دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

کارت طلایی چیست؟

ایمپلنت دندان

یکی از این روشها ایمپلنت دندان هاست که البته بیشتر افراد آن را به عنوان کاشت دندان میشناسند. روشی که در آن دندانی بسیار نزدیک به دندان خود افراد در دهان کاشت میشود. و افرادی که از رفاه مالی خوبی برخوردارند ازاین روش استفاده میکنند. اما خب تکلیف افرادی با رفاه مالی پایین چه میشود؟؟

ما برای این دسته افراد نیز خبرهای خوبی داریم درواقع با کارت طلایی دندانپزشکی میتوانید تمام خدمات دندان پزشکی خودرا با ۳۰تا۷۰درصد تخفیف انجام دهید‌. و این یعنی حتی شماهم میتوانید از روشهای مختلف جهت جایگزین کردن دندان‌هایتان استفاده کنید و از داشتن لبخندی زیبا لذت ببرید.

کارت تخفیف زیبایی

و در آخر

بنابراین باید قبل از هرکاری به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با بررسی وضعیت دندان ها و لثه شما توضیحات لازم را گوش زد کند. چرا که ممکن است شما بدون هیچگونه چکابی شروع به ایمپلنت کنید و در اینصورت لعد ا مدت کوتاهی این جراحی نتیجه رصایت بخشی نداشته باشد و باتوحه به هزینه بالای این خدمات مقدار زیادی پول را از دست داده اید. ولی با آزمایشها و ویزیت درست و به موقع از سلامت جسمانی خود مطعن شوید و در جهت کاشت دندان اقدام کنید و اصلا نگران هزینه های بالای آن نباشید چرا که با کارت تخفیف دندانپزشکی این هزینه ها به مقدار قابل توجهی کاهش میابند.

لیست قیمت فندک زیپو اورجینال روز

فندک زیپو طرح زیپر 29674 167

مغزی کروم

روکش کروم بدنه محصول سال 2019

بدنه آرمور و نقش حکاکی 360 درجه

بدنه پولیش خورده با نقش مغزی زیپو

بدنه سری کلاسیک زیپو

فندک zippo اروجینال

فندک زیپو طرح زیپر, فندک زیپو, فندک زیپو اصل

تاریخ تولید فندک

یکی از نشانه های اصل بودن فندک زیپو کدی است که روی آن حک شده است که نشان دهنده این است که فندک در چه ماهی و در چه سالی تولید شده است این کد از دو بخش تشکیل شده است بخش سمت راست یک عدد است که نشان دهنده سال تولید بدنه یا مغزی است و حرف سمت چپ که به صورت A, B, C و… حک شده نشان دهنده ماه آن است که به ترتیب ماه اول تا دوازدهم را نشان میدهد.بعضی از افراد به اشتباه این کد را نشانه کیفیت یا کلاس آن معرفی میکنند که این کاملا اشتباه بوده و نشان دهنده ماه تولید است و بازه آن از A  تا L است.در داخل بسته بندی زیپو دفترچه ای وجود دارد که میتوانید آدرس و مشخصات تماس فروشنده های معتبر فندک زیپو را مشاهده کنید.شرکت zippo هر ساله مسابقاتی برای اجرای حرکات هنری با فندک برگزار میکند که افراد زیادی در آن شرکت میکنند و با فندک ها حرکات خاصی را انجام می دهند. حرکاتی مانند شعبده بازی، اکروبات، حرکات رزمی و… که به نفرات برتر هدایای ویژه ای تقدیم میکنند که در سال 2015-2016 یک ایرانی با زدن حرکتی که فلسفه خود زیپو است را اجرا کرد و برنده مسابقات شد .

قیمت درب ضد سصرقت ترک ؟

درب ضد سرقت ترک مدل C1026

مشحصات فنی درب ضد سرقت مدل C1026:
روکش درب ضد سرقت :ام دی اف 10 میل وارداتی با روکش چوب گردو
ساختار داخلی لنگه شبکه بندی فلزی با ورق فولادی 1.5 میل به صورت سینوسی
چهارچوب در ب ضد سرقت : چهارچوب و کلاف لنگه 1.5 میل
رنگ الکترو استاتیک قفل ویراق کاله ترکیه . 14و 21 زبانه قفل . بازشو 93 سانت نمای بیرون چهارچوب 123*234 نمای داخل 110*217
. کلیه دربها بدون روکوب چوب میباشد

درب ضد سرقت ترک مدل C1026

درب ضد سرقت ترک مدل C1026 ؛ درب های ضد سرقت گزینه های بسیار مناسبی برای تمامی ساختمان ها اعم از ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … می باشند. این درب ها به دلیل متریال و ویژگی هایی که دارند، بسیار ایمن بوده و امکان ورود سارقان را تقریبا به صفر می رسانند. علاوه بر این، درب های ایمنی دارای مزایای دیگری نیز می باشند. این درب ها عایق حرارت و صوت بوده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند. همچنین در ساختمان های پر رفت و آمد و شلوغ کاربرد زیادی دارند و آرامش ساکنان را حفظ می کنند.

شرکت گروه صنعتی آلتین،قیمت درب ضد سرقت ترک را در انواع و طرح های مختلف تولید و عرضه می کند. برای مشاهده سایر درب های موجود به قسمت محصولات سایت مراجعه کرده و درب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این بخش به معرفی درب ضد سرقت ترک مدل C1026 خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از پریز شبکه توکار چیست؟

پریز شبکه روکار نگزنس N200.116

  • مورد استفاده بر روی سطوح ساختمان
  • مناسب برای فیس پلیت 45×45
  • نصب آسان
  • 40 میلی متر عمق کاربردی
  • بدون نیاز به کادر جداگانه

قیمت پریز شبکه توکار

پریز شبکه روکار نگزنس N200.116 باکس روکار نگزنس قاب پریز 80x80 میلیمتر روکار نگزنس

ضمانت پریز شبکه روکار نگزنس N200.116

 در پریز شبکه روکار نگزنس تمامی استانداردهای لازم رعایت شده اند.

 قابلیت پیگیری کد N200.116  که هم روی قاب پریز 80×80 میلیمتر روکار نگزنس و هم روی بسته بندی درج شده است اعتبار کیفی کالا را تضمین میکند.

 کلیه تجهیزات نگزنس که توسط شرکت پودسان ارایه می شوند دارای گارانتی و ضمانت کیفی هستند.

 نصب قاب پریز 80×80 میلیمتر روکار نگزنس در کنار سایر تجهیزات نگزنس ، کارکرد بدون نقص شبکه تا 25 سال را تضمین میکند

نوع تقویم سررسید اروپایی چیست؟

سررسید اروپایی H7112


سالنامه اروپایی جلد سخت پوست ماری پلاکدار

نوع : سالنامه روزشمار پنجشنبه و جمعه با هم
اندازه قطع : اروپایی
نوع کاغذ : 70 گرم تحریر سفید اندونزی
برش کاغذ : لب گرد
صحافی : ته دوخت
حک لوگو : لیزر روی پلاک
جلد: سخت پوست ماری

قیمت سالنامه رقعی 1401

سررسید اروپایی H7112

انواع سررسید اروپایی

سررسید های قطع اروپایی از لحاظ نوع تقویم صفحات آن نیز به انواع مختلفی دسته بندی میشوند. سررسید اروپایی روزانه یا روز شمار، دو روزه، ماهانه یا ماه شمار، یادداشتی و… از این دسته هستند.

سالنامه‌های اروپایی از حیث نوع جلد نیز به سررسید اروپایی جلد ترمو، سررسید اروپایی جلد چرم، اشبالت، جلد گالینگور و سلفون دسته بندی میشوند.

صحافی و چاپ سالنامه اروپایی

برای چاپ این نوع سررسید نیز از کاغذ های ۷۰ گرم تحریر سفید و یا کرم رنگ استفاده میشود، صحافی این نوع سالنامه‌های وزیری نیز به علت خوش دست بودن آنها و قابل حمل بودن آسان تر این قطع، بصورت ته دوخت و یا فنری میباشد، روی جلد اغلب این نوع سررسید‌ها نیز یک کش برای احتر تر در دست گرفت آن قرار میگیرد.