دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

طراحی بروشور ارزان




حتما همه ی شما بروشور را درون جعبه محصولاتی که خریداری میکنید دفترچه کوچکی یا کاغذی که به روش خاصی تا شده باشد دیده اید که اطلاعاتی را در مورد محصول، نحوه استفاده و دیگر موارد مورد نیاز به شما میدهد. این دفترچه همان بروشور محصول است. بروشورهایی که به خوبی طراحی و چاپ شده اند به شما در معرفی شرکتتان کمک می‌کند و ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغات اهداف و عملکرد شرکت است. یک طراحی بروشور خوب می تواند پایگاه شرکت را در بین مشتریان ثابت و محکم تر کند و در جلب مشتریان جدید موفق تر عمل کند.

طراحی بروشور با چه نرم افزارهایی انجام میشود

طراحی برشور ها با نرم افزاهایی گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلیستریتور و ایندیزاین و کورل انجام می شود و چاپ بروشور با دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام می شود.

نسبت به سایز و تعداد لت هایی که برای یک بروشور ترسیم می شود باید در نرم افزار مربوطه خطوط و لاین راهنما گذاشته شود و بر روی هر لت طراحی مورد نظر انجام شود. برای مثال برای طراحی بروشور در سایز A۴ که دارای دو خط تا و ۳ لت است، باید ۲۹٫۷ را بر ۳ تقسیم کرده و هر لت حدوده ۹٫۵ سانتی متر را با یک خط راهنما از هم جدا کرده و بر روی هر لت طراحی را انجام داد. در پایان کار خود یک پرینت گرفته و صفحات را تا کرده و روی هم قرار داده میشود.

در دنیای امروز با توجه به ماشینی شدن شهرها مردم زمان زیادی را صرف حمل و نقل های بین شهری می کنند. با تاکسی، اتوبوس، خودروی شخصی یا مترو. برای همین زمان مناسبی برای تبلیغات به وجود می آید، بله اینجاست که اهمیت طراحی بیلبورد برای همه کسب و کار ها مشخص میشود، زیرا هر المان مورد نیازی که تبلیغات نیاز دارد را در خود گنجانده است.

مثلا نام تجاری شما در یکی از بزرگراه های پر تردد و ترافیک شهر تهران قرار دارد. هزاران نفر در عرض چند ساعت شما را می بینند. و با توجه به تجمع هر روزه ی بسیاری از مردم در سطح شهر، برند شما سالانه میلیون ها بار دیده می شود.

این تکرار، برند شما را در ذهن بیننده حک می کند. پس یک بیلبورد با قرار گرفتن در معرض دید افراد به صورت مکرر، شما را در حافظه ی آنها ثبت می کند. و در زمان خرید آنها را تبدیل به مشتری شما می کند.

معرفی طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد یکی از حساس ترین بخش های تبلیغاتی است. زیرا هر پیکسل از طرح شما تبدیل به ابعاد بزرگی می شود. این موضوع می تواند بعد از چاپ برای شما دردسر ساز شود. زیرا کوچکترین المان کم حجم و بی کیفیتی، در ابعاد بزرگ چاپی کاملا خود را نشان می دهد. پس گروهی را که برای طراحی بیلبورد خود انتخاب می کنید باید مجرب و خلاق باشد تا بتواند طرح شما را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کند.


اگر میخواهید طراحی لوگو حرفه ای سفارش دهید، شرکت جوپنزا می تواند بهترین گزینه برای انجام و طراحی یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار شما باشد.

بیشتر از ۹۶ درصد افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به ما سپرده اند، در انجام کار، از لوگویی که برای آنها طراحی شده است رضایت داشته اند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار، سفارش طراحی لوگوی خود را، فقط باید به شرکت هایی بدهید که از قبل نمونه های بسیار زیادی در طراحی لوگو داشته اند.

چون که این شرکت‌ها، توانایی انجام و به اتمام رساندن سفارش لوگوی شما را به عالی ترین حالت ممکن دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد