دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

رابطه بینت فندک zippo و ساعت مچی اصل

ساعت مچی عقربه ای و ساعت مچی دیجیتال — به طور کلی ساعت ها به دو دسته تقسیم می شوند ,ساعت عقربه ای ( آنالوگ ) و ساعت دیجیتال .در این مطلب ما قصد داریم به تفاوت ها ی این دو مدل ساعت عقربه ای و ساعت دیجیتال بپردازیم 

تفاوت میان ساعت مچی عقربه ای و دیجیتال چیست؟

اولین چیزی که در قیمت ساعت مچی اورجینال نظر ما را به خود جلب می کند , نوع صفحه نمایش آن است که بارز ترین تفاوت میانساعت عقربه ای و ساعت دیجیتال هم شکل صفحه نمایش آن ها می باشد .ساعت مچی دیجیتال دارای صفحه نمایش کامپیوتری می باشد و ساعت مچی آنالوگ دارای یک صفحه نمایش عقربه ای است که با حرکت عقربه ها زمان را نشان می دهد . ساعت دیجیتال در مقایسه با ساعت مچی عقربه ای ( آنالوگ ) از امکانات بیشتری برخوردار می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . مخاطبین ساعت دیجیتال و عقربه ای , بر اساس نیاز خود دست به انتخاب یکی از این دو مدل ساعت می زنند . در واقع هر دو مدل این ساعت ها پر مخاطب بوده و مناسب استفاده برای تمام افراد می باشند .

رابطه میان ساعت اورجینال و فندک زیپو

اگر شما یک ساعت مچی اصل را که از برند لوکسی نیز می باشد به دست دارید و همچنین اگر شما فردی سیگاری و شیک پوش هستید باید در کنار ساعت مچی خود از فندک زیپوکلاسیک و زیبا متناسب با رنگ و طرح ست خود استفاده کنید. چرا که استفاده از یک فندک zippo اصلی اصل می تواند تکمیل کننده ست جذاب و شیک شما باشد.

چرا فندک زیپو محبوبت بالایی دارد ؟

طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده است که محبوبیت ویژه ای بین کاربران پیدا کند و این فرصت برای شما هم فراهم شده تا محصول اصل شرکت زیپو را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید. فروشگاه زیپو در سایت آمازون یکی از پر فروش ترین شرکت ها بشمار می آید که و رضایت مندی مشتریان از این فروشگاه 4.5 ستاره از 5 ستاره است و محصولات این شرکت فروش بالایی دارد که نشان بالا بودن کیفیت فندک های زیپو است ولی بخاطر سود بیشتر سودجویان کالای تقلبی از این محصول در بازار زیاد است، شما میتوانید از سایت های معتبری مانند مگنت استور با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و نگران تقلبی بودن محصول خریداری شده نباشید

تخفیف درمانی و بیمه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست ؟ دندان ها عامل اصلی زیبایی صورت هستند و نبودشان میتواند به کل آرایش صورت را در هم شکنند. دندان ها همانقدر که عامل زیبایی هستند، حساس و آسیب پذیر هستند، بنابراین باید به شدت از آن ها مراقبت شود تا آسیب نبینند.

ولی خب همانطور که گفته شد به دلیل آسیب پذیر بودن دندان ها، ممکن است افراد به دلایل مختلف دندان خودرا از دست بدهند. شک ندارم که احساس بد از دادن دندان برای همه یکسان است و قطعا یک اتفاق وحشتناک خواهد بود. ولی این اتفاق وحشتناک تر هم میشد اگر ما در دوران گذشته زندگی میکردیم! ولی خوشبختانه ما در عصری‌ زندگی میکنیم که آسیب به دندان جبران پذیر خواهد بود و علم پزشکی در این زمینه به کمک ما می آید تا زیبایی را به ما بازگرداند.

اگر چه ممکن است این درمان و خدمات هزینه هایی به همراه داشته باشد ولی با خرید کارت طلایی دندانپزشکی دیگر جایی برای نگرانی نخواهد بود. درواقع از دست دادن دندان فقط بر زیبایی نمیگذارد بلکه در حرف زدن و حتی جوییدن غذا و سوهاضمه نیز تاثیر گذار خواهد بود.
بنابراین هر شخصی موظف است که از دندان های خود به خوبی مراقبت کند و از بیشترین تخفیف ایمپلنت استفاده کند .

ایمپلنت دندان چیست

همانطور که گفته شد دلایل متعددی وجود دارد که میتواند مسبب از بین رفتن دندان شود. تصادفات، ضربه شدید، جنس دندان، تغذیه قندی و نامناسب، عدم بهداشت دهان و دندان همگی از جمله عواملی هستند که میتوانند باعث شوند شخصی دندانش را از دست بدهد. اما خوشبختانه امروزه در جایگاهی از علم و دانش هستیم که میتوانیم دندان را جایگزین کنیم و دندانی درست به خوبی و و حتی مستحکم تر و زیباتر از دندان طبیعی خودمان داشته باشیم که به آن کاشت دندان میگویند. که البته کاشت دندان به ایمپلنت معروف است.

ایمپلنت چه میکند؟

ایمپلنت دندان چیست و چه میکند ؟ در واقع وقتی شخصی دندانش را از دست میدهد به این معناست که ریشه دندان نیز از بین رفته است چرا که اگر ریشه باقی مانده باشد باز هم با روش هایی میتوان آن را ترمیم کرد ولی اگر ریشه هم از بین رفته باشد یعنی هیچ پایه و تکیه گاهی وجود ندارد. بنابراین در چنین شرایطی میتوان از یک پایه به عنوان ریشه و از یک ماده مخصوص یه عنوان عاج استفاده کرد. به این روش ترمیم دندان ایمپلنت میگویند که از ریشه تا عاج دندان، ساخته میشود.

روش کاشت دندان

در این روش در لثه بیمار سوراخی ایجاد میشود که تا استخوان فک امتداد دارد. سپس ریشه ای از جنس تیتانیوم را در این سوراخ قرار میدهند تا به استخوان فک تیکه داده شود و در آنجا محکم شود. این پایه دقیقا نقش ریشه را ایفا میکند و همانقدر و حتی محکمتر است. سپس دندان پزشک روی ریشه تیتانیومی کامپوزیت قرار میدهد که این کامپوزیت مثل دندان طراحی شده و نقش عاج را بازی میکند و بسیار محکم و مقاوم در برابر هرنوع پوسیدگی و آسیبی است. ایملنت بسیار محکم و مقاوم است. به طوری که حتی گاها تا پایان عمر یک فرد باقی میماند. البته تمام اینها بسته به نگهداری و مراقبت های خود شخص هم دارد.

قیمت ایمپلنت دندان

از آنجایی که امپلنت روشی بسیار موثر و کارآمد برای جایگزین کردن دندان است بنابراین قطعا زمان و دقت زیادی مطلبد. درواقع کاشت دندان در چند مرحله صورت میگیرد و هرچقدر پزشک شما تخصص و تجربه داشته باشد، نتیجه کار شما عالی خواهد شد و هرچقدر هم پزشک حاذق تر هزینه بالاتر خواهد بود.
اگر چه عوامل دیگری هم هستند که در هزینه آن موثر هستند مانند:

  • اینکه‌ ایملنت ساخت چه کشوری است
  • مواد ایمپلنت از چیست
  • جنس ایمپلنت چیست
  • کلینیکی ک درآن خدمات دریافت کرده اید
  • زمانی که برای این خدمات صرف شده
  • و غیره

بنابراین عوامل زیادی روی این هزینه ها موثر هستند.

اما بااین حال هزینه ایمپلنت از ۳میلیون تومان شروع میشود و با افزایش کیفیت بالا تر میرود

ایمپلنت مناسب چه افرادی است؟

درواقع هر شخص سالمی که به خوبی از دندان های خود مراقبت میکند و لثه و استخوان های سالمی دارد میتواند ایمپلنت انجام دهد. و عواملی چون؛ استعمال دخانیات و مصرف الکل و عدم بهداشت دهان و دندان میتواند در روند بهبود دندان ها مانع ایجاد کنند. و همانطور که گفته شد فرد باید از سلامت استخوان برخوردار باشد یعنی تراکم استخوان ضیعفی نداشته باشد.

بنابراین همگی این موارد باید قبل از اقدام به ایمپلنت بررسی گردد.

آیا بیمه به ایمپلنت دندان تعلق میگیرد؟

همانطور که میدانید خدمات دندان پزشکی به ندرت تحت بیمه قرار میگیرند و یا فقط در مراکز خاص و تحت نظر پزشکان مشخصی این اتفاق صورت میگیرد. بنابراین عموما تعرفه این خدمات آزاد است و هزینه بالایی میطلبد.

به همین دلیل مشاهده شده فرد پس از اینکه دندانش را از دست داده برای کاشت آن اقدام نمیکند و یا اینکه به جایگزین کردن یک دندان مصنوعی قانع میشود و همانطور که همه میدانیم، دندان مصنوعی کارایی دندان اصلی را ندارد.

بیمه کارت طلایی دندانپزشکی

باهمه این توصیفات کارت طلایی دندان پزشکی این امکان را برای افراد تحت بیمه قائل شده که بتوانند تمامی خدمات دندان پزشکی خودرا با کمترین هزینه و بالاترین درجه کیفی انجام دهند.
درواقع به افراد تخفیف بیمه درمانی چیست  کارت طلایی ۳۰تا ۷۰ درصد تخفیف تعلق میگیرد و ایم تخفیف شامل تمامی خدمات دندان پزشکی است.

هدف از این بیمه هدیه دادن لبخندی زیبا به هم وطنانمان است چرا که لبخند زیبای شما تصلی بخش خاطر ماست. بنابراین در صورت نیاز به خدمات دندان پزشکی میتوانید با دریافت کارت طلایی دندان پزشکی از تخفیفات شگفت انگیز این طرح برخوردار شوید

بهترین چاپخانه تهران را بشناسید

بحث چاپخانه یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر مدیر کسب و کار و برندی که قصد تبلیغات را دارد، باید نکات و اطلاعاتی را در این پیرامون کسب نماید. موضوع شناخت بهترین چاپخانه تهران موضوعی گسترده و قابل بحث است که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

یک برند موفثق همواره به دنبال روش های تبلیغاتی نوین است، بهترین روش های بازاریابی را برگزیده و به آنها میپردازند تا زمانی که به اجرا برسند، دراین مسیر قطعا به چاپخانه نیز نیاز پیدا خواهند کرد. تنها در صورتی در بحث تبلیغات نیازی به چاپخانه نیست که روش تبلیغات از انواع تبلیغات رسانه ای باشد.

در ادامه این بحث به یکی از بهترین و موثرترین استراتژی های تبلیغاتی، یعنی استفاده از هدیه های تبلیغاتی پرداخته شده است.

بخش های مختلف چاپخانه

چاپخانه مجریان دارای چهار بخش است:

چاپ افست

چاپ افست معمولا برای سفارشات بالای 1000 عدد مورد استفاده قرار میگیرد، این نوع چاپ برای چاپ کاتالوگ، چاپ تقویم، چاپ سالنامه، صحافی های با تعداد بالا، چاپ پوشتر و بروشور و… مورد استفاده واقع میشود.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال معمولا برای تعداد چاپ های یک تا 1000 عدد مورد استفاده قرار میگیرد، با توجه به عدم پیش نیاز ، بلافاصله در کمتر از چند دقیقه قابل چاپ می باشد .چاپ دیجیتال برای مواردی که زمان اندکی دارید بسیار گزینه مناسبی است.

لیتوگرافی چیست ؟

بیش از هر مرحله از چاپ باید طرح تبدیل به زینک و سپس زینک مورد نظر بر روی دستگاه چاپ نصب گردد، این عملیات را لیتوگرافی میگویند.

صحافی چیست ؟

حساس ترین بخش های هر چاپخانه ای قسمت صحافی آن است، باید با دقت و ظرافت تمام این کار انجام شود تا کاری تمیز و حرفه ای تحویل مشتری داده شود. صحافی مرحله اتصال برگه های یک کتاب، کاتالوگ یا بروشور گفته میشود که نصب جلد در آن حساس ترین بخش آن است، صحافی ها ممکن از از انواع چسبی، صحافی ته دوخت و یا سیمی باشند.

چاپ هدایای تبلیغاتی

یکی از قدرتمندترین روش های تبلیغاتی استفاده از هدایای تبلیغاتی است، این ابزارهای میتوانند انواع مختلفی داشته باشند، از خودکار و برگه هاییادداشت گرفته تا ساعت دیواری یا ساعت مچی، هدیای تبلیغاتی مانند ست های مدیریتی و ست های هدیه رومیزی یا انواع سالنامه ها و تقویم های دیواری و رومیزی و …

انواع لیوان ها و ماگ ها، انواع هدیه هایی که میتوانند برای عموم مردم در هر نوع قشر و رده سنی کاربردی و مناسب باشد، همه این ابزار ها میتوانند از انواع هدیه های تبلیغاتی نیزباشند!

در بخش وبلاگ سایت یا از منوی هدایای تبلیغاتی سایت شرکت تبلیغاتی مجریان میتوانید در مورد هر یک از انواع هدیه های تبلیغاتی مطالب جالبی را کسب نمایید.

برخی هدیه های تبلیغاتی وجود دارند که در هر زمان از سال امکان استفاده از آنها وجود ندارد، و یا به ندرت میتواند کاربرد خاصی را در بحث استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی و ارائه به مشتری داشته باشد.

در ادامه به بررسی بیشتر یکی از انواع هدیه های تبلیغاتی که در زمان های خاصی قابل ارائه هستند میپردازیم؛

چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی از انواع هدیه هایی است که معمولا در روزهای پایانی سال قابل سفارش و ارائه به مخاطبین است. این نوع هدیه تبلیغاتی یکی از موثر ترین و قدرتمندترین انواع هدیه های تبلیغاتی است. به دلیل کاربردی بودن تقویم رومیزی، این ابزار در انواع مختلفی به تولید میرسد. تقویم های زیردستی، تقویم های یادداشت دار، تقویم های پایه های چوبی و شیشه ای و تقویم های اداری از انواع این نوع تقویم های رومیزی تبلیغاتی هستند.

چاپ افست چیست ؟

چاپ افست برای سفارشات بالای 1000 عدد و دارای موارد خاص است، تمامی انواع چاپ ها روی کاغذ نیز شامل این موارد میشود. به عنوان مثال قیمت چاپ روی ماسک یکی از این نوع سفارشات است، که ممکن است در یک یا چند رنگ صورت گیرد. معمولا سفارشات ماسک های تبلیغاتی درتیراژ بالای 1000 عدد صورت میگیرد و با چاپ افست نیز به چاپ میرسد.

همچنین اینکه از دیگر انواع سفارشات برای چاپ افست میتوان چاپ هدایای تبلیغاتی، چاپ انواع سالنامه و سررسید، چاپ انواع تقویم ها و یا اوراق اداری، چاپ کاتالوگ و بروشور، انواع کتاب و… را نام برد.

در چاپ افست رنگ بصورت CMYK میباشد که هر رنگ نیز بطور جداگانه بر روی کاغذ چاپ و درنهایت عمل ترکیب رنگ روی کاغذ انجام میپذیرد.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال که معمولا برای تیراژ های زیر 1000 عدد و حتی یک دد مورد استفاده قرار میگیرد، یکی از انواع چاپ هایی است که معمولا برای مواردی که زمان کمی داریم نیز مناسب است. کسب و کارهای نوپا که تعداد سفارشات چاپ آنها تا مدتها کمتر از 1000 عدد نیز ممکن است باشد، با توجه به کم بودن تعداد سفارشات و اهمیت بالای کیفیت چاپ، برای چاپ سفارشات آنها از چاپ دیجیتال استفاده میشود. این نوع چاپ ها در چاپ های کاغذی تا برگه های A3 نیز قابل چاپ است.

لیتوگرافی چیست ؟

لیتوگرافی به فرآیندی گفته میشود که در آن صفحه های فلزی با جنس آلومینیومی ساخته میشوند، این صفحات زینک یا پلیت نام دارند. از این نوع زینک یا پلیت ها در چاپخانه های مجهز به چاپ افست برای انواع چاپ ها روی کاغذ استفاده میشوند. پس میتوان گفت که لیتوگرافی یکی از مراحل واسطِ چاپ افست است!

فایلهایی که از قبل برای چاپ طراحی شده اند، ابتدا بصو.رت صفحات فلزی زینک میشوند، و سپس برای چاپ از نوع افست به چاپخانه ارسال و طی فرآیند های مشخصی روی کاغذ چاپ میشوند.

چاپخانه مجریان

چاپخانه مجهز جریان سالهاست که به عنوان برترین چاپخانه در تهران شناخته شده است، همچنین طی چها سال متوالی موفق به کسب نشان رضایتمندیمشتری از سوی همایش های سراسری و بین المللی شده است! این یعنی موفقیت! یعنی نشانی از مشتری مداری و مدیریت درست، و در نهایت این ها هستند که کیفیت را تضمین میکنند. این چاپخانه برای چاپ انواع هدیه های تبلیغاتی، اوراق های اداریو کاتالوگ ها، بروشور و کتاب، سالنامه و انواع تقویم رومیزی و… مناسب میباشد.

انواع درب ضد سرقت با روکش پی وی سی

انواع درب ضد سرقت با روکش pvc چیست ؟

این محصول درای تنوع بسیاری از نظر؛

  1. نوع رویه های درب ضد سرقت
  2. رنگ در ب های ضد سرقت

رال رنگ مخصوص درب ضد سرقت با این روکش بیش از 30 نمونه سمپل رنگ دارد که متناسب با فضای داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

به طور کلی می توان گفت که می شود هر گونه درب ضد سرقت را با روکش کرد. روکش PVC تقریبا از درب های کلاسیک به شمار می آیند. درب ضد سرقت با روکش PVC مدت زیادی از طراحی ساخت و مرحله ی اجرایی آن ها می گذرد و در این مدت توانسته اند به خوبی خود را در ضمینه ی درب های ضد سرقت ثابت کنند.

مانند سایر درب های ضد سرقت دارای ساختار PVC درب های ضد سرقت ساختار فلزی با پروفیل کشی فلزی هستند که در کارخانه جات تولید می شوند با این تفاوت که در این محصول به جای استفاده از روکش های ضد آب استفاده می شود.PVC چوبی بر روی درب های ضد سرقت از روکش ضد آب PVC یکی از ویژگی های مهم درب های ضد سرقت با روکش بودن این درب ها است.

چرا یک درب باید ضد آب باشد ؟

با اندکی توجه می توانید به یاد آوردی که کشور عزیزمان دارای اقلیمی 4 فصل می باشد که در بعضی نقاط آن با تغییر فصول مختلف از میزان رطوب هوا مانند دیگر نقاط سایر کشور کاسته نمی شود رطوبت موجود در هوا می تواند به راحتی بر روی صنایع چوبی تاثیر بگذارد و با رسوخ در میان بافت آن ها باعث از کار افتادگی و به اصطلاح باد کردن آن ها شود و خسارت های هنگفتی را برای صاحبان محصولات چوبی به ارمغان آورد. پس این درب برای آب و هوای مرطوب مناسب می باشد.

قبل تر به جنس درب های ضد سرقت MDF اشاره کردیم که بعدها گفتیم که این درب ها در واقع از جنس PVC روی آن تعبیه میگردد. حرارت و فشار رویه ی به روش صنعتی است به همین علت در تولید رویه درب ضد سرقت PVC امکان آسیب روکش (خراشیده شدن و …) امکان رنگ کردن مجدد درب وجود نخواهد داشت.

کابل های شبکه را به بهترین روش انتخاب کنید

تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین نوع کابل شبکه

برای انتخاب بهترین کابل مورد استفاده در شبکه باید به نکات زیر توجه کرد و سپس اقدام به فروش کابل شبکه ارزان  کرد :

  • پهنای باند مورد نیاز
  • امنیت زیر ساخت شبکه
  • هزینه نصب
  • سهولت اجرا
  • هزینه نگهداری
  • امکان توسعه در آینده

پهنای باند مورد نیاز در شبکه

یکی از اصلی ترین موارد برای تعیین نوع کابل مورد استفاده در زیر ساخت فروش تجهیزات اکتیو شبکه  ، پهنای باندی است که مورد نیاز می باشد.

کابل های شبکه مسی ، امروزه حداقل پهنای باند 1 گیگابیت در ثانیه را فراهم می کنند.

حداکثر مسافتی را که می توان با کابل شبکه زوج سیم به هم تابیده شده به هم ارتباط داد 100 متر است.

البته در رده های بالاتر و متراژهای کمتر حتی تا پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه را می توان با کابل های مسی انتقال داد.

کابل های فیبر نوری توانایی انتقال اطلاعات تا فاصله طولانی 40 کیلومتر را با پهنای باند 100 گیگابیت دارند.

امنیت و پایداری زیر ساخت شبکه

کابل های مسی شبکه در برابر نویز الکتریکی اثر پذیر هستند ولی در کابل های فیبرنوری این اثر وجود ندارد.

در کابل های شبکه مسی امکان استراق سمع و دسترسی غیر مجاز به رسانه انتقال دیتا در شبکه وجود دارد.

در کابل های فیبر نوری امکان دسترسی غیر مجاز به اطلاعاتِ در حال انتقال بسیار کم وجود دارد.

هزینه نصب و سهولت اجرا

کابل های مسی شبکه ارزان هستند و استفاده از آنها راحت است.

کابل فیبر نوری گران قیمت است و نصب و راه اندازی آن به دانش ، تخصص و تجهیزات خاصی نیاز دارد مثل پریز شبکه .

تجهیزات شبکه ای که در شبکه های نوری استفاده می شوند نسبت به شبکه های با کابل مسی گرانتر هستند.

استفاده از کابل های زوج سیم به هم تابیده شده در شبکه های کامپیوتری بسیار رایج است.

استفاده از کابل فیبر نوری زیاد در شبکه های کوچک و متوسط متداول نیست.

از کابل فیبر نوری در شبکه هایی استفاده می شود که پهنای باند و سرعت انتقال داده ها اهمیت بالایی دارد.