طراحی تابلو فروشگاهی شیوه ای است که به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به جامعه هدف معرفی کنید. این تابلو ها موجب ایجاد تصویری از شما و برندتان در ذهن مخاطبان می شود. چاپ تابلو فروشگاهی به جذب مشتریان و افزایش تعداد آنان کمک می کند. تعداد زیادی از مشتریان و افراد از کنار فروشگاه ها و مغازه ها عبور می کنند و اگر تابلوی فروشگاهی جذاب باشد به شما کمک می کند تا مشتری بالقوه را به بالفعل تبدیل کنید. مشتریان با نگاه کردن به تابلوی شما تصمیم می گیرند که اقدام به خرید کنند و مشتری شما شوند یا نه. در نتیجه طراحی تابلو فروشگاهی بسیار با اهمیت و تاثیر گذار است.
چاپ تابلو فروشگاهی در انواع مختلف انجام می شود و از متریال های گوناگون برای تولید آن استفاده می کنند. این امر باعث افزایش بهره وری و کارآیی فعالیت های شرکت و آن صنعت می شود. قیمت چاپ تابلو فروشگاهی به عوامل مختلفی مانند انتخاب متریال های مورد استفاده، بستگی دارد. بسیاری از صاحبان کسب و کار از تاثیر گذاری و ضرورت استفاده از این تابلو ها بی اطلاع اند.
طراحی تابلو فروشگاهی با هدف این است که تابلویی در سر درب مغازه نصب شود و برای معرفی نام برند به کار می رود. از این طریق می توان کسب و کار را به رهگذران ارائه داد. چاپ تابلو فروشگاهی با استفاده از متریال هایی مانند استیل، فلز، چوب ترموود، چلنیوم و پلاستیک تولید می شود.
بسیاری از رهگذاران از کنار تابلو های فروشگاهی عبور می کنند ولی روی آن ها تاثیری ندارد و از نظر آنان این تابلو ها بی محتوا می باشد. ولی اگر طراحی تابلو فروشگاهی با دقت و خلاقانه انجام شود به دلیل جذاب بودن محتواها ذهن خود را مشغول کرده و مخاطب رغبت می کند تا وارد فروشگاه شود. اگر هنگام چاپ تابلو فروشگاهی بخواهید از اطلاعات زیادی استفاده کنید باید آن را در محلی نصب کنید که رهگذران زمان بیشتری را صرف کنند تا مطالب را بخوانند.
قیمت چاپ تابلو فروشگاهی زمانی زیاد می شود که بخواهید تابلوی بزرگ تری را سفارش دهید و تولید کنید. بهتر است اگر قرار است تابلو سفارش دهید کمی اندازه ی آن را بزرگ تر انتخاب کنید تا بتوان به راحتی آن را طراحی کرد. اگر در طراحی تابلو فروشگاهی تعداد عکس ها و تصاویر زیاد باشد زمان زیادی را از مخاطب می گیرد تا بتواند تمام عکس ها را ببیند و این کار اشتباه است.
بهتراست هنگام چاپ تابلو فروشگاهی از عکس هایی با تعداد کم ولی با کیفیت و با مفهوم استفاده کرد. این گونه تابلو ها بیشتر مخاطب را به خود جذب می کند. با انتخاب یک عکس خلاقانه می توانید مفاهیم زیادی را به رهگذر منتقل کنید. انتخاب عکس بسیار موثر و مهم است انتخاب یک عکس جذاب موجب موقفیت در استراتژی شما می شود.
هر استراتژی ای که انتخاب می شود و هر شیوه بازاریابی برای جذب مشتری و افزایش فروش و ارائه خدمات بیشتر می باشد. برای این که طراحی تابلو فروشگاهی بتواند مشتری هدف را جلب کند باید نسبت به مشتریان شناخت بیشتری داشته باشیم و در باره ی علایق آنان و سن و جنس شان، کسب اطلاعات نماییم. اگر کار شما تهیه غذاهای فست فود است باید چاپ تابلو فروشگاهی را به گونه ای خلاقانه انجام دهیم که ناخودآگاه مشتری هوس خوردن فست فود را کند.
می توان از تابلو ترموود استفاده کرد و نماهای چوبی به کار برد و آب نمای ویژه ای طراحی کرد تا یک فضای طبیعی برای مخاطبان فراهم شود. استفاده از متریال های گران تر، قیمت طراحی تابلو فروشگاهی را افزایش می دهد ولی راندمان را نیز بالا می برد.
اگر قیمت چاپ تابلو فروشگاهی برای تان مهم است می توانید با متریال های ارزان این کار را انجام داد تنها کافیست خلاقیت ویژه ای به کار برد و مخاطب را جذب نمود.
می توان تابلو های فروشگاهی را روی ساختمان و پل ها و مکان های متعدد و راه ها نصب کرد. می توان نصب را به گونه ای انجام داد که قیمت طراحی تابلو فروشگاهی ارزان تمام شود و در زمان کوتاهی این کار اجرا شود.
تیم حرفه ای خدمات طراحی جوپنزا از ساده ترین و پیشرفته ترین وسایل استفاده می کنند تا تابلو های فروشگاهی را به بهترین شیوه طراحی کنند و به مشتریان گرامی تحویل دهند.