دانشنامه

دانشنامه محتوایی

دانشنامه

دانشنامه محتوایی

چاپخانه خوب برای چاپ هدایای تبلیغاتی

چاپخانه خوب برای چاپ هدایای تبلیغاتی

چاپخانه خوب برای چاپ هدایای تبلیغاتی


چاپخانه خوب برای چاپ  هدایای تبلیغاتی یکی از مهم ترین گام ها در فرآیند بازاریابی و برندینگ محسوب می شود. هدیه دادن و گرفتن هدیه یکی از دلنشین ترین کارهایی است که انسان ها انجام می دهند. یکی از مهم ترین و موفق ترین استراتژی هایی که در بازاریابی از آن استفاده می کنند، هدیه تبلیغاتی است که این روزها همه ی کسب و کارها و شرکت ها به آن توجه می کنند و سعی می کنند چاپخانه خوب برای چاپ هدایای تبلیغاتی پیدا کنند.

شرکت ها سعی می کنند از محصولاتی استفاده کنند که پرکاربرد بوده و توسط افراد زیاد استفاده می شود تا از این طریق بتوانند خود را روزانه به مشتریان خود یادآوری کنند. محصولات تبلیغاتی کالاهایی هستند که روی آن ها لوگو و برند شرکت چاپ می شود و به مخاطبان هدف ارائه می شود.

چاپ هدایای تبلیغاتی

با انتخاب چاپخانه خوب برای چاپ هدایای تبلیغاتی و طراحی و تولید محصول تبلیغاتی منحصر به فرد می توانید باعث ایجاد تمایز در بین رقبا شوید و ارتباط موثری با بازار هدف برقرار نمایید. هدیه دادن محصولاتی برای تبلیغات در سراسر دنیا توسط همه ی برند ها انجام می گیرد و یکی از راه های موثر برای معرفی خود به بازار هدف است. البته کسب و کارها این هدایا را در نمایشگاه ها و همایش هایی که برگزار می کنند نیز به مشتریان و نمایندگان و همکاران خود ارائه می دهند. بهترین هدیه ها آن هایی است که بتواند یکی از نیازهای مشتریان را برطرف کند و کاربردی باشد.

در این صورت مورد استقبال قرار می گیرد و بر ذهن مشتریان تاثیر می گذارد. اگر به درستی محصول تبلیغاتی را انتخاب نمایید و کار را به چاپخانه خوب برای چاپ هدایای تبلیغاتی بسپارید، میزان بیشتری از چیزی که هزینه کرده اید به شما برگشت داده می شود.

چاپ بسته بندی محصولات غذایی

چاپ بسته بندی محصولات غذایی برای جلب نظر مخاطبان هدف و ثبت نام تجاری در ذهن افراد با اهمیت است. اگر بسته بندی مواد غذایی با ایده پردازی و به شکل خلاقانه ایجاد شده باشد موجب ایجاد ولع در مصرف کنندگان می شود و آنان را نسبت به خرید ترغیب می کند. می توان با استفاده از بسته بندی ها در طرح های مختلف و استفاده از برچسب ها به مخاطبان نشان دهید که محتویات بسته شامل چیست. بسته بندی ها به محصولات و برند تجاری و شرکت هویت می بخشد. چاپ بسته بندی محصولات غذایی باید با کیفیت و همراه با طراحی منحصر به فرد باشد تا مخاطبان رغبت به خرید کنند.

چاپ بسته بندی محصولات غذایی اولین چیزی است که مشتریان آن را می بینند و از این طریق می توان با مشتریان هدف ارتباط برقرار کرد. بسته بندی به اندازه ی مواد غذایی مهم است و در تصمیمات مشتریان هدف اثر گذار می باشد. بسته بندی شامل طراحی و تولید پوشش و لباسی برای محصولات است که نیاز به داشتن دانش و تجربه در زمینه هنر و علم روانشناسی و فناوری می باشد. مهم ترین و اولین هدف جعبه ها حفاظت از محصولات در برابر آسیب دیدگی است به طوری که محصولات از زمان تولید تا زمانی که توسط مصرف کننده به مقصد حمل شوند، سالم باقی بمانند.

طراحی بسته بندی چیست ؟

طراحی بسته بندی حاصل ترکیب طرح ها و رنگ ها و عوامل گرافیکی می باشد که همانند لباس برای محصولات کاربرد دارد و از محتویات جعبه در برابر فشار و شرایط آب و هوایی و سرما و گرما و نور و… محافظت می کنند و مانع از این می شود که محصولات تغییر ماهیت دهند. چاپ بسته بندی محصولات غذایی از مواد غذایی در برابر فاسد شدن ممانعت می کند و به حمل و نقل آن کمک می کند. یکی از بی نظیر ترین موارد در صنعت بازاریابی چاپ بسته بندی می باشد که مدیران زیادی در آن سرمایه گذاری می کنند و بودجه ای را به صورت سالانه به این امر اختصاص می دهند. تجربه نشان داده مشتریان برای خرید کالا ها مخصوصا محصولات غذایی به بسته بندی ها اهمیت می دهند.

چاپ بسته بندی محصولات غذایی باید کاربردی باشد و بتواند به درستی باعث ایجاد ارتباط با مشتریان شود و زمانی این ارتباط شکل می گیرد که احساس خوبی در مشتریان ایجاد شود. شرکت های معروف در سراسر دنیا به این موضوع واقف هستند و به دنبال ایجاد جذابیت بیشتر در بسته بندی ها می باشند و هزینه ی بالایی برای این کار پرداخت می کنند. این شرکت ها از بهترین چاپخانه ها کمک می گیرند تا بتوانند تصویر مثبتی در ذهن مخاطبان ایجاد کنند. با بسته بندی میتوان به ارائه توضیحاتی درباره مشخصات شرکت و برند پرداخت و خود را به جامعه هدف شناساند.

طراحی بسته بندی محصولات غذایی

چاپ بسته بندی محصولات غذایی تنها برای این نیست که محصول را زیباتر نشان دهد بلکه باید به برند شما هویت بدهد و فروش شما را افزایش داده و تعداد مشتریان را بالاتر ببرد. بسته بندی محصولات غذایی باید عملکرد خوبی داشته باشد که در ادامه به اختصار به توضیح در این باره می پردازیم:

  • بسته بندی باید باکیفیت باشد تا تازگی و طراوت محصولات غذایی را حفظ کنند.
  • با توجه به مواد غذایی باید انتخاب کرد بسته بندی منعطف باشد یا سخت و محکم باشد و فضای لازم چقدر باشد.
  • چاپ بسته بندی محصولات غذایی باید به گونه ای باشد که حمل و نقل آن را تسهیل کند.
  • بسته بندی ها باید شامل اطلاعاتی راجع به مواد اولیه و تولید کننده و موارد هشدار و تاریخ انقضا باشد.
  • در روی جعبه ها باید هویت برند را نشان دهد.

بسته بندی باید موجب ایمنی و مراقبت از محصولات شود و طراحی آن به گونه ای باشد که در کمترین زمان توجه مخاطب را جلب کند تا او ترغیب شود آن محصول را خریداری کند. بهتر است بسته بندی محصولات فواید و ویژگی های آن محصول را توضیح دهد و نوشته ها به گونه ای ابشد که درک آسانی داشته باشد. چاپ بسته بندی محصولات غذایی نباید دارای پیچیدگی باشد تا مشتریان به راحتی آن را استفاده کنند.

بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی در تهران, چاپ سررسید اختصاصی , بهترین چاپخانه سررسید

اهمیت انتخاب سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی

در دنیای امروزی که رقابت زیاد است و تبلیغات نقش مهمی در فروش محصولات و خدمات دارد و باعث معرفی برندتان به جامعه می شود، بهتر است از محصولاتی برای تبلیغات استفاده کنید که افراد به صورت روزانه از آن استفاده می کنند. برای تاثیر گذاری بر ذهن مشتری باید محصولی را هدیه بدهیم که برایش سودآوری دارد. منظور از سودآوری بحث مالی آن نیست بلکه منظور نگرش مثبتی است که برای مشتری ایجاد می شود. انتخاب بهترین سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ محصولی است که به مشتریان سود می رساند و با استفاده از آن می توانند برنامه ریزی کنند. بنابراین از سالنامه ها غافل نشوید. وقتی از سررسید برای هدیه دادن استفاده می کنید در واقع مشتریان خود را همه روزه درگیر خواهید کرد و او را راغب می کنید که از برند شما استفاده کند.

یکی از بهترین سررسید ها، سررسید اختصاصی می باشد که بسیاری از شرکت ها که دارای مشتریان خاص هستند این نوع محصول را سفارش می دهند. سررسید هایی که به شکل اختصاصی تولید می شوند در واقع سفارشی شده هستند و چاپخانه آن را به نحوی تولید می کند که کاملا به دلخواه شرکت مورد نظر باشد و مخصوص آن کسب و کار باشد و هیچ شرکت دیگری آن را ندارد. در واقع شرکت ها طرح ها و رنگ ها و نوع مقوا را به سلیقه ی خود و با توجه به جامعه هدفشان انتخاب می کنند و سفارش بهترین سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ رامی دهند. برای طراحی بهتر از طراحان حرفه ای کمک می گیرند که به تمامی جزئیات توجه می کنند و محصول با کیفیتی را به شرکت تحویل می دهند تا آنان را به هدف خود که افزایش فروش است برسانند.

ارزان ترین نوع سررسید و سالنامه تبلیغاتی در چه قیمت هایی است؟

قیمت سررسید و سالنامه های تبلیغاتی بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی در تهران بستگی به کیفیت سررسید تبلیغاتی و مواد اولیه ای ان از قبیل قیمت کاغذ و چسب و… دارد .یکی از عواملی که در قمیت سالنامه و سررسید دخیل هستند تورم موجود در بازار است که باعث می شود هرسال قیمت های آن متفاوت باشد.

طراحی تقویم رومیزی 1401, تقویم رومیزی, چاپ تقویم رومیزی

دراغلب مواقع بر روی اغلب میزهای تحریر، قفسه های کتاب و یا میز کار از یک تقویم رومیزی استفاده می کنند. طراحی تقویم رومیزی ۱۴۰۱ برای سال جدید می تواند به جامعه هدف کمک کند تا تصویر روشنی از روزهای آینده برای مصرف کننده ایجاد شود و بتواند کارها را بهتر برنامه ریزی نماید.

طراحی تقویم رومیزی ۱۴۰۱ توسط شرکت ها به آن ها کمک می کند تا بتوانند کسب و کار خود را تبلیغ کنند و هر روز نام تجاری و برند خود را به بازار هدف یادآوری نمایند. یکی از رایج ترین هدیه های تبلیغاتی که بیشتر برای سال جدید مد نظر می باشد سفارش و تهیه انواع تقویم می باشد مانند انواع سررسید ها و سالنامه. استفاده از تقویم برای هدیه تبلیغاتی بسیار موثر و مرسوم است چون یک محصول کاربردی می باشد و همه ی افراد در همه ی مکان ها مانند شرکت ها و فروشگاه ها و اداره ها و در منازل از آن استفاده می کنند. مشتری با نگاه کردن روزانه به این تقویم ها می تواند کل روزها و ماه ها را ببیند و برنامه های خود را مرور کند و از این طریق برند شما در ذهن مخاطب ثبت می شود.

سفارش و تولید تقویم ۱۴۰۱

طراحی تقویم رومیزی ۱۴۰۱ توسط اکثر کسب و کار ها سفارش داده می شود و نکته ای که باید به آن توجه کنند زمان سفارش است که باید به موقع باشد تا بتوانند زود به دست مشتری برسانند و از طرفی موجودی های انبار چاپخانه ها به اتمام نرسد تا دچار محدودیت در انتخاب نشوند. نکته قابل توجه دوم انتخاب شرکت تبلیغاتی ای ست که دارای بهترین چاپخانه بوده و حسن شهرت دارد تا محصول با کیفیت تر تولید شود. شرکت مجریان با داشتن کادری مجرب و کارآزموده آماده خدمت رسانی به تمامی مشتریان گرامی است.

انواع لوستر سقفی

جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار

جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار یکی از انواع وسایل دکوراسیون داخلی با هر عملکردی است می‌تواند روشنایی فضای شما را زیباتر از قبل کند . لوسترها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ ها لوستر کریستالی است.

تولید و وجود انواع لوستر نشان دهنده این است که شما باید با دقت بیشتری لوستر مدنظر خود را خریداری کنید.  لوستر سقفی کریستالی معمولا برای متراژهای خیلی کوچک مناسب نیست (مگر اینکه از لوستر سقفی کریستالی کوچک استفاده کنید.) و برای فضا هایی با متراژ بالا مناسب هستند .  با این حال لوسترهای کریستالی خود دارای انواع مختلفی هستند که به شما فرصت انتخاب می‌ دهند تا بهترین و مناسب ترین نوع لوستر کریستال سقفی را خریداری کنید.

در هنگام خرید جدید ترین لوستر سقفی کریستالی  در بازار باید به وزن آن نسبت به فضا توجه کنید و معمولا بهتر است با هر متراژ و سبکی لوستر سبک وزن خریداری کنید. علاوه بر وزن به ارتفاع نیز دقت کنید برای مثال برای فضایی مانند باکس پله داخلی از لوستر راه پله استفاده کنید.

انواع لوستر سقفی

لوستر سقفی از نوع کریستالی یکی از لوسترهای کریستالی است که به کمک کریستال ‌هایی به سقف وصل هستند. اگر به دنبال لوستر برای سقف کوتاه هستید و قیمت لوستر ارزان و شیک برای شما مهم است، لوستر کریستالی سقفی گزینه مناسبی هستند.

 لوستر آویز، بهترین لوستر

لوستر آویز ،  یک چراغ شاخه ای تزئینی است که برای نصب روی سقف ها یا دیوارها طراحی شده است.  لوسترها بسیار زیبا و شیک هستند و معمولاً از لامپ های رشته ای استفاده می کنند ، اگرچه در برخی از طرح های مدرن از لامپ های فلورسنت و اخیرا LED  استفاده می شود.

لوستر های آویز از مدرن ترین انواع لوستر ها می باشند  مانند جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار  . این لوستر ها علاوه بر زیبایی و جلوه  خاصی که به خانه ی شما میدهند ، میتوانند تاثیر شگفتی بر دکوراسیون و در نتیجه احساس رضایت و آرامش شما از یک محیط را جلب کنند

. مهر و ماه یکی از بهترین تولید کنندگان انواع لوستر سقفی مدرن, لوستر سقفی ریسه ای  و لوستر سقفی ال ای دی و … برای منزل و محل کار شما می باشد. همراه ما باشید تا به بررسی انواع و توضیحات لوستر آویز بپردازیم.

ابداع کننده اولین طرح های لوستر، ایتالیایی ها از سال ۱۵۰۰میلادی بوده ‌اند، فکر استفاده از لوستر به عنوان یک وسیله  دکوری  و زینتی را به جهان ارائه کردند. لوستر , با نام چراغ آویز نیز شناخته می شود .

کلاه آکاردئونی چیست؟

کاور کفش نوعی پوشش ساخته شده از نایلون و کش¬ می باشد که به آن پاپوش یا روکش کفش گفته می شود وسیله ای است که به کمک آن می توان کفش های خود را برای جلوگیری از انتقال گردوغبار و آلودگی های محیطی مانند اتاق عمل و سایر بخش های بیمارستان (ICU و CCU)، آزمایشگاه هاو کارخانه های تولید (دارویی، پزشکی، غذایی، بهداشتی و غیره) پوشاند.

کاور کفش یکبار مصرف

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در بیمارستان ها با آن مواجه هستیم وارد شدن گرد و غبار و ویروس ها به محیط های استرلیزه شده است با مطالعات و تحقیقات صورت گرفته کاشف بعمل آمد که یکی از عمده ترین راه ورود این آلودگی ها به بیمارستان ها کفش های کسانی است که به این محیط ها رفت و آمد می کنند.

کاور کفش بهنام طب ایرانیان معمولا از نایلون و اسپان باند رنگ آبی و رنگ های سفارشی ساخته می شود و در بیمارستان ها ـ درمانـگا ها ـ کلینیک ها ـ آزمایشگاه ها ـ داروخانه ها و در تمامی فروشگاها و شرکت های تجهیزات پزشکی در دسترس عموم می باشد.

کاور کفش, کاور کفش بیمارستانی


کاور کفش بیمارستانی

کاور کفش یک کاور یک بار مصرف است که به آن کاور کفش بیمارستانی نیز گفته می شود که یک کاور با جنس نایلون است که در مراکز درمانی و بهداشتی و ایزوله کاربرد دارد. با استفاده از این کاور ها می توان از انتقال میکروب و آلودگی ها به مکان و محیط های تمیز جلوگیری نمود. کاور کفش در محل هایی مانند بیمارستان و باشگاه ها و سالن های آرایشی و آزمایشگاه ها و صنایع غذایی و مکان نگهداری سرورهای کامپیوتری و… به کار گرفته می شود.شرکت بهنام طب یکی از شناخته شده ترین تولید کننده های این محصول می باشد که از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه برای ساخت و تولید کاور کفش استفاده می نماید.

 کلاه آکاردئونی چیست؟

کلاه آکاردئونی چیست ؟ و چه استفاده ای دارد؟ دلیل نامگذاری کلاه آکاردئونی به این علت است که شکل ظاهری این کلاه ها شبیه به آکاردئون می باشد. این کلاه ها اغلب در مکان هایی استفاده می شوند که رعایت بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلاه های آکاردئونی یکبار مصرف بوده و در بیمارستان ها، رستوران ها، آشپزخانه ها، صنایع غذایی و دارویی و سایر مکان های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

دلیل استفاده از این کلاه های بهداشتی، جلوگیری از ریزش و چربی مو است. این کلاه ها بسیار سبک بوده و ضد آب می باشند. همچنین برعکس کلاه های پلاستیکی یکبار مصرف، از تعریق سر جلوگیری می کنند.

جنس کلاه آکاردئونی چیست؟

جنس کلاه آکاردئونی از اسپان باند است. اسپان باندها پارچه های یکبار مصرف با لایه سوزنی هستند. این پارچه ها از الیاف پرس شده تولید شده اند و کاملا مناسب تولید محصولات یکبار مصرف می باشند.

گرماژ مورد استفاده در ساخت این کلاه ها معمولا ۱۵ گرم می باشد. وزن نهایی هر کلاه حدودا بین ۵ الی ۱۰ گرم است و به دلیل استفاده از ترکیبات پلیمری در تولید این کلاه ها، با تمام پوست ها سازگار بوده و ایجاد حساسیت نمی کنند. از این رو تمام افراد قادر به استفاده از این محصول می باشند. کلاه های آکاردئونی به دلیل نازک بودن باعث جریان هوا در سر می شود، از این رو از تعریق جلوگیری کرده و باعث اذیت شدن سر نمی شود.

این کلاه ها اغلب در بسته بندی های ۱۰۰تایی در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی قابل دسترس هستند. کلاه های آکاردئونی در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو افرادی که در بیمارستان ها، مراکز درمانی، آشپزخانه ها و صنایع غذایی و دارویی کار می کنند، باید برای رعایت بهداشت و اطمینان خاطر از این کلاه ها استفاده کنند.

تفاوت کلاه های آکاردئونی و پلاستیکی

ممکن است به نظر برسد که استفاده از این محصول در مدت زمان طولانی باعث آزار فرد شود، اما این کلاه ها به دلیل جنس لطیف، نازک و وزن کمی که دارند عمدتا روی سر حس نمی شوند و استفاده از آن ها بسیار آسان است. از این رو فرد در طولانی مدت احساس خستگی نمی کند.
در تولید این کلاه ها از کش پهن استفاده می شود. این کش ها بسیار منعطف بوده و به راحتی روی سر ثابت می شوند.

علاوه بر این از کش های با دوام و محکم در تولید این کلاه ها استفاده می شود که نه پاره می شوند و نه باعث خستگی و آزار فرد می شوند، بلکه به آسانی به اندازه های مختلف درمی آیند و روی سر فیکس می شوند. این کلاه ها در حالت جمع شده حجم بسیار کمی دارند و در حالت باز شده تا ۴۷ سانتی متر کشیده می شوند.

در تولید کلاه آکاردئونی از دو ماده اولیه pp و pe استفاده می شود که هر دو ماده های قابل بازیافت می باشند و به طبیعت آسیبی نمی رسانند. اما بازیافت کلاه های یکبار مصرف پلاستیکی میلیون ها سال به طول می انجامد و آسیب های جبران ناپذیری به طبیعت می زند.

مزایای کلاه های آکاردئونی

مزیت های کلاه آکاردئونی چیست ؟ رنگ این کلاه های بهداشتی و یکبار مصرف، اغلب سفید یا آبی است. در اصل در تولید این کلاه ها از رنگ های روشن استفاده می شود تا کثیفی ها و آلودگی ها به راحتی قابل رویت باشند. به یاد داشته باشید که این کلاه ها یکبار مصرف هستند و قابل شستشو نمی باشند. از این رو باید پس از هر بار مصرف آن ها را دور انداخته و از کلاه جدید استفاده کنید. استفاده طولانی مدت از یک کلاه، عملی غیر بهداشتی است.

کلاه های آکاردئونی طراحی بسیار هوشمندانه ای داشته و به دلیل جنس نازکی که دارند از تعریق جلوگیری کرده و در عین حال ضد آب می باشند. از این رو هیچ بوی بدی نمی دهند. به راحتی پاره نمی شوند. فشاری به سر وارد نمی کنند و به دلیل استفاده از کش پهن، تمام سر و موها را پوشش می دهند.

استفاده از کلاه آکاردئونی در رعایت بهداشت و داشتن عملکرد بهتر به شما کمک می کند. همین حالا می توانید بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین کلاه های یکبار مصرف آکاردئونی را از سایت بهنام طب خریداری کنید.

سرجی فیکس یکی از طراحی های امروزی و تازه وارد بازار شده ی طراحان تجهیزات پزشکی است که آمده تا جایگزینی برای بانداژ ها باشد به وسیله ی سرجی فیکس زخم های روی سر، زخم های روی دست، روی پا و حتی انگشتان و… بسته می شود و پانسمان بر روی آن ثابت نگه داشته می شود تا زخم پانسمان شده باز نشود.

سرجی فیکس یا باند فیکس در واقع یک بافت توری شکل و بسیار نرم با قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد که ممکن است شما در زندگی روز مره ی خود بر روی سر افرادی که عمل جراحی مغزی یا شکستی و بخیه بر روی سر خود داشته اند دیده باشد یا همچنین ممکن است آن ها را بر روی شکم نوزادان تازه متولد شده دیده باشید.

در واقع هدف از استفاده از این محصول این است که ما بتوانیم پانسمان را بر روی هر نقطه ای از بدن که بخواهیم نگه داریم به صورتی که باعث آزار بیمار نشود و همچنین از تکان خوردن بی مورد پانسمان بر روی زخم و جابه جا شدن آن جلو گیری کنیم.

سرجی فیکس راه حل بسیار مناسبی برای این گونه مشکلات است این محصول به راحتی قابل استفاده است و وسیله ای درخور برای نگه داشتن پانسمان در هر نقطه از بدن می باشد.

باند فیکس سر , باند توری سر
باند فیکس سر

انعطاف پذیر
مناسب برای پانسمان سر و صورت
جعبه 24+1 عدد ( یک عدد رایگان)

ساختار سرجی فیکس

سرجی فیکس بافت مشبک داشته و از الیاف لاتکس بافتنی ضد حساسیت ، الیاف پلی آمید والیاف پلی اورتان ساخته شده است.

به لطف الیاف لاتکس بافتنی و الیاف پلی آمید سرجی فیکس یا باند فیکس سر هیچ گونه حساسیت و آلرژی بر روی پوست سطح بدن و زخم ایجاد نمیکند.

همچنین بافت مشبک سرجی فیکس یا باند زخم به این محصول این امتیاز را داده است که با عبور بدون مانع هوا از این بافت باعث تسریع روند بهبودی زخم شود و همچنین از به وجود آمدن محیط آلوده و رشد میکروب ها و مواد مضر برای بدن جلو گیری به عمل آورد.

پس در یک نگاه کوتاه به مطالبی که با هم راجب آن بحث کردیم فهمیدیم که که برخلاف باند های سنتی گذشته که مانع رسید هوای تازه و اکسیژن به سطح زخم میشوند سرجی فیکس ها و باند فیکس ها گذینه ای بسیار ایده آل برای ثابت نگه داشتن پانسمان در قسمتی از بدن که بانداژ کردن آن دشوار است می باشند.

نکات بیشتر سرجی‌فیکس

نکته دیگری که خوب است بدانید این است که سرجی‌فیکس یا باند فیکس ها معمولا زا جنس پنبه ساخته می شوند تا از تعریق بیمار در محل زخم جلو گیری به عمل آورد همچنین بافت پنبه ای سرجی فیکس ها از از عرق سوز شدن و ایجاد عفونت در محل زخم یا اطراف محل جراحی پیش گیری می کنند.

این محصولات دوست داشتنی یکی از طراحی های مفید و خاص در عین حال بسیار ساده ی نوابغ مهندسی پزشکی بوده اند و با این که ساختار بسیار ساده ای دارند امروزه راه حل بسیار از مشکلات بانداژ زخم های که در محل های غیر معمولی هستند بوده اند.

سرجی‌فیکس یا باند فیکس میتواند به راحتی روی سر، پا، انگشتان وحتی پشت گوش و هر محلی که فکراش را بکنید پانسمان را بدون حرکت بر روی زخم را محل جراحی و بخیه نگه دارد.

سرجی فیکس ها معمولا به صورت بانداژی ( متری) یا به صورت پوشیدنی ( سرجی‌فیکس های شرتکس مانند مادران) فروش و خریداری می شوند و شما می توانید آنها را در اکثر داروخانه های شهر محل زندگی خود ویا سایت های فروش لوازم پزشکی آنلاین یافته و خریداری نمایید.

طول سرجی فیکس

طول سرجی فیکس ها یا باند فیکس ها بسته به محلی که می خواهید این محصول را بر روی آن استفاده کنید متفاوت می تواند باشد در واقع شا می توانید تا جایی که میخواهید و سرجی فیکس به شما اجازه می دهد این محصولات را کش بیاورید.

خاصیت کش سانی و انعطاف پذیری بالای این محصولات است که به راحتی بر روی طول سرجی فیکس تاثیر می گذارد.

همین خاصیت کش سانی عالی این محصول است که ما توانیم از ان این نتیجه را بگیریم که سرجی‌فیکس یا باند فیکس های پوشیدنی مناسب تمامی سایز ها هستند و در صورت داشتن اضافه وزن و یا حتی در ماه های پایانی بارداری نیازی به نگرانی برای تهیه ی سرجی‌فیکس های سایز بندی شده ندارید و همیشه و در هر وضعیت بدنی می توانید این محصولات را که به صورت فری سلیز در داروخانه ها و یا سایت های فروش لوازم پزشکی آنلاین موجود هستند خردیداری کنید.

به طور کلی سرجی فیکس ها و یا باند فیکس ها از ناحیه ی طول خود تقریبا 2 برابر اندازه ی درج شده روی بسته بندی این محصولات قابلیت کش آمدن و افزایش طول دارند.

عرض سرجی‌فیکس

همانطور که در قسمت طول سرجی فیکس مطالعه نمودید عرض سرجی‌فیکس نیز مانند طول ان بسته به محل استفاده از این محصول قابل تغییر می باشد و حدودا تا 10 برابر اندازه ی اولیه ی خود وقتی که آن را تازه از بسته بندی بیرون آورده اید و 2 برابر اندازه ای که روی بسته بندی این محصول درج شده است قابل باز شدن و کش آمدن است و براحتی می تواند محل گسترده ای را از نظر عرضی مورد پوشش قرار دهد.

در صورتی که شما برای پوشاندن محل زخم و یا محل جراحی نیاز به سرجی فیکس هایی با عرض نسبت زیادی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از سرجی قیکس های متری می باشد .

سرجی‌فیکس های متری گذینه ی ایده آل و مناسبی برای ثابت نگه داشتن پانسمان بعد از عمل جراحی روی شکم ( مانند سزارین )، کتف و کمر هستند.

قابلیت های سرجی فیکس

در این قسمت می خواهیم شما را با تعدادی از قابلیت های سرجی فیکس آشنا کنیم:

  • قبلا راجب خاصیت کش سانی فوق العاده ی سرجی‌فیکس ها صحبت کرده ایم.
  • سرجی فیکس ها قابلیت شستشو دارند وبعد از شستشو به اندازه اولیه خود باز میگردند.
  • سرجی‌فیکس از تعرق شما به وسیله ی بافت مشبک و حفره ای خود جلوگیری میکند.
  • عدم به وجود آوردن حساسیت های پوستی.
  • سرجی اسلیپ بانوان
  • سرجی اسلیپ بانوان نوعی از سرجی قیکس می باشد که خانم ها استفاده می کنند.بعد از زایمان به خصوص بعد از عمل سزارین .



بررسی مزایا و معایب نما سیمانی و نما رومی

در اینجا میخواهیم به مقایسه نما رومی و نما سیمانی بپردازیم ولی پیش از آن مقدمه ای از انواع نمای ساختمان و متریال های استفاده شده در آن را ارائه می دهیم.

در مباحث مربوط به معماری و ساختمان سازی نمای ساختمان در اولین نگاه جلب توجه می کند و با مشاهده ی آن رهگذر می تواند درباره ی نوع نما و فضای داخلی سازه اظهار نظر و قضاوت کند. نمای بیرونی خارجی ترین پوشش یک ساختمان محسوب می شود و در واقع نقش لباس ساختمان را ایفا می کند. از نمای ساختمان نتیجه می گیریم که طراحی آن می تواند چقدر مهم باشد. نمای ساختمان ها با هم متفاوت است چون هر یک دارای الگو و سبک خاصی است.

شیوه هایی که در اجرای نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود میتوان به این طرح ها اشاره نمود: نمای پست مدرن، نمای رومی، نمای ترکیبی، نمای امروزی و مدرن، نمای مینیمال و…

سبک نما رومی چیست ؟

این سبک نما رومی یا کلاسیک نامیده می شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سبک به خصوص برای کسانی که علاقمند به معماری دوره یونان باستان و معماری گذشته ایران و سنت های کشورها هستند، محبوبیت بسیار زیادی دارد. از این سبک در نمای خارجی یا داخلی بسیاری از ساختمان های مسکونی، هتل ها، پاساژها و… استفاده می کنند.

تفاوت نمای سنگی ( رومی ) ونمای سیمانی چیست ؟

  • دوام و پایداری

سنگ بر گرفته شده از دل طبیعت است و سیمان از آهک، سیلیس، رس و اکسیدهای معدنی و در کارخانه ها تولید شده است. در نتیجه سنگ ها مقاومت و دوام بیشتری در برابر گرما و سرما و باران و برف دارند. از طرفی سیمان عایق ضعیفی در برابر گرما و رطوبت است به همین دلیل در نما رومی ساختمان که مهم ترین اصل دوام و استحکام است از سنگ استفاده می شود و سنگ مزیت محسوب می شود.

  • وزن

در نما رومی ساختمان از فاکتورها و عناصر زیاد استفاده می کنند که وزن زیای دارند و در زمان وقوع زلزله مشکل ساز می شوند( البته گاهی سعی میکنند از سنگ تراورتن استفاده کنند که نسبت به سایر سنگ ها سبک وزن تر است). نما سیمانی مشکل وزن بالا را ندارد.

  • قیمت

بسیاری از افراد بودجه ی زیادی برای پرداخت هزینه بالا ندارند. نما رومی از سبک های گران قیمت محسوب می شود چون قیمت سنگ های مورد استفاده بالاست. البته می توان از سنگ های ارزان قیمت تر هم استفاده نمود ولی بطور کلی با مقایسه نما رومی و نما سیمانی متوجه می شویم که قیمت نما سیمانی مقرون به صرفه تر است.

  • جلوه و نمود

در نما رومی سنگ ها زیبایی و ظرافت خاصی دارند و از متریال هایی شکیل و لوکس با رنگ های زیبا( رنگ روشن و کرم یا سایه هایی از رنگ سفید)  استفاده می شود. نمای سیمانی دارای رنگ یکنواختی است و باعث می شود ظاهر ساختما یکدست و تک رنگ باشد که مناسب افرادی است که به طرح های طبیعی و سنگ ها علاقه ای ندارند.

  • مدت اجرا

در مقایسه نما رومی و نما سیمانی میتوانیم به مدت زمان اجرای آن ها اشاره کنیم. زمان اجرای پروژه های معماری بسیار اهمیت دارد زیرا هرچه زمان طولانی تر شود هزینه ها از جمله هزینه حمل و هزینه ی دستمزد و حقوق کارگران افزایش می یابد. نما رومی و نما سیمانی دارای مدت زمان تقریبا شبیه به هم هستند چون هر دوی آن ها به داربست بندی نیاز دارند اما به دلیل اجرای جزئیات زیاد در نما رومی، مدت اجرای آن کمی بیشتر از نما سیمانی است.

 انواع نماسیمانی

  • نمای سیمان سفید
  • نمای سیمان شسته
  • نمای سیمان تخته ماله
  • نمای تگرگی و ماهوتی
  • نمای تیشه‌ای یا نمای چکشی
  • نمای آبساب و موزائیک شسته
  • نمای خراشی
  • نمای رومی سیمانی

این هشت مورد از انواع نما سیمانی و سیمانکاری پرکاربرد تر بوده و پیمانکار با توجه به موقعیت ساختمان، بودجه و سلیقه مشتری از آنها استفاده میکند.

متریال های اصلی نما رومی سنگ هستند. سنگ ها متنوع بوده و دارای طرفداران زیادی هستند.

مزایا و معایب نما سیمانی

ارائه ی مزایا و معایبی در باره ی نما سیمانی می تواند به شما در مقایسه نما رومی و نما سیمانی کمک کند.

مزایا:

  • در اجرای نما سیمانی علاوه بر رنگ سفید از رنگ های دیگر نیز استفاده می شود.
  • سرعت اجرا در آن بسیار بالاست.
  • هنگام آتش سوزی نما سیمانی مانع گسترش آتش می شود.
  • شستن نما سیمانی بسیار آسان است و به راحتی می توان آن را شست.

معایب: ایراد نما سیمانی این است که به راحتی کثیف می شود.

مزایا و معایب نما رومی

خلاصه ای از مزایا و معایب نما رومی را بطور گزینه ای،  برای افرادی که نمی خواهند زمان زیادی را صرف مطالعه متن کنند ارائه می کنیم تا کار آن ها برای مقایسه نما رومی و نما سیمانی راحت شود.

مزایا:

  • استفاده از ستون ها و قوس ها تزئینی که جلوه ی زیبایی به ساختمان می دهد.
  • دوام بالایی دارند و عایق حرارت و صدا هستند.
  • جلوه و عظمت با شکوهی را به نمای ساختمان می دهند و یکی از زیباترین نما ها در معماری محسوب می شوند.

معایب: اجرای نما رومی یا کلاسیک در خیابان ها و کوچه های باریک مناسب نمی باشد و در حوادث خطر ساز می شود. بسیار پرهزینه است و در ساختمان سازی مقرون به صرفه نیست. نما رومی به مرور زمان در برابر تابش خورشید رنگ خود را از دست می دهد و کمرنگ می شود. وزن سنگ ها بسیار زیاد است و اگر این کار توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود، هنگام نصب اتصالات ناشیانه و غیر حرفه ای اتفاق می افتد که ممکن است حادثه به بار آورد.

اجرا نما رومی و نما سیمانی

در این متن به مقایسه نما رومی و نما سیمانی پرداختیم و همان طور که می دانید هر سبک متریال های خاص خود را دارد که انتخاب بین این دو تحت تاثیر سلیقه ی صاحب ساختمان می باشد. فرد می تواند به نمای سیمانی علاقه مند باشد یا به نمای رومی. با این حال شما می توانید در بازسازی نما و یا ساخت نما برای انتخابی هوشمندانه از مجریان و مشاوران متخصص کمک بگیرید تا به بهترین خروجی دست پیدا کنید. در صورت تمایل، تیم نما سازان مرادی می تواند در انتخاب بهتر و متناسب با بودجه مورد نظرتان، شما را یاری کند.

راه های تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک آفتابی

فندک زیپو، طراحی ژاپن

فندک زیپو طراحی ژاپن – طراحی ژاپن بر روی بدنه فندک زیپو نوعی امتیاز و ارزش اضافه برای فندک

های زیپو ساخت اصل آمریکا است. در مقاله های قبلی که در مورد فندک زیپو نوشتیم در مورد نوع ساختار

این فندک به خصوص و ویژگی های خاص آن صحبت کردیم. زیپو یک فندک بنزینی است که با ساختاری

ساده بسیار کارآمد است و مناسب برای تمامی اقشار و سلیقه ها طراحی شده است.

فندک زیپو، تنها یک فندک ساده نیست بلکه نوعی پرستیژ بسیار جا افتاده است که در طی 90 سال عمر

خود در تمامی عرصه های زندگی بشری و اتفاقات روزمره، از جنگ جهانی تا فیلم هایی که سالهاست

ساخته می شود حضور موثرش به چشم می خورد. تا به امروز فندک زیپو را در بسیاری از فیلم ها و انیمیشن

های مختلف در دست بسیاری از کاراکترهای دوست داشتنی مان دیده ایم.

فندک زیپو ارزش کلکسیونی بسیار بالایی دارد و طی دهه هایی که از عمر این فندک می گذرد تبدیل به نوعی

ارزش فرهنگی و شخصیتی در جهان شده است.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک آفتابی

راه های تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک آفتابی

  • بررسی برچسب و لوگو

لوگو های اصل معمولا روی شیشه، دسته یا داخل آن بخش از دسته عینک که روی گوش قرار می گیرد حک می شوند. اگر در نوشته های لوگو غلط املایی وجود داشت یا تغییراتی در لوگو حس کردید، عینک تقلبی است. مثلا ممکن است به جای نوشتن Ray.Ban _ لوگوی ری.بن ، Rey.Ban نوشته شده باشد یا مثلا Gucci را Guci نوشته باشند. با دیدن این ایراد ها مطمئن باشید با یک عینک تقلبی طرف هستید.

بعضی وقت ها هم حروف اول برند عینک آفتابی روی شیشه روی شیشه های آنها نوشته می شود. برای بررسی حروف می توانید با ناخن تان به روی آن بکشید و اگر حروف پاک شدند، عینک تقلبی است. حروف روی شیشه معمولا سمت راست هستند و لوگوی رو دسته، معمولا سمت چپ می باشند.

  • بررسی شماره مدل عینک

شماره عینک معمولا روی دسته عینک آفتابی نوشته می شود. درج شماره مدل روی تمامی محصولات، قانونی جهانی است و فرقی نمی کند که محصول را از طریق فروشگاه یا آنلاین بخرید؛ باید عینک آفتابی خریداری شده، شماره مدل داشته باشد. با مراجعه به سایت تولید کننده عینک آفتابی برندی که می خواهید، شماره مدل عینک مورد نظرتان را پیدا کرده و یادداشت کنید. سپس این شماره را با شماره موجود روی عینک آفتابی بررسی کنید. اگر این شماره با شماره موجود در فهرست سایت تولید کننده مطابقت نداشت یعنی عینک تقلبی است.

  • فروشنده معتبر

معمولا فروشگاه های معتبر و سایت های اینترنتی معتبر جنس تقلبی نمی فروشند و وجهه خود را در مقابل مشتری خراب نمی کنند. اما فروشندگانی که فروشگاه های معتبری ندارند و وجهه کاریشون مقابل مشتری براشون اهمیتی ندارد، یا دستفروشان ممکن است به شما عینک آفتابی تقلبی بفروشند.

هر زمان هم که دیدید کالایی بیش از حد معمول تخفیف خورده ، مطمئن باشید آن جنس تقلبی است. در ضمن هیچ وقت از سایت هایی که جنس را پس نمی‌گیرند و آدرس و شماره تماس ندارند خرید نکنید. چون اگر لازم باشد نمی توانید با آنها تماس بگیرید.

کشور چین منبع اجناس تقلبی ست .هنگام خرید جنس چینی دقت کنید زیرا احتمال تقلبی بودن آن زیاد است.

هنگام خرید از وبسایت ها ، نظرات خریداران را بخوانید. وبسایت هایی که عینک آفتابی مردانه وعینک آفتابی زنانه معتبر می‌فروشند، اغلب ضمانت نامه هم ارائه می دهند.

« آشنایی با بزرگترین کارخانه‌های عطر سازی – 2» در این قسمت از سلسله مقاله‌های مگنت که درباره

کارخانه‌های مُعظَم عطر سازی است، نگاهی مختصر به تاریخچة شرکت اسپانیایی پویگ  و کوتی می‌اندازیم.

شرکت puig

آشنایی با بزرگترین کارخانه‌های عطر سازی ؛ شرکت پویگ در سال ۱۹۱۴ توسط آنتونیو پوگ در بارسلونا

تاسیس شد. این شرکت بعنوان یک کمپانی مادر اسپانیایی عظیم در زمینه ی مد و فشن و عطر و ادکلن،

عطر مردانه و عطر زنانه است که در کاتالونیای بارسلونا پایه گذاری شد و به صورت موروثی توسط پسرانش

مدیریت و توسعه یافته است.

این شرکت آنچنان در صحنة جهانی سریع رشد کرد که توسعه شهر بارسلونا در قرن بیستم تا حدود زیادی

به رشد و توسعه شرکت پویگ وابسته بوده است. این کارخانه آنچنان قدمت دارد که اولین رژ لبی که در شهر

بارسلونا ساخته شد محصول این کمپانی بوده است.

گستره فعالیت‌های این کمپانی بسیار گسترده و در مقیاس بین المللی است. آمارهای گزارش شده نشان داده‌اند

که درآمد این کمپانی در سال ۲۰۱۵ معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو بوده است و ۵۰۰۰ نفر به طور تمام وقت

در آن مشغول به کار هستند. این شرکت مالک برندهای بسیار معروفی در جهان است.

برندهای زیرمجموعه پویگ عبارتند از :

  • نینا ریچی Nina Ricci
  • کارولینا هررا Carolina Herrera
  • پاکو روبان Paco Rabanne
  • ژان پل گوتیه  Jean Paul Gultier
  • پررادا Prada
  • والنتینو  Valentino
  • آنتونیو باندراسAntonio Bandera
  • بنتون  Benetton
  • زارا zara
  • و…