دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

چاپ انواع سالنامه تبلیغاتی

چاپخانه ارزان مجریان مجهز به ماشین آلات روز آلمان از سالیان قدیم و از فعالان این بخش بوده است و از پدر به پسر رسیده است. یکی از مهمترین بخش هایی که یک چاپ خانه باید دارا باشد، چاپ افست است، شناخته ترین چاپ افست تهران نیز چاپ خانه مجریان میباشد.

چاپخانه مجریان، بهترین چاپ خانه تهران

چاپ خانه مجریان یکی از قدیمی ترین و بهترین چاپخانه تهران میباشد. مدیریت چاپخانه مجریان زیر نظر شرکت تبلیغاتی مجریان میباشد که با داشتن سابقه بالا در این زمینه توانسته است بالاترین میزان رضایتمندی در میان سایر چاپ خانه ها را کسب نماید.

انواع سالنامه تبلیغاتی

یکی از اقداماتی که پیش از سفارش قیمت سالنامه و یا سررسید باید به آن توجه ویژه داشته باشید شناخت انواع سالنامه‌ها است. اینکه شما به عنوان مدیر یک کسب و کار قصد بر استفاده از سالنامه تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی بازاریابی را دارید، شناخت انواع سررسیدها را برای داشتن اطلاعات بیشتر پیش از سفارش آن ایجاب مینماید.

سررسید اروپایی TH718

سالنامه اروپایی

یکی از انواع سررسید‌های تبلیغاتی موجود، سالنامه اروپایی است. سالنامه‌های اروپایی که در قطع ۲۲ * ۱۴ سانتی متر به تولید و چاپ میرسند، معمولا یک انتخاب هوشمندانه برای انواع برند ها، کسب و کارها و یا سازمان هایی هستند که این قطع سررسید را به عنوان یک روش بازاریابی برگزیده اند.


لیوان تبلیغاتی

همانطوری که میدانید قیمت لیوان تبلیغاتی جزئی از هدایای تبلیغاتی به حساب می آید که این محصول یکی از محصولات پر طرفدار در بین هدایای تبلیغاتی محسوب میشود. گاهی مردم برای اینکه بخواهند نام برند و نام تجاری شرکت خود را بر سر زبان ها بیندازند. هزینه های بسیار سنگینی پرداخت میکنند تا بتوانند نظر مردمو به خود جلب کنند. اما در بعضی مواقع نیاز به پرداخت همچین هزینه سنگینی نیست و میشود با یک هدایای تبلیغاتی کوچک و پیش پا افتاده کاری کرد که توجه مخطبین به سمت برند ما جلب شود.

تخفیف ایمپلنت دندان

همه ما خواهان داشتن یک لبخند زیبا هستیم اما برخی به خاطر دندان‌های بد شکل یا بد رنگ از این نعمت محرومند. اینجاست که متخصص زیبایی و با معجزه‌ای به نام لمینت دندان (لامینت)، لبخند و زیبایی را به صورت افراد باز می‌گرداند.

که البته هزینه های بالای دندانپزشکی کمی نگرانی را در دل  مردم ایجاد کرده است. همانطور که میدانید خدمات دندانپزشکی شامل بیمه های درمانی مثل تامین اجتماعی و… نیستند. اما کارت طلایی با ارائه خدماتی برای مردم و دندانپزشک ها توانسته است تا حد زیادی هزینه های دندانپزشکی را کاهش داده که در ادامه به معرفی و خدمات آن اشاره خواهیم کرد.

هزینه لمینت دندان و کاهش آن با کارت تخفیف دندانپزشکی

تخفیف لمینت دندان دندان بخاطر عوامل متعددی کم یا زیاد میشود . فریب تبلیغات فریبنده ای مانند لمینت ارزان قیمت و.. نخورید .لمینت دندان (لامینت) یا ونیر لایه‌ای از مواد همرنگ دندان یا مواد سفید رنگ هالیوودی است که برای اصلاح فرم، شکل، رنگ و طول دندان‌ها یا بستن فاصله بین دندان‌ها و درمان دندان‌های شکسته روی دندان قرار داده می‌شود. ونیر‌ها یا از جنس کامپوزیت هستند و به طور مستقیم و داخل مطب ساخته می‌شود (که به آن‌ها ونیر کامپوزتی می‌گویند) و یا از جنس سرامیک هستند و در لابراتور ساخته می‌شوند (که به آن‌ها ونیر سرامیکی گفته می‌شود). به علت تراش بسیار کم و ایجاد زیبایی فوق العاده ونیر‌ها اولین طرح درمان در دندان‌های قدامی محسوب می‌شوند.

تخفیف ایمپلنت

ته شاید انسان تصور میکرد که دندان یک عضویه که غیر قابل جایگزین شدن است. یعنی اگر دندانی رو از دست دادی دیگر جایگزینی ندارد. و همین باعث شد آدم‌های زیادی طی دوران گذشته از یک سنی به بعد بدون دندان زندگی کنند. و این مشکل علاوه بر به خطر انداختن زیبایی افراد مشکلات زیادی را برایشان ایجاد میکرد. ولی کم کم با پیشرفت علم و فناوری انسان به این قضیه پی برد که اگر چه نمیتوان جایگزین طبیعی برای دندان داشت ولی میتوان ا دندان مصنوعی استفاده کرد و این شد که افراد پس از از دست دادن دندان خود از دندان مصنوعی استفاده میکردند که اگر چه نمیتوان گفت به خوبی دندان واقعی افراد است ولی از بدون دندان بودن خیلی بهتر بود و در حد رفع نیازهای افراد کاربرد داشت و این بسیار امید بخش بود. به طوری که حتی گاها افراد پولدار از دندان مصنوعی از جنس روکش طلا استفاده میکردند تا علاوه بر اینکه ثروت خودرا به رخ بکشند، جنبه زیبایی هم داشت و نیازهای معمولی افراد را برای جویدن رفع میکرد‌.

و شاید هنوز هم به یاد داریم شاید پدربزرگ یا مادر بزرگ شما از دندان طلا استفاده میکرده است. و اما امروزه با پیشرفت و علم و تکنولوژی علاوه بر روشهای خیلی متنوعی برای تریم و تنظیم و دندان ها، راه‌های بسیار زیادی جهت جایگزین دندان ها نیز وجود دارد به گونه‌ای ک حتی برخی روش ها به خوبی دندان خود انسان است و این یک سکوی پرتاب در علن و فناورط محسوب میشود‌.

ایمپلنت دندان

یکی از این روشها تخفیف ایمپلنت دندان دندان هاست که البته بیشتر افراد آن را به عنوان کاشت دندان میشناسند. روشی که در آن دندانی بسیار نزدیک به دندان خود افراد در دهان کاشت میشود. و افرادی که از رفاه مالی خوبی برخوردارند ازاین روش استفاده میکنند. اما خب تکلیف افرادی با رفاه مالی پایین چه میشود؟؟

تخفیف درمانی 

برای مراقبت از دندان ها نیاز به مراجعه به دندان پزشک داریم و اینجاست که کارت طلایی به کمک ما می آید و با تخفیف درمانی دندان پزشکی شگفت انگیزش این امکان را میدهد که همه خدمات دندان پرشکیمان را با کمترین هزینه انجام دهیم.

دندان ها عضو مهمی از بدن آدمی هستند که زندگی ما بدان وابسته است. انسان با خوردن و آشامیدن میتواند به زندگی ادامه دهد و اگر به هر دلیلی این دو از انسان گرفته شوند، قادر به زندگی نخواهد بود. غذا به وسیله دندان جویده میشود و وارد سیستم گوارش انسان میشود و درواقع دندان اولین مرحله از سیستم گوارش آدمی است. به طوری که در ابتدا به وسیله دندان و با شکل مکانیکی غذا جویده و تکه تکه میشود، سپس توسط بزاق دندان تا حدودی تجزیه شده، به هم چسبیده و وارد بدن انسان میشود. پس دندان در سلامتی انسان بسیار موثر خواهد بود و محافظت و مراقبت از آنها وظیفه ماست.

تاثیر دندان بر سلامتی

  • همانطور که گفتیم دندان تاثیر زیادی بر سلامتی دارد. دندان ها در ابتدای مسیر سیستم گوارش قرار دارند به گونه ای که اگر غذا را به خوبی نجویم باعث آسیب به سیستم گوارش(معده و دفع) میشویم. بنابراین دندان ها نقش بسزایی در سلامتی انسان ها دارند‌.

کاور سوکت شبکه اورجینال

کاور سوکت شبکه – بوت کاور سوکت شبکه Cat7 یا روکش سر سیم Cat7 مناسب برای استفاده با کانکتور شانه دار Cat7 است. گاهی اوقات در مسیر کابل کشی شبکه برای سربندی کابل شبکه ، به جای کیستون  از سوکت Cat7 و یا سوکت Cat6A استفاده می نماییم. در این مواقع می توانیم از یک روکش پلاستیکی(روکش سوکت شبکه) برای پوشش کانکتور RJ-45 استفاده نماییم. به این روکش پلاستیکی ، اصطلاحاً بوت کاور(Boot Cover) گفته می شود. استفاده از کاور سوکت Cat7 ، به کابل شبکه ظاهری شبیه به پچ کورد هایی که در کارحانه تولید شده اند می دهد.

سوکت شبکه cat7 و cat6

سوکت شبکه cat7 یا همان کانکتور، یکی از قطعاتی است که با استفاده از مدرن ترین استانداردها طراحی می شود. کاربرد آن برای پچ کوردهای CAT7 و هم چنین جهت کابل های شبکه CAT7 و یا کابل شبکه Cat6 Outdoor می باشد.

تجهیزات شبکه نگزنس 

قیمت تجهیزات شبکه نگزنس – پچ کورد نگزنس Cat6 UTP نیم متری با پارت نامبر N116.P1A005OK و دارای کیفیت اورجینال با گارانتی تست فلوک

  • کاملا سازگار با استانداردهای Cat 6
  • ساخته شده بر اساس تکنولوژی شرکت نگزنس
  • هماهنگی کامل با دیگر محصولات نگزنس به منظور ایجاد کارایی بهتر
  • دارای پوشش LSZH

استاندارد بین المللی

EN 50173 Ed.1; ISO/IEC 11801

کاربرد

پچ کورد نگزنس Cat6 UTP نیم متری تمام پارامترهای استاندارد کلاس E را دارد. میتوان در زیرساخت های پر سرعت شبکه بر اساس استاندارد کابل کشی ساخت یافته از آن استفاده کرد. پچ کورد نگزنس امکان برقراری اتصالات بین کامپیوتر و پریز شبکه و یا ارتباط بین سوییچ و پچ پنل را فراهم میکند.

پچ کورد نگزنس Cat6 UTP نیم متری N116.P1A005OK

تجهیزات لگراند

فروش تجهیزات شبکه لگراند، مربوط به شرکت لگراند می باشند. این شرکت یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مرکز تولید تجهیزات شبکه می باشد. تجهیزات آن به عنوان به روزترین محصولات، دارای قابلیت استفاده در منازل و مصارف صنعتی می باشند. در نتیجه تمام تلاش آن، ایجاد رضایت مشتریان از محصولات می باشد.

لازم است ذکر شود که شرکت لگراند در کشور فرانسه واقع شده و محصولاتش با پیشرفت روزافزون در 180 کشور در حال فروش است. چرا که تا به امروز توانسته اطمینان کاربران را در جهت دست یابی به تکنولوژی روز دنیا فراهم آورد.

ویژگی های تجهیزات لگراند

به ویژگی های برند لگراند توجه نمایید.

  • دارای تجهیزات متنوع و بسیار باکیفیت است.
  • قادر است همه نیازهای الکتریکی مشتریان را تامین نماید.
  • در تلاش برای تولید محصولاتی است که باعث صرفه جویی در انرژی شوند‌.
  • درصدد عرضه محصولاتی است که بتوانند روشنایی را کنترل کنند.


مقاوت درب‌ ضد سرقت

شرکت قفل درب ضد سرقت کرال در مفتخر است با تولید درب‌های ضد سرقت امنیت و آرامش خاطر را به منزل و محل کار شما هدیه دهد.
درب‌های ضد سرقت تولید شده توسط شرکت کرال در در دارای روکش وارداتی اصل روکش چوب گردو می باشد که زیبایی منحصر به فردی درب‌ضد سرقت می بخشد. همچنین ساختار داخلی درب‌های ضد سرقت با یک لایه ورق فولادی به قطر 1.5 میل به شکل سینوسی شبکه بندی شده و ایمنی و مقاوت درب‌ضد سرقت را بسیار بالا برده و نفوذ از طریق تخریب را بسیار مشکل و غیر ممکن می سازد.

چارچوب درب ضد سرقت

چارچوب درب‌های ضد سرقت از جنس ورق فولاد به قطر 1.5 میل می باشد که درب را در مقابل استحلاک و دفرمه شدن و خروج از رگلاژ مقاوم می کند.

درب ضد سرقت PVC

درب ضد سرقت روکش PVC؛ به دلیل پیشرفت روز افزون در صنعت ساخت و ساز، درب ها با جنس های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر یک ویژگی ها و عملکردهای مختلفی دارند و با قیمت های مختلفی عرضه می شوند.

درب ضد سرقت روکش پی وی سی دارای تنوع بسیار فراوانی از نظر نوع رویه و رنگ می باشد، رال رنگ درب ضد سرقت روکش پی وی سی بیشتر از 30 نمونه و سمپل رنگ دارد که متناسب با فضا و دکوراسیون ساختمان داخلی می تواند انتخاب شود.

و می توان بیان نمود که هر نوع درب ضد سرقت را می توان با روکش پی وی سی پوشش داد که روکش پی وی سی توأم با حرارت و فشار حاصل از وکیوم و خلع بر روی رویه ام دی اف اعمال می شود. درب ضد سرقت پی وی سی دارای ساختار داخلی شبیه دیگر درب های ضد سرقت است و ساختار داخلی این نوع دربها فلزی می باشد.

درب ضدسرقت PVC مدل 3006

ویژگی این نوع درب ضدسرقت

پی وی سی که از نظر شیمیایی از خانواده پلیمرها و کوپلیمرها است که تمام آنها دارای گروه مشترک وینیل هستند. این پلیمر ترموپلاستیک در دو نوع سخت و انعطاف پذیر ساخته می شود و با توجه به قیمت کاملاً ارزانی که دارد ماده ای پر کاربرد در صنایع مختلف و مخصوصاً صنعت ساختمان است و در صنعت تولید درب از پی وی سی به عنوان روکش درب های چوبی و ضد سرقت استفاده می شود.

درب ضدسرقت سه بعدی

رب های امنیتی به انگلیسی Security Door در انواع مختلفی تولید می شوند؛ درب ضد سرقت، درب ضد حریق، درب ضد آب و درب ضد گلوله. سارقان همیشه به دنبال ساده ترین راه برای ورود به ساختمان هستند و درب ورودی یک ساختمان اولین جایی است که با آن برخورد می کنند، درب ضد سرقت یکی از انواع درب های امنیتی است که در برابر ورود دزد به ساختمان مقاوم می باشد، همچنین یک درب سه بعدی خوب باید در برابر آتش سوزی، صدا، رطوبت و سرما هم مقاوم باشد.

درب های ضد سرقت بیشتر به عنوان ورودی ساختمان های مسکونی بزرگ، ساختمان های تجاری و مراکز مهم دولتی مانند بانک ها استفاده می شوند.

اجزای چهارچوب درب ضد سرقت

1- زوار لاستیکی که بر روی تمامی چهارچوب‌ ها به جهت جلوگیری از عبور هوا، گرد، غبار و صدا از بین چهارچوب و لنگه درب طراحی شده است.

2- بدنه چهارچوب که از ورق فلزی 2 میلی‌ متری بسیار مستحکم ساخته شده

3- قاب زبانه که از جنس استیل و بسیار قوی به جهت نگهداری زبانه قفل برای درب ‌های ضد سرقت و معمولی استفاده می‌شود، درب‌های ضد سرقت در 4 نقطه تعبیه شده است.

انتخاب عطر مردانه

آنلاین شاپ های بسیاری در فضای وب در حال رقابت با یکدیگر هستند که هریک سعی بر ارائه خدمات متنوع برای جذب مشتری بیشتر و ایجاد اعتماد میان مشتری و فروشگاه اینترنتی را دارند، فروشگاه اینترنتی مگنت با ارائه خدمات متنوعی از جمله گوشی موبایل قسطی، و ارائه فاکتور معتبر و خدماتی به این شکل، توانسته است جایی در میان رقابت های سخت در دنیای آنلاین باز کند. فروش قسطی موبایل از جمله خدمات هایی است که این روزها با وجود قیمت های نوسانی و متغیر در بازار ارز، با کمترین سود به مشتریان خود ارائه میدهد.

خرید گوشی موبایل قسطی قسطی یکی از نیازهای فعلی جامعه است، چرا که قیمت های بالای کالاهای دیجیتال در این روزها قدرت خرید و توان پرداخت کل مبلغ محصول در هنگام خرید از مردم گرفته است. فروشگاه مگنت این افتخار را دارد که در این شرایط در کنار مشتریان خود باشد.

خوشبو بودن، یکی از دغدغه های انسان در تمام ادوار بوده است. تمام انسان ها از رایحه خوب استقبال می کنند. بسیاری از خانم ها و آقایان همواره به ظاهر خود اهمیت می دهند و سعی می کنند تا در تمام محافل شیک و مرتب ظاهر شوند. در این بین عطرها کار بسیار بزرگی برای ما انجام می دهند. هزاران عطر با رایحه های مختلف در دنیا وجود دارد. ما در این بخش به خرید ادکلن زنانه اورجینال، انواع آن و راه های ماندگاری بیشتر یک عطر اورجینال می پردازیم‌.

خرید عطر زنانه خوشبو

عطرها از ترکیبات روغنی، ترکیبات معطر، نگهدارنده ها و الکل تشکیل می شوند. ملاک های زیادی برای انتخاب و خرید یک عطر وجود دارد که یکی از مهمترین آن ها میزان ماندگاری عطر است. عطرها انواع مختلفی دارند که پنج دسته اصلی آن ها، پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوکلن، ادوتویلت و اوفرش ها می باشند. در بخش های بعدی به طور مختصر به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

creed Aventus for Her

انتخاب خرید عطر مردانه اورجینال خوشبو ؛ انتخاب عطر مردانه مناسب و خوشبو یکی از دغدغه های همیشگی آقایان است. برای انتخاب یک عطر خوشبو چه باید کرد؟ عطرها انواع و اقسام مختلفی دارند. ترکیبات اصلی یک عطر شامل روغن معطر و الکل است. بله، تمامی عطرها دارای الکل می باشند. برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که عطر اورجینال دارای الکل نیستند و هرچه عطر کیفیت پایین تری داشته باشد، میزان الکل آن کمتر است.

انتخاب عطر مردانه خوشبو

در واقع این الکل موجود در عطر است که باعث متصاعد شدن عطر از روی لباس یا پوست شما می شود. اگر عطرها فاقد الکل بودند، تنها خودتان بوی عطرتان را حس می کردید. اما میزان الکل و روغن مایه هر عطر درصدهای مختلفی دارد و با توجه به نوع عطر تعیین می شود. هرچه میزان روغن موجود در یک عطر بیشتر باشد میزان ماندگاری آن نیز بالاتر می رود. در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر از سایر عطرها خواهد بود. در این بین پرفیوم ها بیشترین میزان روغن را دارا هستند و اوفرش ها کمترین درصد روغن را دارند و ماندگاری آن ها بسیار پایین می باشد. در این بین ادکلن ها که اغلب در رایحه های مردانه تولید می شوند، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب هستند. درصد الکل موجود در ادکلن ها تقریبا بالا است و ماندگاری آن ها حدودا کمتر از 3 ساعت می باشد.