دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

تفاوت ساعت مچی اورجینال با تقلبی

ساعت مچی اورجینال

ساعت مچی اورجینال دارای کد رفرنس اختصاصی و همچنین گارانتی بین المللی میباشد. در واقع کارت گارانتی به همراه این کد رفرنس به شما امکان مراجعه به نمایندگی های رسمی برند مربوطه در سراسر دنیا را میدهد. از این طریق میتوانید اصالت آن را بررسی نمره و از کارت گارانتی آن نیز تا 2 سال استفاده نمایید

 

GEO DESIGN, GEO DESIGN کد:29516, فندک زیپو

فندک زیپو 

فندک زیپو | فندک zippo یکی از پر فروش ترین وسایل در جهان فندک است و بهترین و بزرگ ترین برند تولید فندک در جهان شرکت زیپو می باشد فندک zippo  یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید فندک در جهان است که امروزه با توجه به زیاد شدن شرکت های تولید کننده فندک باز هم بیشترین فروش را در بین سایر شرکت ها دارد.  این فندک ها برای اولین برای سربازان آمریکایی که در کشور روسیه بودن ساخته شده تا بتوانند در شرایطی آب و هوایی سرد و بادهای شدید کار کنند.

شرکت زیپو یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده فندک است. این شرکت امریکایی محصولات خود را در سری های مختلف وارد بازار کرده است که این سری از محصولات زیپو جز پر فروشترین سری محصولات زیپو در امریکا به شمار می آید که شما میتوانید از سایت مگنت استور خریداری کنید.

چرا درب ضد سرقت

درب ضدسرقت PVC مدل 3010


درب ضد سرقت روکش PVC؛ به دلیل پیشرفت روز افزون در صنعت ساخت و ساز، درب ها با جنس های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر یک ویژگی ها و عملکردهای مختلفی دارند و با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

درب ضد سرقت روکش پی وی سی دارای تنوع بسیار فراوانی از نظر نوع رویه و رنگ می باشد، رال رنگ درب ضد سرقت روکش پی وی سی بیشتر از 30 نمونه و سمپل رنگ دارد که متناسب با فضا و دکوراسیون ساختمان داخلی می تواند انتخاب شود.

و می توان بیان نمود که هر نوع درب ضد سرقت را می توان با روکش پی وی سی پوشش داد که روکش پی وی سی توأم با حرارت و فشار حاصل از وکیوم و خلع بر روی رویه ام دی اف اعمال می شود. درب ضد سرقت پی وی سی دارای ساختار داخلی شبیه دیگر درب های ضد سرقت است و ساختار داخلی این نوع دربها فلزی می باشد.

ویژگی این نوع درب ضدسرقت

پی وی سی که از نظر شیمیایی از خانواده پلیمرها و کوپلیمرها است که تمام آنها دارای گروه مشترک وینیل هستند. این پلیمر ترموپلاستیک در دو نوع سخت و انعطاف پذیر ساخته می شود و با توجه به قیمت کاملاً ارزانی که دارد ماده ای پر کاربرد در صنایع مختلف و مخصوصاً صنعت ساختمان است و در صنعت تولید درب از پی وی سی به عنوان روکش درب های چوبی و ضد سرقت استفاده می شود.

پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورقه های پی وی سی با ضخامت های ۱۶میلی متر را برای ساخت کابینت، سرویس بهداشتی و زیر سینکی آشپزخانه به کار می برند.

همین ذهنیت باعث شده که دربهای روکش تمام پی وی سی را هم به غلط به عنوان ضد آب معرفی کنند. صفحات مورد استفاده در ساخت درب های روکش پی وی سی در اصل ورق های ام دی اف هستند که با پی وی سی به ضخامت های ۲ تا ۴ میلی متر روکش شده اند.

به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح روی دربپی وی سی غیرقابل نفوذ است اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد نمود. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که درب های با روکش و کلاف تمام پی وی سی، ضد آب خواهند بود.

متریال درب های ضد سرقت پی وی سی چه جنسی دارد

این درب ها اغلب به صورت ورقه های MDF با روکشی از جنس متریال پی وی سی هستند که تحت عنوان درب های PVC شناخته می شوند. پی وی سی یک محصول بسیار پرکاربرد و ارزشمند از صنایع پتروشیمی ست.

ویژگی‌های درب ضد سرقت CNC

درب ضد سرقت cnc اورجینال دارای خطوط بسیار ظریفی است که توسط دستگاه CNC برش داده می‌شود. برای امنیت بیش تر این نوع از درب های ضد سرقت ، از قفل های چند زبانه استفاده می شود. قیمت درب ضد سرقت سی ان سی نسبت به سایر درب های ضد سرقت با طرح برجسته کم تر می باشد زیرا از متریال و برجستگی های کمتری برای این نوع از درب ها استفاده شده است . مهم ترین مشخصه تمامی درب های ضد سرقت امنیت بالای آن ها می باشد. یکی از ویژگیهای بسیار مهم رویه‌های CNC امکان رنگ‌آمیزی مجدد آن‌هاست. این امر در اثر آسیب‌دیدگی، خصوصاً در حین حمل و نقل یک مزیت محسوب می‌شود.

تفاوت بین درب‌ های چوبی و فلزی

درب ضد سرقت تمام فلز دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب های چوبی هستند. یکی از ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت بیشتر درب های فلزی در مقایسه با سایر انواع درب ها شده است، امکان استفاده از چندین قفل در قسمت های مختلف آن می باشد؛ چیزی که در درب های چوبی وجود ندارد. درب ضد سرقت چوبی زیبایی بیشتری نسبت به درب ضد سرقت فلزی دارد. در این درب های ضد سرقت میتوان از فلز در درب استفاده کرد تا استحکام آن افزایش پیدا کند. درب های ضد سرقت چوبی معمولا قیمت بالاتری نسبت به درب ضد سرقت فلزی دارد و زیبایی بیشتری برخوردار هستند.

کارت طلایی و تخفیف کاشت مو به چه نحوه ای است؟

تخفیف کاشت مو, کاشت مو, هزینه کاشت مو


هزینه کاشت مو

همانطور که متوجه شدید کاشت مو عمل ساده ای نیست. پزشک شما باید مراحل زیادی را به درستی انجام دهد تا بتواند فولیکول های تازه را در نقاط مختلف سر شما قرار دهد تا به مرور این فولیکول ها رشد کنند. بنابراین انتظار میرود هزینه کاشت مو زیاد باشد و نحوه محاسبه این هزینه برای هر دانه مو به طور جداگانه حساب میشود.

حال بسته به تعداد فولیکول هایی که برای شما کاشت میشود و هزینه هر دانه مو و دستمزد خود پزشک قطعا این هزینه مقدار کمی نخواهد بود.

ولی از آنجایی که وجود مو واقعا مهم است و نمیتوان میزان آن را انکار کرد، گاها افراد مجبور به انجام این عمل میشوند در حالی که توانایی پرداخت تعرفه آن را ندارند. حال چاره چیست؟

کارت طلایی و تخفیف کاشت مو

با توجه به مواردی که گفته شد هزینه کاشت مو مقدار کمی نخواهد بود از این رو اکثر مردم برای انجام چنین عملی نیاز به حمایت مالی دارند.
و البته میدانید که هیچ بیمه ای همچین عملی را تحت پوشش خود قرار نمیدهد. اما ما اینجا هستیم تا حامل خبر خوبی مبنی بر بیمه تخفیف کاشت مو و انواع بیمه درمانی باشیم‌. این بیمه به صورت کارت تخفبف طلایی به شما اهدا میشود و به شما کمک میکند تا کاشت موی خود را با کمترین هزینه انجام دهید. این کارت به عنوان بیمه در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید در بهترین کلینیک ها و زیر نظر بهترین متخصص ها عمل کاشت مو انجام دهید و در کنار آن تخفیف شگفت انگیزی را دریافت کنید‌. پس اگر در شرایطی هستید که نیاز به کاشت مو و گرفتن تخفیف کاشت مو دارید، از دریافت این کارت غافل نشوید‌.

معرفی کیستون شبکه لگراند

کیستون شبکه چیست, پریز شبکه, تجهیزات شبکه

کیستون شبکه چیست ؟

کیستون شبکه چیست ؟ شاید نام کیستون کم تر به گوش شما رسیده باشد. اما جالب است بدانید که این وسیله، همان پریزی است که کابل ها را با کلیّه تجهیزات شبکه مرتبط می سازد.

برای ایجاد ارتباط کیستون با سیستم و دستگاه به این طریق عمل می کنیم که: از یک سو آن را با استفاده از پچ کورد به پورت مادگی که در قسمت جلو و یا پشت دستگاه قرار دارد نصب کرده و طرف دیگر آن را به کابل شبکه وصل می کنیم.

این قطعه در انواع متفاوتی ساخته می شود. که بر اساس دیدگاه های متفاوت دسته بندی می شوند. هر نوع از آن دارای یک مدل جدول رنگی می باشد و هر جدول دو ردیف رنگ با نام کلاس A و کلاس B دارد.

معرفی کیستون شبکه نگزنس

در مطلب بالا با کیسون و انواع آن بر اساس دسته بندی آشنا شدیم. این قطعه برای سایر دستگاه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

مثلا کیستون تلفن نمونه ای ساده جهت آشنایی بیشتر شما می باشد. این پریز جهت انجام اتصالات تلفن در مصارف خانگی و تجاری کاربرد دارد.
در معرفی کیستون شبکه نگزنس می توان این گونه بیان کرد که پریز شبکه نگزنس یک محصول باکیفیت از شرکت بزرگ و معروف نگزنس می باشد که به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات شبکه های LAN یا همان شبکه داخلی به شمار می رود.
گفته شد که پرکاربردترین کابل شبکه نگزنس UTP cat6 می باشد. اینک به مشخصات و ویژگی های بهترین کیستون شبکه در ایران توجه نمایید:

  • با سایر محصولات نگزنس سازگاری زیادی دارد.
  • جزئی از تجهیزات پسیو شبکه است.
  • این قطعه خاکستری رنگ است.
  • بسته بندی های آن به صورت ۲۴ تایی می باشد.
  • از دو قسمت یکی پلاستیکی و دیگری قسمت اصلی کیستون ساخته شده است.
  • دارای وزن استاندارد است.
  • نوع کیستون UTP فاقد غلاف است.

نکته: کیستون در بعضی شرایط، تست فلوک را با خروجی بالا پاس می کند.

که این شرایط در دو صورت ایجاد می شوند:

  1. اگر تجهیزات پسیوی که در بستر شبکه به کار می روند همه از برند نگزنس باشند.
  2. اگر بر حسب استانداردها، پیاده سازی و طراحی اصولی انجام گیرد.

معرفی کیستون شبکه لگراند

پریز شبکه لگراند، یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد جهت راه اندازی شبکه، ایجاد ارتباط و انتقال داده ها می باشد. درون فیس پلیت های تراکینگ، پچ پنل، باکس های کف خواب، باکس توکار و روکار، کیستون به خوبی قابل مشاهده می باشد.

سررسبد پالتویی چیست؟

انواع تقویم رومیزی 1401, تقویم رومیزی, تقویم رومیزی 1401


انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۱

تبلیغات با هدیه های تبلیغاتی همواره جزو بهترین استراتژی های بازاریابی بوده است. این هدیه های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند، مانند انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۱ و انواع تولیدسررسید ۱۴۰۱، انواع سالنامه ها. جدا از انواع تقویم ها و سررسید ها، هدیه های تبلیغاتی دیگری نیز هستند که میتوانند تاثیرگذاری بسیار خوبی روی ذهن مخاطب داشته باشد. مانند انواع هدیه های تبلیغاتی الکترونیکی، انواع ساعت های چوبی، ساعت های رومیزی، انواع خودکارها و روان نویس ها، لیوان هی تبلیغاتی و…

البته در این مقاله بحث ما تقویم های رومیزی، انواع سالنامه، سررسید و… است.

انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۱ چیست ؟

تقویم های رومیزی تبلیغاتی جزو موثرترین روش های تبلیغاتی هستند. تقویم رومیزی ۱۴۰۱ دارای انواع مختلفی از نظر نوع تقویم ها و قطع و اندازه هستند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم:

تقویم رومیزی اداری

تقویم های رومیزی پایه دار، و یا اداری از انواع تقویم هایی هستند که میتوانند جزو بهترین هدیه های تبلیغاتی هستند که میتوانند روی مخاطب ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. با چاپ تقویم های رومیزی میتوان مسیر بازاریابی دائمی را آغاز نمود.

تقویم زیردستی چیست ؟

از دیگر انواع تقویم های رومیزی و تبلیغاتی میتوان به تقویم زیردستی تبلیغاتی یا همان تقویم منشی اشاره نمود. این نوع تقویم ها که دارای برگه های یادداشت بزرگتر هستند و به دلیل داشتن فضای زیاد نوشتاری و همچنین فرم روی میز قرارگرفتن آن، به تقویم زیردستی یا منشی معروف است.

تقویم یادداشت دار چیست ؟

از انواع جذاب تقویم ها میتوان تقویم یادداشتی را معرفی نمود، این نوع تقویم ها با توجه به داشتن برگه های نوت یا یادداشت و با داشتن جاخودکاری و جا یادداشتی و در برخی موارد گیره های یادآور و استند موبایل توانسته است به خوبی در دل و ذهن مخاطب جای بگیرد.

تقویم های اختصاصی

از دیگر انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۱ ها، میتوان به تقویم های رومیزی اختصاصی اشاره نمود، این نوع تقویم ها،با توجه به اینکه دارای برگه های اختصاصی و سفارشی هستند، و هر برگ آن بطور اختصاصی طراحی میشوند، از انواع هدیه های تبلیغاتی موثر و خاص تر بشمار میرود.

چاپ سالنامه تبلیغاتی

از موضوع تقویم ها که بگذریم، میتوان ابزار قدرتمند دیگری نیز برای تبلیغات انتخاب کرد، بله! سالنامه اروپایی .

چاپ سررسید ها و سالنامه ها باید طبق اصول و با بالاترین کیفیت ممکن صورت پذیرند، چرا که این کیفیت است که اطمینان را به ارمغان می آورد. بنابراین باید در انتخاب چاپخانه معتر و مطمئن نهایت تلاش خود را کرده و بررسی های لازم را برای بهترین انتخاب انجام دهید.