایران از ان بسیار بر روی ساختمان های گوناگون استفاده می کنند،تاریخچه نما رومی سیمانی بر میگردد به دوران روم باستان که در ادامه بیشتر به این مبحث می پردازیم.

وقتی میخواهیم به محبوبیت این نوع نما پی ببریم بهتر است نگاهی به ساختمان های اطراف خود بیاندازیم و چیزی که مشاهده میکنیم،نما های بسیار زیبا و چشم نواز از متریال سیمان می باشد.

ما در نما کلاسیک سیمانی می توانیم المان های مختلفی را با کمترین هزینه ممکن اضافه کنیم تا به منظره زیباتری دست بیابیم و یکی از مهم ترین دلیل های استفاده از این استایل نما هزینه ناچیز آن نسبت به نما کلاسیک سنگی می باشد.

نما رومی

سال های 1500 تا 1600 پس میلاد،  دوران رنسانس معماری ایتالیا، انگلیس و فرانسه بود که آنها با الهام گرفتن از معماری رومی توانستند به علم معماری خود بیفزایند تا از عهده طراحی معماری های جدید خود بر بیایند و بهتر است بدانید که از نوع معماری نما بیشتر در کاخ ها و مکان های مذهبی استفاده می شد.

پس از استقبال فوق العاده این استایل معماری در اروپا و ساختن بیشتر مکان های شهر با این سبک، آمریکایی ها نیز به آوردن این نوع معماری در شهر های خود روی آوردند.

امروزه نیز از این نوع نما برای نما رومی ساختمان ،نما ویلا و… استفاده می کنند اما در ان نیز تغییراتی را اعمال کرده اند تا همگی بتوانند از آن بهره کافی را ببرند،یکی از این تغییرات استفاده از نما سیمانی ساختمان به جای نما سنگی ساختمان است که علت این کار، جلوگیری از خرج بیش از حد برای نما کلاسیک می باشد و تمامی این کارها باعث بیشتر و طولانی تر شدن تاریخچه نما رومی سیمانی می شود.

خرید اقساطی موبایل از فروشگاه اینترنتی مگنت

محبوب ترین عطر های زنانه

محبوب ترین  از جمله مواردی که بسیار مورد علاقه خانم ها می باشد و اهمیت زیادی برای آن قائل هستند،

انتخاب عطر های محبوب زنانه می باشد.عطر زنانه لانکوم ترزور میدنایت یکی از عطرهای معروف و پر فروش است.

عطری  خوش بو که از ماندگاری رایحه ی خوبی برخوردار باشد.

این موضوع که رایحه ی عطر ها مناسب با تمام سلیقه ها ساخته شده اند برای همه واضح و مشخص است

اما در بازار جهانی عطر وجود دارند که میتوان گفت از لحاظ رایحه ، مورد علاقه ی عموم افراد

قرار گرفته اند و نگاه بسیاری را به خود جلب کرده اند.

عطر ادکلن زنانه Good Girl

عطر ادکلن زنانه Coco Chanel Mademoiselle

عطر ادکلن زنانه Lancome Tresor Midnight Rose:

عطر ادکلن زنانه Gucci Bloom

عطر ادکلن زنانه Narciso Rodriguez For Her

علت قیمت بالای عطر های اورجینال



مقایسه با پرفیوم ها به قیمت های بالایی به فروش برسند؟

ساخت و تولید عطرهای اورجینال چقدر هزینه بر می تواند باشد ؟ و یا از چه موادی ممکن است در ساخت عطر ها

استفاده شود؟

 

در واقع مواد تشکیل دهنده ی عطر های اورجینال دلیل اصلی قیمت بالای آن ها نیستند ، اگر چه

ممکن است برخی از عطر های اورجینال به دلیل داشتن روایحی خاص جزو عطر های گران قیمت محسوب شوند

اما نمیتواند دلیل اصلی قیمت بالای عطر ها ی اورجینال باشد.

در واقع بر خلاف تصور عموم ، هزینه ی تولید و ساخت و طراحی شیشه های عطر ها باعث شده تا

این نمونه از عطر های اصل و اورجینال با قیمت های بالایی به فروش بروند .

حتما تا به حال به طراحی شیشه های عطر های مختلف دقت داشته اید.

هر برندی طراحی منحصر بفرد خود را داشته و هزینه ی زیادی را برای ساخت شیشه های محصولات خود

متقبل میشوند و به همین دلیل هم عطر های تقلبی را می توان به راحتی از شکل و شمایل شیشه های

آن ها شناسایی کرد.

 

 تفاوت پرفیوم و عطرهای اورجینال

جدید ترین گوشی سامسونگ

معرفی جدید ترین گوشی سامسونگ GALAXY Z FOLD 3 – یکی از جدیدترین اخبار های روز دنیای تکنولوژی و

گوشی های هوشمند معرفی و عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ می باشد.

سامسونگ جدید ترین نسخه از گوشی های سری زد فولد خود را با شماره ۳ در آگوست ۲۰۲۱ ، مرداد ۱۴۰۰ معرفی کرد.

Galaxy Z Fold 3 جزو نسل جدید ترین گوشی سامسونگ می باشد که دارای دو نمایشگر است

که لقب پرچم دار را میان سایر گوشی های سامسونگ از آن خود کرده است. در برخی اخبار گفته شده

که سامسونگ با تولید و عرضه این مدل از گوشی های سری فولد به تولید گوشی های گلکسی سری نوت خود

پایان می دهد که انتظار می رود همین اتفاق بیفتد. چرا که سامسونگ در طراحی گلکسی زد فولد ۳ از

قلم اس پن پرو سامسونگ هم در کنار این‌گوشی استفاده کرده است.

 

قلم اس پن پرو

این قلم که همراه با گلکسی زد فولد ۳ عرضه می شود دارای سری از جنس پلاستیک می باشد

که در صورت استفاده و فشار به نمایشگر گوشی آسیبی وارد نشود. هم چنین سامسونگ اعلام کرده

که اس پن تنها مختص به Z Fold 3 نبوده و کاربران در صورت تمایل

میتوانند آن را به صورت حداگانه تهیه نمایند.

اس پن در دو نسخه معمولی و پرو عرضه خواهد شد. یکی دیکر از امتیاز های این گوشی هوشمند مقاومت

بی بدیل آن در برابر نفوذ قطرات آب بوده که گواهی IPX8 را دریافت کرده است.

طبق این گواهی استاندارد ، زد فولد ۳ میتواند تا ۳۰ دقیقه در آب با عمق ۱.۵ متر قرار گیرد و

آسیبی بدان وارد نخواهد شد. سامسونگ از مقاومت زد فولد ۳ در برابر آب و همچنین اس پن همراه این

گوشی به عنوان بزرگترین امتیاز این مدل گوشی هوشمند یاد کرده است.

فروشگاه اینترنتی مگنت امکان فروش گوشی موبایل قسطی را برای مشتریان خود فراهم نموده تا مشتریانی که قصد خرید اقساطی گوشی موبایل را دارند بدون هیچ مشکلی اقدام نمایند.

قهوه عربیکا و روبوستا – قهوه یک نوشیدنی قدیمی و تلخ است که در ایام قدیم از آن به مایع تلخ شیطانی

شناخته می شده است. این نوشیدنی که از دم آوری دان قهوه آسیاب شده به دست می آید به دلیل

داشتن کافئین بالا به عنوان یک ماده محرک و انرژی زا شناخته می شود.

در تشخیص انواع قهوه با بررسی چندین نکته می توان شاخه هایی از انواع این نوشیدنی را شناخت.

اولین نکته برای بررسی انواع قهوه، نوع و ترکیب دان قهوه آسیاب شده است. همانطور که در مقاله تاریخچه

قهوه بیان کردیم، دان قهوه میوه درختچه قهوه است که در مناطق مناسب رشد می کند که به رنگ سبز است.

پس از برداشت این میوه، آن را به اصطلاح رست می کنند (بو دادن). دان قهوه رست شده به رنگ قهوه ای در

می آید که بسته به نوع رست و نوع میوه قهوه طیف رنگی متفاوتی دارد که هرکدام از آنها یک طعم خاص دارد.

تفاوت بین قهوه عربیکا و روبوستا

مزه قهوه عربیکا به ترشی متمایل است و کافئین کمتری دارد. اما مزه قهوه روبوستا تلخ است و کافئین بالایی دارد.

معمولا قهوه های موجود در بازار ترکیبی از روبوستا و عربیکاست که به آن میکس یا بلند (Blend) می گوییم. قیمت دانه

قهوه عربیکا به نسب از روبوستا بیشتر است .

پر کافئین ترین قهوه، قهوه 100% روبوستاست که بسیار تلخ است و کم کافئین ترین هم، قهوه 100% عربیکا است که

مزه آن معمولا ترش است. معمولاً هر بسته قهوه، ترکیبی از قهوه عربیکا و روبوستا است. مثلاً در یک بسته قهوه ممکن

است نصف آن عربیکا و نصف آن روبوستا باشد.
به این نوع قهوه می گویند 50-50. یا مثلاً اگر 30 درصد قهوه ای عربیکا باشد و 70 درصد آن روبوستا، به آن می گویند

30-70 (هفتاد-سی).

وقتی می گوییم یک قهوه 10-90 (نود-ده) است، یعنی قهوه‌ای که نود درصد آن عربیکاست و فقط ده درصد آن روبوستا است.

کدام یک بهتر است، عربیکا یا روبوستا ؟

همان طور که گفتیم قهوه نوع عربیکا خوش عطر و خوش طعم تر از روبوستا است. و روبوستا هم کافیئنش بیشتر است.

به همین دلیل قهوه های بازار ترکیبی از هر دو نوع هستند و به این ترکیب میکس می گوییم.

آیا ترک و فرانسه هم به صورت میکس است ؟

اکثر نوشیدنی های قهوه، از جمله خانواده اسپرسو (تک، دوبل، لاته، کاپوچینو، آمریکانو) و همین طور قهوه ترک و فرانسه

به صورت میکس هستند.

اما معمولاً برای درست کردن قهوه اسپرسو، چه با موکاپات و چه با اسپرسوساز، میکس های متنوع تری وجود دارد. اما

برای قهوه ترک و قهوه فرانسه معمولاً دو سه نوع میکس استفاده می شود. مثلاً 100 درصد روبوستا، 70 درصد روبوستا،

100 درصد عربیکا. در مقاله انواع قهوه را بشناسیم می توانید با نوشیدنی های قهوه بهتر آشنا شوید.

نحوه تشخیص قهوه عربیکا و روبوستا از روی شکل ظاهری دانه ها

برای تشخیص قهوه عربیکا و روبوستا، 4 تا نشانه وجود دارد:

  1. شکل دانه
  2. شکل خط وسط دانه
  3. برآمدگی دو طرف خط وسط
  4. رنگ خط وسط دانه

  • نشانه

    اول – شکل دانه

اگه دانه گرد باشد، روبوستاست. و اگر کشیده و بیضی شکل باشد، عربیکاست.

  • نشانه دوم – شکل خط وسط

اگه خط وسط منحنی باشد، عربیکاست.

اما اگر خط وسط صاف باشد، روبوستاست.

  • نشانه سوم – برآمدگی دو طرف دانه

اگر دوطرف خط وسط برآمده باشد، روبوستاست (به زبان ساده لُپ داشته باشد) و  اگه دو طرف خط وسط تخت باشد،

عربیکاست.

  • نشانه چهارم- رنگ خط وسط

خط وسط عربیکا روشن است (سفید یا زرد)

اما خط وسط روبوستا، معمولاً تیره است (به رنگ خود دانه قهوه)

دان های قهوه ای که در فروشگاه اینترنتی مگنت می توانید خریداری کنید ترکیبی از قهوه عربیکا و روبوستا است

که به شما طعم دلپذیری از قهوه را می دهد.


خرید بهترین درب های ضد سرقت

خرید بهترین نوع درب برجسته به صاحبان ساختمان ها و ملک ها کمک می کند تا بتوانند امنیت برقرار کنند. درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند که این روزها دارای طرفداران زیادی هستند. درب ضد سرقت برجسته یکی از انواع درب های ضد سرقت شیک و مدرنی است که با استفاده از انواع مختلف چوب ساخته می شود و به بازار هدف عرضه می شود. این درب ها ظاهری شیک و لوکس دارند و باعث زیبا تر شدن ساختمان مسکونی و یا ویلایی می شوند. از این رو بسیاری از کسانی که به زیبایی اهمیت می دهند به دنبال خرید بهترین نوع درب برجسته هستند.

درب های ضد سرقت اصولا دارای سطح صافی هستند اما این درب ها ظاهر برجسته دارند و روی آن ها طرح هایی به بیرون یا داخل کار شده است. این محصول از لحاظ اندازه و شکل وتنوع بالایی دارد.

خرید درب ضد سرقت برجسته

اگر کسی قصد خرید بهترین نوع درب برجسته را دارد می تواند آن را به صورت اختصاصی سفارش دهد و طرح های مورد نظر خود را به تولید کننده ارائه دهد تا محصول دلخواه او تولید شود. قیمت این درب ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به متریال هایی که در ساخت درب ها به کار می رود و قفل هایی که استفاده می شود متفاوت خواهد بود و هر کسی می تواند با توجه به بودجه ای که دارد اقدام به سفارش کند.

ولی به طور کلی این درب ها به دلیل ظاهر زیبا و دارا بودن طرح های برجسته، قیمت بالاتری دارند و کسانی که قیمت برایشان مهم نیست و به زیبایی توجه می کنند این درب ها را خریداری می کنند.درب  ضد سرقت لوکس  ممکن است از خارج از ایران وارد شده باشد یا اینکه توسط تولید کنندگان در ایران ساخته شده باشد.

درب ضد سرقت برجسته چیست ؟

درب های ضد سرقت انواع مختلفی دارند و این درب ها در برابر درب های معمولی دارای امنیت و مقاومت بالاتری در مقابل نفوذ بیگانگان هستند. مهم ترین دلیلی که فراد به سراغ خرید این نوع درب ها می روند تامین امنیت و محافظت برای کاهش سرقت است. در خرید بهترین نوع درب برجسته باید اطلاعاتی از قبل داشته باشید و به نکاتی توجه کنید تا بهتر ین محصول را خریداری نمایید.

درب ضد سرقت برجسته محصولی است که علاوه بر امنیت داشتن و بادوام بودن در برابر نفوذ سارقین و افراد ناشناس، ظاهر زیبایی نیز دارد و بسیاری از افراد که به دنبال خرید درب ضد سرقت هستند این نوع محصول را انتخاب می کنند. این درب ها از قفل های امنیتی مختلف استفاده می کنند که هر قفل دارای کاربرد متفاوتی است. البته افراد باید توجه کنند می خواهند برای چه جایی درب ضد سرقت خریداری کنند.

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc یکی از راه هایی است که می توان برای جلوگیری از ورود سارقین و دزدان به ساختمان جلوگیری کرد و از راه های مناسب برای حفظ امنیت ساختمان است و برای ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد. این محصول به عنوان یکی از بهترین درب ضد سرقت هستند که علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، امنیت و دوام بسیار بالایی در برابر اهرم کردن و فشار و نفوذ بیگانه دارند.

از دغدغه های افرادی که مالک ساختمان هستند با آن مواجه اند سرقت و نفوذ و ورود افراد بیگانه است. خرید بهترین درب ضد سرقت cnc یکی از درب هایی است که برای محافظت از انواع ساختمان ها به کار می رود و موجب افزایش اطمینان مالکان هنگام خروج از ساختمان می شود.

این روزها آمار سرقت بالا رفته و سارقین با استفاده از شیوه های مختلف و راهکار های مدرن وارد ساختمان ها می شوند به خصوص اگر آن ساختمان خالی باشد. یکی از راهکارهای ایجاد امنیت خرید بهترین درب ضد سرقت cnc می باشد.  در ساختار این درب ها از ابزارهای مقاوم و تکنولوژی بالا استفاده شده است و تولید این درب ها بدون دخالت دست انجام شده است.

متریال هایی که قفل درب ضد سرقت استفاده می شود بسیار با کیفیت بوده و این درب ها از نظر ظاهری نیز زیبا هستند. در ساختار این درب ها از برش های ظریفی استفاده شده است و دارای روکش هایی از جنس ام دی اف یا پی وی سی کره ای و یا چوب طبیعی هستند. برای بالا بردن امنیت از قفل های با زبانه بالا استفاده کرده اند.

درب ضد سرقت سی ان سی چیست ؟

درب ضد سرقت cnc  از جمله درب هایی است که در ساخت آن از تکنولوژی سی ان سی استفاده شده است و در بازار به فروش می رود. دستگاه سی ان سی ابزاری است که برای برش دادن و حک کردن بر روی درب ضد سرقت سی ان سی استفاده می شود. در واقع این دستگاه کمک می کند تا برنامه های مربوط به حک و برش خوانده شود و سپس روی آهن و چوب به مرحله ی اجرا درآید. اگر برای خرید بهترین درب ضد سرقت cnc  تمایل داشته باشید که حک با استفاده از دست انجام شود باید زمان بیشتری و در حدود سه برابر زمان عادی صرف شود. این روش مدرن و تکنولوژی جدید باعث شده تولید با سرعت بالایی انجام شود وفروش درب ضد سرقت  بیشتر انجام گیرد.

این دستگاه به دلیل بالا بردن سرعت بر قیمت آن نیز تاثیر گذاشته و موجب شده خرید بهترین درب ضد سرقت cnc نسبت به درب هایی که دارای حک دستی هستند، ارزان تر باشد. به دلیل مناسب بودن قیمت این درب ها خریداران زیادی آن را خریداری کرده و برای اتاق ها و منازل استفاده می کنند.

درب های چوبی سی ان سی درب هایی هستند که دارای روکش های ام دی اف و پی وی سی می باشند که زیبایی آن ها را چند برابر کرده است. حک کردن روی این درب ها راحت است و می توان طبق سلیقه کسی که قصد خرید بهترین درب ضد سرقت cnc را دارد، طرح های مختلف را روی آن پیاده نمود و از رنگ های متنوع استفاده کرد. این درب ها مخصوصا توسط خانوم ها زیاد انتخاب می شود چون به زیبای دکوراسیون منزل کمک می کند.

ویژگی درب ضد سرقت سی ان سی

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc به دلیل امنیت بالایی که دارد انجام می شود. برای بالا بردن امنیت از قفل هایی استفاده می شود که چند زبانه و استاندارد هستند و دارای کیفیت بالایی می باشند. این قفل های چند زبانه به شکل دیجیتالی می باشند و با استفاده از رمز و اثر انگشت باز می شوند که امنیت را بالاتر می برند.

از همین رو فروش درب ضد سرقت سی ان سی زیاد انجام می شود. این درب ها در اندازه و سایز های متفاوت و ضخامت متنوع تولید می شوند. این درب ها عایق صدا بوده و از متریال های استاندارد  در ساخت آن استفاده کرده اند. این درب ها از نفوذ و عبور صداها به درون ساختمان جلوگیری می کنند از همین رو مناسب شهرهای شلوغ و بزرگ هستند. ویژگی دیگر این درب عایق بودنشان در برابر حرارت است که مقاومت شان را بالاتر نیز برده است.

خرید بهترین درب ضد سرقت cnc به دلیل مقاومت آن ها در برابر ضربه و فشار بالاست چون از ورق های فولادی در ساخت آن استفاده شده است که در برابر فشار ناگهانی مستحکم می باشد. مانند ذرب ضد سرقت ترک  در برابر رطوبت و نم عایق خوبی محسوب می شوند به همین دلیل جزو درب های ضد آب به حساب می آیند. این محصول در رنگ های متنوع و مختلف به بازار هدف عرضه می شود و مشتریان و خریداران می توانند درب را متناسب با نمای منزل و ساختمان خود انتخاب کنند تا با دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد. این درب ها علاوه بر این که بسیار ساده و مجلل هستند به راحتی با دیگر متریال های ساختمان تطبیق می شوند. این درب ها به زیبا تر شدن چند برابر نمای منزل کمک می کنند.

معرفی انواع کیستون شبکه

در این مقاله که موضوع آن در رابطه با معرفی بهترین شرکت فروش کابل شبکه است، ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

پیش از معرفی بهترین برند یا شرکت، لازم است تعریفی از کابل شبکه داشته باشیم‌. کابل یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات شبکه  است که کار آن ایجاد ارتباط، انتقال داده ها و اطلاعات میان دستگاه های شبکه و سایر تجهیزات آن می باشد.

این کابل از ۸ سیم تشکیل شده است که توسط سوکت شبکه اطلاعات را منتقل می کنند.

اگر تمایل دارید از میان شرکت های گوناگون تولید کننده کابل، بهترین برند را بشناسید، ما به شما شرکت نگزنس و لگراند را معرفی می نماییم.

این دو شرکت از برترین و معروف ترین مجموعه هایی می باشند که در زمینه طراحی و تولید کابل لن با بهترین کیفیت در حال فعالیت می باشند.

نگزنس و لگراند، کلیه تجهیزات مربوط به شبکه را به سایر کشورها توزیع می نمایند که یکی از آنها کشور ایران می باشد.

همچنین یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی که به فروش انواع کابل های شبکه و تجهیزات دیگر می پردازد، با نام شرکت پودسان شناخته شده است که در ادامه مطلب بیشتر با خدمات و ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

کابل شبکه لگراند

یکی از شرکت های معتبر و مشهوری که در حوزه تولیدتجهیزات شبکه لگراند فعالیت می نماید، شرکت لگراند فرانسه است.

مجموعه نامبرده محصولات و تجهیزات پسیو شبکه را با بهترین جنس و خاص ترین ویژگی ها تولید نموده و به کشورهای مختلف عرضه می کند.

ایران کشوری است که تجهیزات لگراند در آن بسیار استفاده می شود ، از این تجهیزات هم در سیستمهای برقی و هم در شبکه های کامپیوتری استفاده می شود.

شرکت ارتباطات شبکه پودسان تجهیزات لگراند را با بهترین کیفیت  و با به صرفه ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کابل شبکه لگراند ، نمونه ای بارز از پرکاربردترین محصولات لگراند است. البته ناگفته نماند که تجهیزات این شرکت به کابل Legrand محدود نمی شود چراکه سازنده انواع پچ کورد، پچ پنل، ترانک ، کیستون تلفن ، کیستون شبکه، پریز شبکه و… می باشد.

بنابراین بهترین کابل شبکه ایرانی، مربوط به همین شرکت است که توسط فروشگاه های اینترنتی و معتبر ایرانی به فروش می رسد.

جهت آشنایی بیشتر با کابل لگراند، به بیان چند ویژگی از آن می پردازیم.

  • کابل های لگراند بر حسب کاربرد درونی یا بیرونی، در دو رنگ آبی و مشکی ارائه می شوند.
  • به انواع گروه های cat5 وCat6a و cat7, cat6 تقسیم می شوند.
  • دارای دو نوع روکش از جنس PVC و LSZH می باشند.
انواع کیستون شبکه, کیستون شبکه

معرفی انواع کیستون شبکه

میخواهیم به معرفی انواع کیستون شبکه بپردازیم، با آن چقدر آشنا هستید و در چه مکان هایی آن را به کار برده اید؟

شاید این سوالات شما را سردرگم کنند اما لازم است بدانید کیستون ها همان پریزهای شبکه هستند که در همه مکان ها شامل منازل، اداره ها، شرکت ها، مخابرات و غیره وجود داشته و کاربرد فراوان دارند.

اگر پریز نباشد هیچ گونه اتصالی رخ نخواهد داد و داده های اینترنتی رد و بدل نخواهند شد.

در حقیقت پریز یا کیستون یکی ازتجهیزات شبکه  پشتیبانی شده توسط شرکت پودسان است که برای ایجاد تسهیل در ارتباطات ساخته می شود.

برای کاربرد آن می بایست یک سر آن را به کابل و سر دیگر به یک پورت مادگی متصل شود.

به چند نمونه از ویژگی های کی استون توجه نمایید:

  • قطعه ای پرکاربرد در شبکه های داخلی است.
  • به عنوان یک کانکتور مادگی برای برقراری ارتباط با تجهیزات مربوط به شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کابل شبکه را با سوئیچ، روتر و کیس کامپیوتر متصل می نماید.
  • در چند نوع متفاوت طراحی می شود.
  • بر اساس فاکتورهایی همچون محیط کاربردی، category و جنس بدنه تقسیم بندی می شود.
  • جهت ایجاد سهولت در نصب، برای آن یک جدول رنگی طراحی شده است.

انواع پریز شبکه را بشناسیم

با توجه به مطلب قبلی متوجه می شویم که وظیفه اصلی کیستون، برقرار نمودن ارتباط و ایجاد اتصال بین مولفه های شبکه با تجهیزات اکتیو شبکه و تجهیزات شبکه پسیو می باشد.

اینک در نظر داریم به معرفی انواع کیستون شبکه بپردازیم.

پریزهای شبکه، انواع متفاوتی دارند ولی دو نوع  آن ها از همه مهم تر و کاربردی تر است.

  • کیستون شبکه: این مدل جهت ایجاد ارتباط بین سیستم، تجهیزات و کابل شبکه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کیستون تلفن: این نمونه در تجهیزات تلفن و سیستم مخابرات کاربرد دارد.

دو مدل از انواع keystone بر اساس جنس بدنه تقسیم بندی می شوند. کیستون فلزی SFTP یا STP و کیستون پلاستیکی UTP

  • کیستون فلزی: این مدل مخصوص استفاده در سیم های ارتینگ است. یعنی وقتی قرار است کابل شبکه از کنار سیم برق بگذرد باید از کیستون فلزی شیلدار یا همان SFTP استفاده شود.
  • کیستون پلاستیکی: کاربرد نمونه پلاستیکی معمول تر است و بکارگیری آن زمانی است که کابل شبکه در کنار برق نباشد.

اگر جنس خاصی را در نظر دارید پس هنگام خرید پریز شبکه لازم است به غلاف آن توجه نمایید چرا که جنس تشکیل دهنده کیستون در قیمت آن نیز تاثیرگذار است.

با اینکه هر دو جنس کارایی بالایی دارند ولی براساس محل نصب و نیاز شما انتخاب می شوند.

اساس تقسیم بندی کیستون

در معرفی انواع کیستون شبکه اساس تقسیم بندی کیستون با در نظر گرفتن چند مورد انجام می شود. با ما همراه باشید تا آن ها را بررسی کنیم.

  • از لحاظ جنس بدنه
  • از لحاظ category
  • از لحاظ محل نصب و به کار گیری

کیستون بر حسب جنس: در نوع فلزی و پلاستیکی قابل استفاده است.

در این تقسیم بندی رنگ بندی کیستون شبکه انجام می گیرد.

به این ترتیب که: یک جدول رنگی را بر روی هر کیستون طراحی می کنند.

جدول دارای دو ردیف رنگی است که نشان دهنده کلاس a و b می باشند.

نکته: این رنگبندی برای تسهیل و راحت نمودن کار نصاب جهت اتصال کابل شبکه روی کیستون  می باشد.

بر اساس رده بندی هم: در گروه های cat6, cat cat6a, cat5, cat5a,cat7, cat7a قرار دارند.

طبقه بندی سوم از نظر نصب کیستون است. در این مورد پریزها را در انواع مکان ها و وسایلی هم چون:

  • پچ پنل
  • باکس های توکار که داخل دیوار نصب می شوند.
  • باکس های روکار که آن ها را با توجه به نامشان بر روی دیوار نصب می کنند.
  • باکس های کف خواب
  • فیس پلیت هایی که برای نصب روی ترانکینگ هستند.

انواع سوکت شبکه

مجموعهتجهیزات شبکه نگزس، که مربوط به یکی از معروف ترین شرکت های دنیا در فرانسه می باشد، انواع سوکت شبکه را در تجهیزات مهم خود جای می دهد.

این کمپانی علاوه بر اینکه سوکت شبکه و انواع آن را تولید می کند قطعات مهمی مانند:کیستون شبکه  ، پریز، پچ کورد، کابل فیبر نوری و غیره را با بهترین کیفیت تولید و به سایر کشورها عرضه می نماید.

اینک قصد داریم کاربردی ترین انواع سوکت را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

  • سوکت RJ11: این مدل سوکت در شبکه مخابرات مورد استفاده قرار می گیرد. غالباً 2,4 یا 6 پین دارد.

برای کاربرد آن هیچگونه محدودیت در رنگ وجود ندارد. این سوکت قادر است تا  4زوج سیم را پوشش دهد.

.

معرفی انواع کیستون شبکه

دو نوع کیستون وجود دارد که از نظر کاربردی بسیار پراهمیت می باشند. برای شناخت این دو قطعه با ما همراه باشید.

1. کیستون تلفن

این مدل در مخابرات و تجهیزات تلفن استفاده می شود.

2. کیستون شبکه

پرکاربردترین قطعه جهت استفاده در لوازم راه اندازی شبکه، همراه با انواع کابل می باشد.

طبقه بندی انواع کیستون شبکه

اگر تاکنون فقط نام جک شبکه را شنیده اید ولی با آن آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که جک همان کیستون است که جهت برقراری اتصال شبکه ای به کار می رود.

این قطعه که با بهترین کیفیت توسط شرکت پودسان ارائه می شود بر سه اساس دسته بندی می کنند.

بر اساس جنس

از نظر جنس بدنه، به دو دسته تقسیم می شوند. گروهی که با بدنه تمام پی وی سی ساخته می شوند و گروه دیگر غلافی از فلز دارند.

بر اساس مکان نصب و بکارگیری

منظور از این دیدگاه، متناسب بودن کیستون با مکان نصب موردنظر می باشد.

بر اساس رده بندی یا category

یعنی کیستون ها در رده cat5, cat, cat7, cat6a, cat6 و cat6e قرار می گیرند.

جالب است بدانید که برای راحتی و ایجاد سهولت در نصب کردن پریز شبکه اقدام جالبی انجام شده است. به این صورت که روی هر کدام از کیستون ها، یک جدول با دو ردیف رنگ طراحی شده است. این جدول بیان کننده کلاس A و کلاس B خواهد بود. البته لازم است به این نکته توجه نمایید که جهت نصب کیستون ها بهترین کار، کمک گرفتن از یک نصاب ماهر می باشد.

  • سوکت RJ45: این نمونه حاوی 8 پین مسی است. در این سوکت رنگبندی موردی مهم است. مورد استفاده در کابل های شبکه، شبکه های کوچک و بزرگ می باشد.

از دو نوع سوکت UTP و SFTP ساخته شده است.

  • سوکت RJ48: چون این مدل سوکت از گوناگونی در رنگ برخوردار است، بنابراین کاربرد آن نیز بیشتر است.

از 10 پین مسی برخوردار است.

نمونه مذکور با RJ45 شباهت های زیادی دارد.

معرفی کیستون شبکه نگزنس

در مطلب بالا با کیسون و انواع آن بر اساس دسته بندی آشنا شدیم. این قطعه برای سایر دستگاه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

مثلا کیستون تلفن نمونه ای ساده جهت آشنایی بیشتر شما می باشد. این پریز جهت انجام اتصالات تلفن در مصارف خانگی و تجاری کاربرد دارد.
در معرفی کیستون نگزنس می توان این گونه بیان کرد که پریز شبکه نگزنس یک محصول باکیفیت از شرکت بزرگ و معروف نگزنس می باشد که به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات شبکه های LAN یا همان شبکه داخلی به شمار می رود تجهیزات پسیو شبکه.
گفته شد که پرکاربردترین کابل شبکه نگزنس UTP cat6 می باشد. اینک به مشخصات و ویژگی های بهترین کیستون شبکه در ایران توجه نمایید:

  • با سایر محصولات نگزنس سازگاری زیادی دارد.
  • جزئی ازاست.
  • این قطعه خاکستری رنگ است.
  • بسته بندی های آن به صورت ۲۴ تایی می باشد.
  • از دو قسمت یکی پلاستیکی و دیگری قسمت اصلی کیستون ساخته شده است.
  • دارای وزن استاندارد است.
  • نوع کیستون UTP فاقد غلاف است.

نکته: کیستون در بعضی شرایط، تست فلوک را با خروجی بالا پاس می کند.

که این شرایط در دو صورت ایجاد می شوند:

  1. اگر تجهیزات پسیوی که در بستر شبکه به کار می روند همه از برند نگزنس باشند.
  2. اگر بر حسب استانداردها، پیاده سازی و طراحی اصولی انجام گیرد.

قیمت خرید بهترین روکش سوکت شبکه

همان طور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم، تجهیزات شبکه به بهترین شکل و کیفیت، توسط شرکت هایی چون نگزنس، لگراند، سیسکو، اچ پی و غیره طراحی و تولید می شوند.

سوکت و روکش سوکت شبکه نیز جزئی از تجهیزات پسیو شبکه ساخته شده توسط کمپانی های نامبرده هست که در بازار فروش تجهیزات شبکه، قطعه ای ضروری و مهم تلقی می شود.

از موضوع کیفیت و معرفی برندهای مشهور که بگذریم، مسئله مهم بعدی، شناخت فروشگاهی معتبر جهت خرید این قطعات می باشد. فروشگاهی که قادر باشد علاوه بر تضمین کیفیت جنس، آن را با قیمت واقعی خود به مشتری ارائه نماید.

اگر این موضوع برای شما هم دغدغه ساز شده است، پس توصیه می کنیم به راهکار پیشنهادی ما دقت نمایید.

جهت ایجاد اطمینان و رضایت مشتریان محترم، توصیه می کنیم برای خرید بهترین روکش سوکت شبکه و سایر تجهیزات دیگر، به فروشگاه تجهیزات شبکه پودسان مراجعه نموده و رضایت خاطر را برای خود به ارمغان بیاورید.